Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapsista kerrotaan vain huonoja juttuja

Vierailija
08.07.2022 |

Olen harkinnut lisääntymistä, mutta kyllä alkaa mietityttämään. Ympärillä kaikki vain valittavat miten rankkaa on ja miten lapsen tulo tuhoaa parisuhteen, ei ole rahaa eikä aikaa eikä saa nukkua. Lisäksi vielä raskausajan pahoinvoinnit ja synnytyskauhutarinat ja parilta joille olen kertonut harkitsevani asiaa niin "mieti nyt vielä, haluatko oikeasti tuhota elämäsi?!" ym... Ja nämä kommentit tulee siis ihmisiltä joilla on lapsia. Miksi ihmiset lisääntyvät jos niistä lapsista ei ole mitään iloa elämässä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt miehen mielipidettä vai päätitkö vain että hänkin haluaa lapsen kun sinäkin haluat?

Vierailija
2/5 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tämä kallista ja raskasta päivästä toiseen. Kivaa on silloin kun lapset nukkuu tai sukeltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt miehen mielipidettä vai päätitkö vain että hänkin haluaa lapsen kun sinäkin haluat?

Kiitos kysymästä, puolisoni on kyllä mukana asiassa ja toivoo lasta, minä olen meistä se joka on ollut mietteliäämpi asian suhteen.

-ap

Vierailija
4/5 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymästä, puolisoni on kyllä mukana asiassa ja toivoo lasta, minä olen meistä se joka on ollut mietteliäämpi asian suhteen.

-ap

Monet näistä miehistä jotka ovat innokkaampia hankkimaan lasta vaihtavat lapsettomaan aika pian perhe-elämän alettua. Huomaavat ettei se ollutkaan heidän juttu. Eli kannattaa käydä läpi myös eron jälkeinen lastenhoitovastuu.

Vierailija
5/5 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tupakoinnistakaan ole mitään iloa, mutta silti sitä niin moni tekee. Ihmiset eivät usein toimi järkevästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi