Löytyykö palstan sallituista aiheista/sanoista listaa?
Olen uusi täällä ja kaikki aloitukseni poistetaan. Jos tuollainen lista löytyy jostain niin sitten voisin ehkä vielä jotain tänne kirjoittaa; muuten tänne kirjoittaminen on ajanhaaskausta.
Kommentit (9)
Itseasiassa moderoinnista vastaa Tom Packalenin (PS) firma, joten siitä voi hieman päätellä kenen kritisointi on sallittu ja kenen ei.
Pakene vielä kun voit, oi tulokas!
Täällä poistetaan järkeviäkin aiheita. Palstalla ei ole mitään hyödykettä elämääsi.
Ei täällä voi keskustella ihmisten kanssa kuin vessa-asioista ja Ap provoista. Ei mistään järkevästä.
Esim ihmisiä ei satu miellyttämään sun aiheet, kuten
-kuntoilusta, bmi, terveydestä ja kauneudesta, seurustelusta, sateenkaariväestä, mamuista, politiikasta, työttömyydestä, rikkaista... nämä mamuaiheet on kiellettyjä.sen olen huomannut.
Melkein kaikki poistetaan jos niistä ei vaan AP tykkää.
Niin, sananen sulle palstan ylläpitäjästä Ap :sta. Älä mene sen provoihin mukaan. Se esiityy välillä miehenä, välillä teinityttönä ja ikä vaihtuu...
Tämä palsta on ajanhaaskausta ja täällä alkaa vihaamaan ihmisiä, jotka suoltavat ilkeyttä minkä kerkeävät tuntemattomille.
Älä kuvittele että täällä olisi kivoja kommentoijia.
Parempi kun olet vain pyrähtävä tähti täällä. Usko mua, säästyt paljolta.
Sallitut:
Sanna Marin on kaunis.
Sannan mekko.
Sanna hallitus loistaa.
Kielletyt:
Sannan hallitus ottaa vain lainaa.
Hallitus epäonnistunut.
Juu. Se on julkaistu nimellä Nykysuomen sanakirja.
Woketus ja intersektionaalinen feminismi ovat kuulopuheiden mukaan aina sallittuja. Itse en osaa ottaa asiaan kantaa, kun en identifioidu änkyräksi perussuomalaiseksi.
Kiellettyjen sanojen lista muuttuu koko ajan. Maasta toiseen muuttanutta henkilöä tarkoittava sana on aika pysyvästi listalla. Kummallisin kielletty sana on ollut äitini. Selitys siihen on, että yhteen aikaan täällä jankutti niinkutsuttu äitihullu (tämäkin sana oli joskus kielletty), joka jauhoi loputtomiin siitä mitä kaikkea pahaa äiti oli hänelle tehnyt, mm. käskenyt siivoamaan huoneensa.
Aloittaja onkin sitten yksi näistä törkyturpa-äijistä joita poistatan tämän tästä.
Eikö teille p-skanoksentajille löydy ihan omia foorumeita joissa voitte purkaa pettymystänne ja vaillejäämistänne?
Vihreiden puoluetoimistosta saat ehkä vastauksen. Yrittänyttä ei laiteta.