Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ajat motarilla tai kehällä, jos et uskalla ajaa rajoitusten mukaan?

Vierailija
19.10.2006 |

Ärsyttää suunnttomasti, kun motarilla ajelee joku 80 km/h, vaikka rajoitus on 100 tai 120. Jos lukeudut näihin pelkureihin niin miksi et voisi ajaa pienempiä teitä?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan juuri niitä torventoitottajia ja keskisormennäyttäjiä.

Pikkuisen rennompi ote elämään, se auttaa moneen havaitsemaasi epäkohtaan.

Vierailija
42/46 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa monesti harmitelleena olen päätynyt ajamaan koko ajan ohituskaistaa, jono ei ruuhka-aikaan siinäkään liiku paljoakaan ylinopeutta. Väliin on tosiaan turha yrittää, jos jumittuu jonkun hitaan taakse. Poukkoilijat aiheuttavat vaaratilanteita:(

Ja niille, jotka väittivät pk-suedulla olevan hyvän julkisen liikenteen - Helsinkiin matkaa monta moottoritiellistä kehä III ulkopuoleltakin. Jos vaihtoehtona on oman auton käyttö ja lapsille 7 h hoitopäivä, tai julkinen liikenne ja lapsille 10 h hoitopäivä, arvatkaapa kumman valitsen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun liikkeellä oli sellaisia jotka " uskalsi" ajaa nopeusrajoitusten mukaan vaikka sää oli karmea.

Vierailija
44/46 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvat on huvit sullakin kun tollasilla asioilla pelleilet..

Vierailija
45/46 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä enää tarvitsekaan.

Mielestäni vaarantaisin liikenteen ajamalla kovempaa, kuin mihin terve järki kehottaa.

Inhoan yli kaiken puskurissa roikkujia, mulla saattaa auto liukua taaksepäin esim. valoissa ja jotkut tulevat ihan kiinni.

Yritän ajaa lähellä rajoitusta niillä teillä, joissa ei pääse ohi, en aja ruuhka-aikaan ja valitsen pienemmän tien, jos vain voin.

Vierailija
46/46 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse ajaa päivittäin (kuten minä), ei joku kehällä ajaminen on haaste eikä mikään, mutta jos sinne joutuu kylmiltään ruuhkan sekaan, niin on se aika pelottavaa. Motarilla on aina helppo ajaa oli konkari tai ei. Mukavaakin se on, ellei tosiaan satu eteen se, joka ei tajua ohituskaistan käyttötapaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi