Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annetaan vinkkejä mitä treffeillä ei kannata tehdä?

Vierailija
08.07.2022 |

Vinkkejä siis sekä naisille että miehille, vastuu vinkeistä siirtyy lukijalle.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kouria väkivaltaisesti miehen pullottavaa etumusta.

Jännät tavat sinulla....

Ai sun mielestä saa sitten kouria väkivaltaisesti. Ok.

Ei kaikilla ole samanlaisia mielitekoja kuin sinulla. 

Vierailija
22/31 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kouria väkivaltaisesti miehen pullottavaa etumusta.

Jännät tavat sinulla....

Ai sun mielestä saa sitten kouria väkivaltaisesti. Ok.

Ei kaikilla ole samanlaisia mielitekoja kuin sinulla. 

Tässähän ketjussahan mainittiin mitä ei saa tehdä. Ei tässä mitään mieliteoista puhuttu.🤪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata uskoa miehen puheisiin siviilisäädystään. Oma miesystävä kärähti juuri muiden naisten kanssa lirkuttelusta ja treffailusta. Oli kirkkain silmin vakuutellut kuinka on sinkku. Suunnitteli samaan aikaan tulevaisuutta mun kanssa. Kiinni jäätyään yrittää nyt selitellä etsineensä vain uusia ystävyyksiä ja tuttavuuksia. Jepjep.

Vierailija
24/31 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensitreffeillä ei mitään isoja ja vakavia kysymyksiä kuten haluatko lapsia, milloin ja kuinka monta, haluatko naimisiin

Riippuu tietty millasta seuraa hakee. Minusta olisi asiallista tietää nämä, etten tuhlaa hetkeäkään ihmiseen, joka haluaa lapsia/ydinperheen. Samalla tuhlaan hänen aikaansa, koska minulta hän ei niitä tulisi saamaan. 

Siitä oon samaa mieltä, että mikään perheestä kovin pitkällinen fantasiointi ei varmaan sovi ekalle tapaamiselle heilläkään, jotka näitä tahtovat. Koska siihen toiseen siinä ollaan tutustumassa kuitenkin.

Vierailija
25/31 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parane katsella muita naisia/miehiä turhan pitkään. (Kiva fiilis kun treffikumppani tuijottaa ohikulkevan naisen takapuolta)

Vierailija
26/31 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono idea heittää paksuja vitsejä treffikumppanin kotiseudusta. Jotain turku/pori/savo-ivaa tms.

Vierailija
27/31 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähtee treffeille niin ainakin ensialkuun kannattaa olla alkoholin kanssa tarkkana. Mitä enemmän viinaa, sitä nopeammin homma hajoaa käsiin.

Jurottaminen ja jääkuningatarmainen käytös huolehtivat siitä, että ei tarvitse stressata seuraavista treffeistä.

Vaatteisiin kannattaa kiinnittää sen verran huomiota, että ne ovat puhtaat ja treffipaikkaan sopivat. Hygienia lisää hyvän lopputuloksen mahdollisuutta, eli hiukset oman tyyliin sopivasti kuntoon ja parta ja viikset ojennukseen. Deodoranttia kainaloon ja hampaat puhtaaksi.

Jos on vähänkään enemmän kiinnostusta niin kannattaa minimoida puhelinaika, oli se sitten puhelimessa puhumista, tekstailua, surffailua tai selfieiden ottoa jos ei sitten jollain tavalla osallista treffikumppania tähän

Vierailija
28/31 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono idea heittää paksuja vitsejä treffikumppanin kotiseudusta. Jotain turku/pori/savo-ivaa tms.

Ainakin minä miehenä pidän vitseistä porilaisista kun olen paljon suvakimpi kuin naiset luulee. Sitten itse ovat kauhuissaan kun mnulla on mustia ystäviä vaikka ovat niin maailmanmatkaajia.

Vierailija
29/31 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka treffeillä ei miehen kannata alkaa vonkaamaan naista luokseen. Ei jatkoon.

Vierailija
30/31 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minä miehenä pidän vitseistä porilaisista

voihan se rikkoa jäätäkin, mut tarkkana tässä, ettei heti liikaa ja överiksi.

Vierailija
31/31 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin ei mitään vitsiksi verhoiltua irvailua esimerkiksi toisen harrastuksesta tai muusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi