Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: riittääkö teille "ihan hyvä" seksi parisuhteessa?

Vierailija
08.07.2022 |

Tätä on tullut monesti mietittyä ja asiasta keskusteltuakin kavereiden kanssa. Meillä on mieheni kanssa tajunnanräjäyttävää seksiä, mutta sitä on melko harvoin (n. 2 kertaa kuukaudessa). Ja niin ristiriitaiseltakin kuin se kuulostaakin, koen itse etten tarvitse sitä tuon enempää, koska se on niin ihmeellistä joka kerta. Pari kaveria puolestaan on kertoneet, että heillä on kyllä seksiä joka viikko, mutta se ei välttämättä aina ole kovin erityistä (ovat esim. kertoneet, että se voi kestää ehkä 5 minuuttia eivätkä aina edes laukea). Ja kokevat, että silti haluavat sitä seksiä joka viikko.

Mitä muut olette mieltä tästä?

Gallup: riittääkö teille "ihan hyvä" seksi parisuhteessa?

Vaihtoehdot

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu toki, mikä on "harvoin hyvää". 2 kertaa kuukaudessa olisi itselle kyllä liian vähän, olipa se kuinka hyvää tahansa.

Vierailija
2/24 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän päälle 40v nainen. Tällä hetkellä en ole parisuhteessa. Sekä omien kokemusten, että muiden juttuja kuuntelemalla olen tullut siihen tulokseen, että seksielämän laadulla on paljon suurempi merkitys kuin aiemmin kuvittelinkaan. Siis parisuhteessa. Niin paljon saa kuulla ja lukea siitä miten huono seksielämä aiheuttaa kyllästymistä tai ongelmia suhteeseen. Ja myös se, että olen saanut kokea aivan mahtavaa seksiä, saa tietenkin ajattelmaan ettei sitten parisuhteessa haluaisi tyytyä vähempään. Eli mielummin vähän harvemmin, mutta hyvää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisuhteissani saanut kokea sekä mallin "tajunnanräjäyttävää kerran kuussa" kuin "keskinkertaista kerran viikossa". Ensiksi mainittu oli naisen kanssa, joka joka sai seksin aikana varmaan kymmenen orgasmia ja täten sai itseni tuntemaan maailman suurimmaksi sonniksi, mutta jostakin syystä halusi hyvin harvoin ja jälkimmäinen taas naisen kanssa, jolle orgasmin saanti oli kovin vaikeaa. 

Omalle hyvinvoinnilleni säännöllinen seksi on tärkeämpää kuin se, että se olisi aina niin ihmeellistä.

Vierailija
4/24 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin paljon saa kuulla ja lukea siitä miten huono seksielämä aiheuttaa kyllästymistä tai ongelmia suhteeseen.

Tässä on se muna-kanaongelma että aiheuttaako sittenkin ongelmat parisuhteessa ongelmia seksielämässä.

Vierailija
5/24 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että riippuu siitä kuinka harvoin "harvoin hyvää" on, niin myös siitä mitä on "ihan hyvä" ja "tajunnan räjäyttävä".

Kun hyvyys kuitenkin riippuu mielentilasta. Joskus todella keskinkertainen suoritus on aivan ihanaa ja joskus šampanja-vaahtokylpuseksi ei vaan tunnu kovin kummoiselta.

Vierailija
6/24 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehenä seksi vaimon kanssa on aina erityistä, siksikin sitä haluaa viikoittain, aina halunnut. Toki joskus nuorempana oli joku erityinen kerta, mitä muistella. Mutta kun molemmille tyydyttävää rakastettavaa, molemmat saa,  seksiä on ollut aina vähintään kerran viikossa, niin vaikea noista tuhanista on mitään erityisiä erotella.  Kyselin ja koitin kaivaa oikein vaimon mielipiteitä erityisistä seksinautinnoista pitkän vuosikymmenten parisuhteen ajoilta, muttei niistä irronnut sitäkään vähää mitä itse muistellut, osin toki samoja kertoja. Hän oli ollut aina tyytyväinen, eikä kuulemma ollut mistään paitsi. Me ollaan aina oltu toisillemme läsnä, oltiin samassa tilassa tai ei, joten rakastelutkin olleet enemmän henkistä yhtymistä kuin fyysistä, joten seksin/rakastelun kestolla ole ollut mitään merkitystä. On riittänyt, että aivojen välillä on mennyt valokaari ja sen jälkeen käperrytty toisiimme kiinni.  En edes osaa kuvitella muunlaista suhdetta, kun en ole muuta elänyt. 

