Kun lähdet ulos, hymyile tutuille ja tuntemattomille hymy tarttuu. Hymyily kohottaa myös omaa mielialaasi, kokeile!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Tänään yksi alkkis sanoi ohi kulkiessani, että "hei neiti, sä oot tosi nätti". Tuli hymy kasvoille vaikka, noh... olikin tuo sanoja kuka nyt oli.
Lienet samassa sarjassa sitten sen spurgun kanssa. Pyydä treffeille ens kerralla.
Täällä saa turpaan jos alkaa liikoja virnistelemään. Parempi olla ilmeetön, saa liikkua rauhassa.
No huh mitä vastauksia.
Aika kelju elämä ja asenne päällä monella ilmeisesti. Kiitos silti. Olen ihmetellyt tätä naama peruslukemilla kulkemista ja etenkin naisten happamuutta. Hymyyn vastataan nykyään katsomalla pois tai jakamalla haistavattu katse. Masentavaa.
Älkää pelätkö. Ette ole niin ihmeellisiä, että ihmiset sekoaisivat himosta jos hymyilette julkisesti. Se että tuhat runkkaria hehkuttavat teitä kuplassanne tarkoittaa vaan sitä, että kuplanne on täynnä ääliöitä ja/tai filtteröityjä seminudeja.
Niille jotka vastailivat, että antaa idiootin kuvan virnistellä niin olkoon sitten niin. Se on oikeasti fiksua. Monet tutkimukset osoittavat, että hymy edesauttaa positiivista ajattelua ja sillä on tunnetusti vaikutusta kaikkeen elämässä. Aivokemiaa.
Vittuilua? Ehei, ei kaikki liity sinuun lumihiutale. Taidat olla masentunut ja kade niille, jotka yrittävät pysytellä hyvällä tuulella. Itse luovutit.
Se joka veti pöndekortin oli paras. Nauroin ääneen. Suomalaisia pidetään maailmalla turbojuntteina ja töykeinä osittain juuri siksi, että monet ovat niin ilmeettömiä. Se koetaan jopa vihamielisyytenä tai vähintään pelottavana. On myös aika upea ajatus, että joku Viikin pellonlaidassa elävä ilmeisesti kuvittelee asuvansa sykkivässä metropolissa, joka suorastaan vaatii, että on töykeä ja hapan. Sallinnet jälleen leveän hymyn oi kosmopoliittipiltti.
Aapee taisi keksiä osasyyn monen alakuloon yksinkertaisimmalla tavalla :)
Mun naamastakaan ei saa hymyllä yhtään sen kauniimpaa kuin peruslukemilla oltaessa, mutta olen kyllä ottanut tavaksi morjenstaa vastaantulevaa kohteliaalla nyökkäyksellä, tai sitten tervehtinyt reilusti - tyypistä riippuen.
Mummoille pikku nyökky ja pieni suun hentoinen levitys tuntuu ainakin joka kerta olevan heille pieni päivän pelastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tyhjälle hymyileviä pidetä vähän "onnellisina"?
Siis tyhminä js yksinkertaisina. Suhtautuminen riippuu tietysti, onko hymyilijä kaunis nainen, vaiko nuhruinen naisen puutteessa riutuva perä*kammarin poika.
Ei kaikki kammarin pojat tarvi ämmiä jos on joku ylpeys sentään. Niistä ei seuraa mitään hyvää, rahat menoo pää sekoo, yms...
Ei minusta. Itsekin virnuillen itsekseni koko ajan jos vaikka satun muistamaan jotakin mehukasta. Miettiköön muut mitä mitä miettii.
Naama happamanako kaikkien pitäisi harppoa?
Sittenkö olisi hyvä?