Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaljuuntunut pahasti mutta näytän kaljuna rumalta. Onko mitään tehtävissä?

Vierailija
08.07.2022 |

Ongelmana siis on että olen alkanut kaljuuntumaan ja luonnollisesti ainoa vaihtoehto on ajaa loput pois, niinkuin moni tekeekin. Mielestäni ulkonäköni muuttui huonompaa suuhtaa hiuksettomana. Kaikki olemme varmasti samaa mieltä, että kumpi lookki on parempi: Seppo Taalasmaa vai kaikki pois. Hiustensiirrot ovat suht kalliita. Kaljuutuminen on voimakkaasti geeneissäni ja niitten siirtojen jälkeen "joutuu" syömää kaljuutumisestolääkkeitä että ympäriltä muut ei lähde.

Älkää väittäkö että kaikille kaljuille kalju sopii vaikka se ristiriitaiselta kuulostakin. Omaa päänmuotoa ja kasvojenmuotoa ei voi valita.

Asiallista keskutelua aiheesta toivoisin.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies kaljuuntuu nuorehkona, et erotu joukosta.

Omasta mielestäni kalju mies on seksikäs, mutta se tietysti edellyttää sitä että et ole antanut kaljuuntumisen vaikuttaa kielteisesti itsetuntoosi. 

Hiuksettomuus ei määrittele sinua. Olla kalju on vain yksi ominaisuus, joten älä anna sen määritellä sinua.

Media on täynnä kaljuja miehiä jotka ovat itsevarmoja, vetovoimaisia ja hyvännäköisiä. 

Olen seurustellut muutaman miehen kanssa nuoruudessa jotka kaljuuntuivat alle 30-vuotiaina! 

Pääset tästä asiasta ohi, kun käännät huomiota itsesi kehtittämiseen, siihen kuinka olla sinä. Olla oma itsesi ja jalostaa sitä.

Nyt huomiosi on siinä miten oletat muiden ajattelevan sinusta. Emme koskaan edes tiedä sitä, eikä sillä ole edes väliä. Vain sillä on väliä miten itse suhtaudut itseesi. 

Ulkonäkö: komeus ja kauneus tulevat sisältä, heijastavat sitä että olet sinut itsesi kanssa!

Eipä nyt höpötellä. Elokuvissa kaljujen rooli on olla luuseripahis tai neutraali luuseri. Poikkeuksena toki kourallinen miesnäyttelijöitä, joiden fysiikkaa suurimman osan miehistä on turha tavoitella, jos haluaa elää keski-ikään ja luoda edes kohtuullista uraa.

Vierailija
22/42 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain itse kaljuuntuvat ymmärtävät vaikeuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheile ja pidä kroppa kunnossa. Hoida hampaat, pieni päivetys tekee myös hyvää. Hyvännäköinen on hyvännäköinen kaljuuntuvanakin. Esim .Bruce Willis aikoinaan

Vierailija
24/42 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tatuointeja kaljuun

Vierailija
25/42 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ja oikea ratkaisu on plastiikkakirurgin laittamat hiussiirrännäiset. Itse laitan heti kun tukka alkaa harveta. Tauski teki sen Turkissa ja ihan oikein, komealta näyttää taas.

Vierailija
26/42 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/42 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyis selkäkarvoja myytäväks asti? Soita, niin sovitaan hinnasta

mies54v

Vierailija
28/42 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile PRP-plasmahoitoa.

En tiedä toimiiko oikeasti.

Vierailija
29/42 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäni kalju mies on seksikäs, mutta se tietysti edellyttää sitä että et ole antanut kaljuuntumisen vaikuttaa kielteisesti itsetuntoosi. 

Hiuksettomuus ei määrittele sinua. Olla kalju on vain yksi ominaisuus, joten älä anna sen määritellä sinua.

Media on täynnä kaljuja miehiä jotka ovat itsevarmoja, vetovoimaisia ja hyvännäköisiä. 

Olen seurustellut muutaman miehen kanssa nuoruudessa jotka kaljuuntuivat alle 30-vuotiaina! 

Pääset tästä asiasta ohi, kun käännät huomiota itsesi kehtittämiseen, siihen kuinka olla sinä. Olla oma itsesi ja jalostaa sitä.

Nyt huomiosi on siinä miten oletat muiden ajattelevan sinusta. Emme koskaan edes tiedä sitä, eikä sillä ole edes väliä. Vain sillä on väliä miten itse suhtaudut itseesi. 

Ulkonäkö: komeus ja kauneus tulevat sisältä, heijastavat sitä että olet sinut itsesi kanssa!

