Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin minulta pimitettyjä huonoja uutisia kotoa ja nyt vointi todella huono

itkettää
08.07.2022 |

Pari kuukautta pimitetty kotopuolesta uutisia. Huonoja sellaisia. Nyt olin menossa käymään ja joutui taipumaan ja kertomaan. Meni kesäloma pilalle, oli suunniteltu reissua, olen monta vuotta odottanut että pääsisi edes parin tunnin kotimaan matkailua tekemään. Olen shokissa,vihainen, hermoraunio. Reissu on peruttu.

Olen järkyttynyt huonoista uutisista ja päälle vihainen peittelystä ja järkyttävän pettynyt että loma meni siinä. Olen aikaa käyttänyt suunnitteluun. Olen tulevia asunto ja työkuvioita miettinyt usean kuukauden ja asioita koittanut järjestellä ja tämä kotopuolen uutinen vaikuttaa niihin, olisin halunnut tietää heti kun voi.

Itkenyt olen, välillä ei tule, päässä vaan tuntuu että kaikki kaatuu päälle, tulee oikein päähän sellainen pakokauhu välillä.

Elämä muutenkin huonolla tolalla kun ei ole kavereita, sukua ei nimeksikään. Sairastellut viime vuosina ja kovasti tehnyt töitä että fyysisesti olisi paremmassa kunnossa.

Ei ole ketään kelle puhua,ei mitään minne kirjoittaa muuta kuin tänne. Olo on ihan kauhea. En uskalla asunnosta poistua, koska tuntuu että sekoan. Puhelin on kiinni, koska haukuin sen joka pimitti tiedot minulta. On pimittänyt aikaisemminkin isoja asioita viime tippaan. Nyt oikein odotti että voi kaiken pilata mitä olen kuukausia suunnitellut ja yrittänyt jaksaa läpi talven töissä että saisi edes pari viikkoa kesälomaa jotta jaksaisi taas talven töissä.

Olen ihan loppu :'( itku ja huuto ei enää auta

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kuitenkin mennä käymään siellä?

Vierailija
22/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt tosi sekaisin. Yritä rauhoittua, käy vaikka kävelyllä, saunassa, nuku yön yli ja mieti aamulla uudestaan asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei pyöri sun navan ympärillä. Kuulostat vähän vainoharhaiselta, kun kuvittelet, että yritetään ihan tahallaan pimittää tietoja, että voidaan oikeassa kohtaa läsäyttää tieto ihan vaan sun kiusaksi.

Tätä tapahtuu. Minun isä ja veli olivat lähellä hukkua yksi syksy, vene kaatui. Kuulin koko jutun ulkopuolisilta vuotta myöhemmin. Ei ollut ihan pikkujuttu, mutta en jaksa koko tarinaaa kirjoittaa tähän.

Miksi siitä pitää jälkikäteen oma elämä pilata? Tapahtunut mikä tapahtunut.

Vierailija
24/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua nyt ahdistaa?

Onko se uutinen niin huono, että olet siitä ahdistunut?

Vierailija
25/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hieman siltä, että sinua on yritetty suojella. Ihmisellä on myös oikeus vaieta omista asioistaan, jos hän haluaa pitää ne yksityisinä. Ja jos joku henkilö kieltää muita kertomasta, niin sitten sitä asiaa ei kerrota.

Jos kyse on jostain mitättömästä asiasta, esim. "mummon mökki laitettu myyntiin" tai "velipoika vei mökkivuorosi" tai "mummolla poikaystävä eikä mökille pääse" niin nyt tule järkiisi ja vietä lomasi muuten.

Jos siellä on jokin sairaus tai muu vakava asia,  niin usko pois, sinua tässä on ajateltu. On tiedetty että sulla on vaikeaa.

Miksi et voi mennä käymään kotona?

Miksi et vastaa puhelimeen? Ongelmat ratkeavat puhumalla. Soita, keskustele, itke. Älä syyttele, kuuntele välillä. Mitä he yrittävät sanoa sinulle?

Jos on paha olla, tee kuten tässä on neuvottu ja soita keskusteluapua. Juttele vieraan kanssa. Se auttaa.

Ja unohda itsetuhoiset ajatukset. Unohda ne ja jos se ei onnistu, soita suoraan häkeen ja sano, että tarvitset apua, olet itsetuhoinen.

Vierailija
26/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putosin alkuunsa. Kotoa huonoja uutisia. Etkö asu kotonasi vai puhutko lapsuudenkodistasi. Selvitä nyt vähän. Eihän tästä saa mitään tolkkua.

Vierailija
27/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtunutta ei saa peruutettua, etkä valitettavasti voi asialle mitään vaikka päällä seisoisit. Tämä oli minun edesmenneen hyvän ystävän neuvo.

Muuta asioita joihin pystyt vaikuttamaan, älä aja itseäsi loppuun asioilla, joihin kukaan ei voi vaikuttaa.

Ole itsellesi armollinen. Aika ihan oikeasti parantaa pikkuhiljaa.

Älä edes mieti, että tekisit jotain itsellesi!

Tsemppiä ja mieti, että suunta pohjalta ei voi olla kuin ylöspäin.

Voi hyvin ja soita noihin tukipuhelimiin kun vaikeaa olla.

Voimia sulle 🙂

Vierailija
28/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei ole vaikuttanut sinuun tähänkään asti, kun et ole tiennyt. Miksi pitäisi nyt vaikuttaa? Jollei ole tyyliin, että hei iskä ei olekaan sun oikea iskä vaan iskän veli on. Sairauksiin ja kuolemiin on vaan suhtauduttava siten, että se on elämää ja jokainen lähtee vuorollaan.

Vierailija
29/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ja veli vähällä hukkua vuosi sitten, mutta eivät sitten hukkuneet, kamalaa, ööh tota ...

Vierailija
30/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei pyöri sun navan ympärillä. Kuulostat vähän vainoharhaiselta, kun kuvittelet, että yritetään ihan tahallaan pimittää tietoja, että voidaan oikeassa kohtaa läsäyttää tieto ihan vaan sun kiusaksi.

Tätä tapahtuu. Minun isä ja veli olivat lähellä hukkua yksi syksy, vene kaatui. Kuulin koko jutun ulkopuolisilta vuotta myöhemmin. Ei ollut ihan pikkujuttu, mutta en jaksa koko tarinaaa kirjoittaa tähän.

Ja miten elämäsi muuttui tuon takia? Ei mitenkään! He olivat lähellä hukkua, eivät hukkuneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme