Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisin tyhmentää itseni? En halua olla älykäs!

Vierailija
08.07.2022 |

On raskasta olla älykäs. Haluaisin olla "tyhmä" ja elää huolettomana ja tietämättömänä siitä miten suuri pahuus ylläpitää meidänkin yhteiskuntaa.
Tyhmänä voisin elää salkkareita katsellen ja ylläpitää illuusiota että yhteisen hyvän vuoksi töissä käyn. Mikä parasta voisin vilpittömästi uskoa että äänestämällä voin vaikuttaa!

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies ja pitää itseään älykkäänä?! Et ole oikeasti kovin kaukana tosi tyhmästä, katso vaikka naapurin miehestä mallia.

Vierailija
22/54 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluisin olla tyhmä ja yksinkertainen. Ei huolta huomisesta, kunhan vain on kaljaa tarpeeksi ja tupakkaa. Ei tarttis tehdä työtä, sossu antais kaljarahat, maksais vuokrat. Mä vaan nauttisin ja eläisin.

Ei tyhmäkäån nauti turhasta elämästä toisten vähäisillä almuilla. Ei älykäs voi noin luulla. Heillä juuri on ainainen huoli huomisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harjoittele tyhmyyttä ahkerasti. Olet jo oppinut pillkujen käytöstä eroon, seuraavaksi tiputat isot kirjaimet ja alat karsia muita välimerkkejä. Sovella samaa menetelmää muihinkin asioihin. Ala katsoa yhä tyhmempää tarjontaa, kunnes Salkkaritkin menee.

Onko pilkunnussijat oikeasti koskaan mitään keskivertoa älykkäämpiä? 

Vierailija
24/54 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluisin olla tyhmä ja yksinkertainen. Ei huolta huomisesta, kunhan vain on kaljaa tarpeeksi ja tupakkaa. Ei tarttis tehdä työtä, sossu antais kaljarahat, maksais vuokrat. Mä vaan nauttisin ja eläisin.

Ei se nyt ihan noin mene. Ensinnäkin jos Kela maksaa vuokran niin silloin et saa itse valita missä asut, koska vuokrarajat ovat niin tiukat. Käytännössä pitää siis hakea kaupungin kämppää ilman aluerajauksia, ja ottaa vastaan se mitä ensimmäisenä tarjotaan.

Kela tai sossu ei myöskään anna kaljarahaa kellekään, vaan tuet ovat pieniä ja kaikki kaljaan käytetty raha on pois välttämättömistä menoista (kuten ruoasta ja hygieniatuotteista).

Eipä sellainen elämä kovinkaan suurta nautintoa olisi. Mitään et saisi valita itse vaan Kela päättäisi jopa sen millaiset silmälasit saat käyttöösi.

Oma palkka tuo itsekunnioitusta ja vapauden tehdä omia valintoja.

Vierailija
25/54 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet että sossun asiakkaat on tyhmiä ja yksinkertaisia. Ala sossun asiakkaaksi, ei siellä tehdä älykkyystestejä tyhmyyden varmistamiseksi vaan ne kelpaa joilla ei ole rahaa.

Vierailija
26/54 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsemillasi asioilla ei ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa. Keskity tekemään jotain hyvän eteen tuon turhanaikaisen marinan sijaan. En tiedä mistä lähtien ihmiset ovat alkaneet kuvitella, että kyyninen valitus on älykkyyttä. Se ei ole mitään muuta kuin tylsää ja typerää.

Vierailija
27/54 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity perussuomalaisiin

Vierailija
28/54 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljan juonti ja kämpillä nyhjötys johtaa ahdistukseen aika piankin.

Vierailija
29/54 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt ihan noin mene. Ensinnäkin jos Kela maksaa vuokran niin silloin et saa itse valita missä asut, koska vuokrarajat ovat niin tiukat. Käytännössä pitää siis hakea kaupungin kämppää ilman aluerajauksia, ja ottaa vastaan se mitä ensimmäisenä tarjotaan.

Kela tai sossu ei myöskään anna kaljarahaa kellekään, vaan tuet ovat pieniä ja kaikki kaljaan käytetty raha on pois välttämättömistä menoista (kuten ruoasta ja hygieniatuotteista).

Eipä sellainen elämä kovinkaan suurta nautintoa olisi. Mitään et saisi valita itse vaan Kela päättäisi jopa sen millaiset silmälasit saat käyttöösi.

Kyllä oma pieni palkkakin tuo rajoituksia silmälasivalintoihin tai voi joutua kokonaankin olemaan ilman laseja.

Vierailija
30/54 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juo viinaa. Paljon ja usein.

Tässä on vaan se ongelma, että viinalla itsensä tyhmentänyt ei itse ymmärrä tilaansa vaan voi luulla olevansa hyvinkin fiksu. Eli ap ei saisi tyydytystä tyhmyyden kaipuuseensa.

Vierailija
31/54 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki lapsia. Jokainen synnyttäneistä kavereistani pullautti varmaankin omat aivonsa pihalle synnytyksen yhteydessä. Eivät kykene enää mihinkään älylliseen keskusteluun, lapsen suolen toiminta on ainut mikä kiinnostaa.

Haluatko keksustella vallitsevista aiheista: sota, ilmastonmuutos, maailmanloppu, korona?

Ehka ystavasi ovat painvastoin heranneet siihen, etteivat voi vaikuttaa muuhun kuin niihin omiin pieniin asioihin.

Lapsettomana et ymmarra mika taakka ja vastuu sielta vagiinasta pullahtaa. Yhtakkia kaikki maailman lapset tarvitsevat pelastajan.

Surulliset lapset ovat niin musertava ajatus, etta ei voi kuin keskittya siihen omaan lapseen.

Aplle syo sokeri ja lue vauvaa. Toimii mulla vahan liian hyvin.

Vierailija
32/54 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys on siunaus. Et tiedäkään sitä, miten vaikeaa elämä olisi jos ei olisi tarpeeksi älykäs. Olisi rahahuolia, parisuhde ongelmia, matalantason töitä, lukeminen ei kiinnostaisi, omien asioiden hoitaminen ei onnistuisi jnejne...

Vierailija
33/54 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei viina toimi, olet juonut sitä liian vähän ja liian vähän aikaa.

Nopeammin pääset haluttuun tulokseen haistelemalla liimoja. Monet ovat jo niin liuotinvapaita, että suosittelen suuntaamaan katseen ammattikäyttöön tarkoitettuihin tuotteisiin. Aluksi kokemattomalle rankkaa, mutta kyllä siihen tottuu. Tsemppiä.

Vierailija
34/54 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiman haistelu.

Vierailija
35/54 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä sossu antoi Egyptiläinen äijän valita asunnon, jossa oli 3 huonetta ja parveke oikeaan suuntaan tv antennia varten. Taisi saada vielä huonekalujakin, ja asui yksin väljässä asunnossa. Vasta kolmas kelpasi.

Vierailija
36/54 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viina ei toimi. Olen juonut itseni delikkaan jo monta kertaa mutta älli ei päästä poistu!

Toimii se et vaan itse huomaa. Mitä älykkäämpänä itseäsi pidät sitä tyhmempi olet.

Vierailija
37/54 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei kaljaa voi muka älykkäänä juoda? Jonkun tutkimuksen mukaanhan älykkäillä on taipumus jopa käyttää keskivertoa enemmän päihteitä.

Ehkä se johtuu juuri siitä, että he eivät kestä elää tyhmien keskellä selvin päin. Itsellänikin alkoholinkäyttö lisääntyi, kun muutin monikulttuurisesti rikkaalle asuinalueelle.

Vierailija
38/54 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala nyrkkeilemään niin saat jumalaisen vartalon ja älykkyys laskee. Naista alkaa saamaan kuin kukkia kedolta. Eikä paina huolet ja stressi

Vierailija
39/54 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys on siunaus. Et tiedäkään sitä, miten vaikeaa elämä olisi jos ei olisi tarpeeksi älykäs. Olisi rahahuolia, parisuhde ongelmia, matalantason töitä, lukeminen ei kiinnostaisi, omien asioiden hoitaminen ei onnistuisi jnejne...

Einstein oli kehno pukeutuja sosiaalisesti kömpelä ja kyseli aina välillä missä asuu, kun unohti osoitteensa. Hänellä ei myöskään ollut piirinvertaa tajua omasta tärkeydestään maailmassa, sillä kun meni New Yorkin leffateatteriin ja meni ensin lipulla sisään ja  meni sitten vielä ulos, hukkasi takaisin tullessa lippunsa ja sanoi: Muistatteko olen se mies joka jo osti lipun kerran?

Lippuluukilla mies vastasi: Kuulkaahan Herra Einstein varmasti koko seuraava vuosisata tulee muistamaan sen että kävitte meidän leffateatterissa!

Eistein näytti epäilevältä ja luuli miehen vitsailevan vaan.

Hän myös vietti aikaa paikallisen puliukon kanssa ja käveli kanssaan päivittäin. Antoi miehelle vielä yliopiston lahjoittaman "kerrankin kunnollisen takin" koska Yliopisto häpesi hänen nuhjaa takkiaan. Puliukko sitten leveili kylillä miten hänellä onkin itse Einsteinin takki!

Vierailija
40/54 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 20 vuotta ollut kovimpia juoppoja omalla kylällä. Kuitenkin töissä käynyt välillä pitkiäkin aikoja. Olen vieläkin liian älykäs. Älyä on niin suunnattoman paljon, että pitäisi varmaan 100 vuotta juopotella ollakseni riittävän tyhmä. Nyt olen vuoden verran raitistellut ja kyllä älykkyys ahdistaa. Kaikki on jotain typeriä oravanpyörä hiihtäjiä. Ei hitto millainen maa tämä on.