Eipä nyt höpötellä. Elokuvissa kaljujen rooli on olla luuseripahis tai neutraali luuseri. Poikkeuksena toki kourallinen miesnäyttelijöitä, joiden fysiikkaa suurimman osan miehistä on turha tavoitella, jos haluaa elää keski-ikään ja luoda edes kohtuullista uraa.

Hö. Mun mielestä miesten pitäisi tukea toisiaan tässä asiassa, eikä höpötellä menemään.

Vierailija
30/42 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä tulee aikaa myöten eteen ikäviäkin asioita.

Niitä kohdatessa on ne vain hyväksyttävä, ja valittava itse itselleen sopivin ratkaisu, jonka kanssa on sinut.

Kalju on ruskettuneena joillakin tyylikäs.

Samoin oikea silmälasiratkaisu.

Vippaskonsteja ei ole.

Vierailija
31/42 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan leuka ylös ja kohti uusia seikkailuja. Ajat kaiken pois ja stailaat itsesi sopivasti. Tässä vaihtoehtoja:

1. Parta ja rento t-paita/ruutupaitalook

2. Sarvisankaiset silmälasit, jos olet enempi siisti tahi toimistotyöläinen

3. Sporttikalju, eli bodaat itsesi niin jäätävään kuntoon, että siihen jo kuuluukin kalju

4. Peruskalju, eli suurin osa on näitä ja kukaan ei sun päänmuotoa arvostele, jos et itse sitä tee

Vierailija
32/42 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosta muuhun persoonaan, paitaan, habitukseen. On myös kevyitä hattuja tai pipoja, eri sävyssä. Naiset pitävät kylmällä myös pientä pipoa joskus sisällä kotona, jonkin aikaa eli sisäpipo. Ei ole pakko laittaa ruokapöytään vierailla tai virallisessa tilaisuudessa. Hiustensiirto rasittaa päänahkaa ja eivät naiset (vai miehet) aina vaadi hiuksia. 

Vierailija
33/42 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala syömää niitä hiusten kasvatus lääkkeitä joita mainostettiin joskus televisiossakin

Vierailija
34/42 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju on ok.

Läskimaha ei.

Ole siis sport!

Vierailija
35/42 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain itse kaljuuntuvat ymmärtävät vaikeuden.

Luulen että kaikki joilla on todellisia ulkonäköongelmia, ymmärtävät. Mutta kyllähän sulla samat ystävät, sukulaiset ym tutut pysyvät vaikka kaljusi ei olisi kauniin muotoinen.

Vierailija
36/42 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun kaverini esiintyi eräässä paikallisbaarissa. Kaikki läsnäolijat pitivät hänen keikastaan, kun taas häntä ennen esiintynyt tyyppi karkoitti nekin vähät asiakkaat esityksensä aikana. Tämä tyyppi mm. haukkui sitä että yleisössä on liian vähän väkea ja tuhahteli mikrofoniin että kai hänen nyt sitten on pakko soittaa vaikka tyhjille tuoleille kun kukaan ei kerta hänestä välitä. Kun taas kaverini esiintyi, hän hauskuutti niitä muutamia jotka olivat sattuneet paikalle, laittoi parastaan musiikissa ja se hyvä energia houkutteli paikalle jopa lisää väkeä.

Arvatkaapas mitä tämä edellä esiintynyt sanoi keikan jälkeen kaverilleni? "No se johtuu siitä kun minä olen kalju ja sinulla on nuo hiukset!"

Joo ei johtunut siitä.

Vierailija
37/42 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuntuvat olettavan, että tavismatti muuttuu yhtäkkiä Jason Stathamiksi tai Bruce Willikseksi kun ajaa hiuksensa pois.

https://youtube.com/shorts/wAED9CaAnHQ?feature=share (Voiko joku oikeasti väittää että täysin kaljuna olisi ollut paremman näköinen?)

Nuista itsevarmuusasioista nyt kaikki on samaa mieltä.

Palautteet mitä sain ovat sellaisia puoliksi rehellisiä ja puoliksi totta vastauksia. Toisinsanoen asioita mitä haluan kuulla.

Vierailija
38/42 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh. Missä ihmeen ysärillä täällä eletään? Lääkäriltä saa reseptin Finasteridiin ja apteekista Rogainea. Kenenkään tarvitse kaljuudesta kärsiä.

Vierailija
39/42 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies käy tekemässä turkissa hiustensiirron. Varmasti halvempaa siellä. Jos käyt turkin matkan tekemässä ja samalla siirtämässä hiuksia?

Vierailija
40/42 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuudessa ei ole mitään vikaa, mutta kaljamaha tai yleinen epäsiisteys ovat turnoff. Tämä on naisen mielipide.