Vierailija
7/24 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin paljon saa kuulla ja lukea siitä miten huono seksielämä aiheuttaa kyllästymistä tai ongelmia suhteeseen.

Tässä on se muna-kanaongelma että aiheuttaako sittenkin ongelmat parisuhteessa ongelmia seksielämässä.

Tämä lienee ironinen, retorinen kysymys? Ainakin minulla ongelmat parisuhteessa eivät pelkästään aiheuta ongelmia seksissä, vaan lopettavat seksin täysin.

Vierailija
8/24 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että riippuu siitä kuinka harvoin "harvoin hyvää" on, niin myös siitä mitä on "ihan hyvä" ja "tajunnan räjäyttävä".

Kun hyvyys kuitenkin riippuu mielentilasta. Joskus todella keskinkertainen suoritus on aivan ihanaa ja joskus šampanja-vaahtokylpuseksi ei vaan tunnu kovin kummoiselta.

Oma henkilökohtainen näkemykseni:

-tajunnanräjäyttävä = kun saan useita orgasmeja squirtaten

-ihan hyvä/keskinkertainen = tuntuu ihan hyvältä, mutta saan vain yhden pienen orgasmin

Näistä jälkimmäisestä tulee minulle pelkästään turhautunut olo.

Vierailija
9/24 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma henkilökohtainen näkemykseni:

-tajunnanräjäyttävä = kun saan useita orgasmeja squirtaten

-ihan hyvä/keskinkertainen = tuntuu ihan hyvältä, mutta saan vain yhden pienen orgasmin

Näistä jälkimmäisestä tulee minulle pelkästään turhautunut olo.

Oman vaimon kohdalla on tilanne se, että hän on saanut aina käytännössä vain yhden ison. Toki niiden tehoissa on ollut pientä vaihtelua. Olen pitänyt parisuhteen alusta lähtien huolta, että hän on saanut aina kun meillä on ollut seksiä. Siten on myös ollut aina jälkeen päin tyydytetty ja tyytyväinen seksiin. Jokus liiankin ja pitänyt kerätä vähän aikaa, muutama ylimääräinen päivä,  uutta himoa.  Siksi noita on myös vaikea erotella, kun on olleet jokakertaista. Ainoat mitä hänellekin oli jäänyt mieleen, oli tavanomaisesta poikkeavat paikat.  Lopputulokseen nekään eivät olleet vaikuttaneet. Eniten vaimo ehkä muistelee viimeista raskauttaan reilu 20v sitten, jolloin kävi todella kuumana ja oli kyltymätön. Hän muistelee kaiholla omaa kiimansa tasoa ja tunnetta. Toki hän sai silloinkin niin paljon kuin vain halusi, koska olen  luvannut jo aikojen alusta, että hän saa  aina niin paljon kuin ikinä haluaa. Olen saanut hänet haluamaan sitäkin enemmän,  joten on saanut vaikkei aina olisi halunnut.  Olen rakastanut yli kaiken hänen orgasmejaan, mutta vastaavasti tällä myös varmistanut pillunsaannin jatkossakin.  Itsekäs mies siis, mutta luulen ettei vaimo valita. 

Vierailija
10/24 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina syvästi kummeksunut näitä ihan seksuaaliterapeuttien suosituksia "Pirkka-seksin" harrastamisesta ja siitä, että "seksiä kannattaa harrastaa vaikkei niin tekisi mielikään". Minulle tulee tuollaisesta vain vastenmielinen olo.

Vierailija
11/24 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sen seksin, eli orgasmin taso vaihtelee, seksi silti aina hyvää. Haluan sitä jokapäivä, ei riittäisi 2 kertaa kuussa, ja vaihtoehtoja ei siis ollut muita.

Ainahan sen pitää olla hyvää,ja on ollutkin

Vierailija
12/24 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos haluaa todella hyvää ja usein?

Vierailija
13/24 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä lienee ironinen, retorinen kysymys? Ainakin minulla ongelmat parisuhteessa eivät pelkästään aiheuta ongelmia seksissä, vaan lopettavat seksin täysin.

Niin. Heiluvatko puun oksat siksi että tuulee, vai tuuleeko siksi että puut heiluttelevat oksiaan? Siinäpä kysymys...

Vierailija
14/24 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein se osapuoli, joka on tylsän vaniljan kannalla ja ei halua usein (eli nainen) sanoo sen, että meillähän on ihan hyvää seksiä ja tehdäänhän me vaikka mitä.

Totuus on toisesta aikalailla erilainen. Nainen sitä ei voi ymmärtää, vaan suuttuu.

Vierailija
15/24 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä (yleisessä) ajattelumallissa tulee ratkaisevaksi se, kuka määrittelee sanaparin "ongelmat parisuhteessa".

Nurmikko olisi pitänyt leikata jo eilen=ongelma parisuhteessa=ei huvita, ei seksiä.

Äidin mielestä sinun ei olisi kannattanut vaihtaa autoa vielä= ongelma parisuhteessa= ei seksiä.

Mikset ostanut kotimaisia tomaatteja=ongelma parisuhteessa=ei huvita, ei seksiä.

No ei todellakaan ole ihan sama voittaako HJK vaiko FC Lahti! = Ongelma parisuhteessa= Ei seksiä.

Siis ei todellakaan anneta Jenni-Petterille vanukasta ennen kahtatoista!= Ongelma parisuhteessa= Ei seksiä

Keksikää itse lisää, näitähän nimittäin riittää. Erittäin tuttua tarinaa liian monessa parisuhteessa.

Vähemmän haluavan halujen mukaan on seksiä, näin se vaan reaalimaailmassa on.

Vierailija
16/24 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä (yleisessä) ajattelumallissa tulee ratkaisevaksi se, kuka määrittelee sanaparin "ongelmat parisuhteessa".

Nurmikko olisi pitänyt leikata jo eilen=ongelma parisuhteessa=ei huvita, ei seksiä.

Äidin mielestä sinun ei olisi kannattanut vaihtaa autoa vielä= ongelma parisuhteessa= ei seksiä.

Mikset ostanut kotimaisia tomaatteja=ongelma parisuhteessa=ei huvita, ei seksiä.

No ei todellakaan ole ihan sama voittaako HJK vaiko FC Lahti! = Ongelma parisuhteessa= Ei seksiä.

Siis ei todellakaan anneta Jenni-Petterille vanukasta ennen kahtatoista!= Ongelma parisuhteessa= Ei seksiä

Keksikää itse lisää, näitähän nimittäin riittää. Erittäin tuttua tarinaa liian monessa parisuhteessa.

Erittäin hyvin kuvattu. Juuri noin myös meillä :( Pieninkin risahdus tappaa seksihalut. Eikä tarvitse siis edes oman parisuhteen ongelma olla, vaan riittää myös Ukrainan sodan aiheuttama ahdistus ym.

Vierailija
17/24 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapäivä hyvää seksiä,, saiko tätä nyt sanoa? Vanhalla parilla.

Ei varmaan..saanut taas sanoa.

Vierailija
18/24 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hyvin kuvattu. Juuri noin myös meillä :( Pieninkin risahdus tappaa seksihalut. Eikä tarvitse siis edes oman parisuhteen ongelma olla, vaan riittää myös Ukrainan sodan aiheuttama ahdistus ym.

Meillä sama juttu. Naapuri tuli vastaan liian iloisena= ei seksiä. Joka saatanan asiasta voi aivan helposti menettää seksihalut. Tuntuu, että motto on, että aina on hyvä syy olla harrastamatta seksiä. Katsoit minua väärin = ei seksiä.

Vierailija
19/24 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama juttu. Naapuri tuli vastaan liian iloisena= ei seksiä. Joka saatanan asiasta voi aivan helposti menettää seksihalut. Tuntuu, että motto on, että aina on hyvä syy olla harrastamatta seksiä. Katsoit minua väärin = ei seksiä.

Miksi olette niin nössöjä että tyydytte tuollaiseen, ettekä puhella peliä poikki. Ei kukaan nainen arvosta ja halua tuollaista miestä.  Naisten himot syttyy miehestä, joka määrätietoinen ja vaativa. 

Vierailija
20/24 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tällä viikolla nussittu joka päivä, mikä on todella harvinaista, ja seksi on ollut sellaista perushyvää vaniljaa, ei mitään ihmeellistä. En silti olisi vaihtanut tätä jokapäiväistä leipää yhteen taivaalliseen kermakakkuun, koska myös henkisellä puolella suhde on toiminut tosi hyvin: huumoria, flirttiä ja yhdessäoloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme