FELICIA VINNI - pääsikö siskoineen vihdoin oikeustieteelliseen??
Kommentit (65)
Eivät päässeet eivätkä tulevassakaan pääse. t.juristi
En nyt ihan usko, että juristi pyörii näillä sivuilla.
Onko Fellu sinkku vai onko hänkin naimisissa?
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan usko, että juristi pyörii näillä sivuilla.
Täällä käy ihmisiä ihan kaikista yhteiskuntaluokista. Juristeja on useitakin, sen näkee tavasta, jolla he osaavat puhua lakiasioista.
Kaikki eivät tietenkään lue kaikkia keskusteluita.
Hain nyt keväällä ensimmäistä kertaa oikikseen ja eikä siellä todellakaan kysytty pitkästä matikasta mitään, kaikkea sitä kuuleekin.
Vierailija kirjoitti:
Hain nyt keväällä ensimmäistä kertaa oikikseen ja eikä siellä todellakaan kysytty pitkästä matikasta mitään, kaikkea sitä kuuleekin.
Siis hait pelkällä pääsykokeella, et pääsykokeella + todistuksella?
Eikö sitä nimenomaan saa pääsykokeellakin hakea, vai onko tässä joku ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Joo se on jännä että ei tuo mitenkään esiin sitä, että on naimisissa. Larppaavat kuvaa menestykkseistä uranaisista, vaikka todellisuus on kai sitä että elelevät isänsä rahoilla ja ovat suhteilla päässeet duuniin. Aika harvalla lukion käyneellä pankin infotätinä on varaa asua Helsingin arvotaloissa ja käydä alvariinsa kaupungin kalliimmissa rafloissa syömässä.
Miten voi lukion koulutuksella päästä Op:lle töihin? Olen itse tällä hetkellä työtön vaikka taskussa kaksi ammattitutkintoa ja ainakin 6 vuoden työhistoria? Epäreilua.
lukio on ihan turha koulu, ei saa edes ammattia, ihan sama kuin olisi välivuotta pitämässä kun istuu lukiossa
On tuo kyllä aika hurjaa, että lukion käyneellä huippu työpaikka ja vieläpä osti hijattain oman asunnon. Ei ihan tavallinen tallaaja voi ostella asuntoja pelkillä lukion papareilla, ei ole minkäänlaista ammattia. Kyllä on suhteita hyvin höylätty.
Felicia puhuu hassusti, vähän sössöttää. Olisikohan hakenut kauppakorkea kouluun nyt tänä vuonna. Yleensähän haetaan kauppikseen jos ei oikikseen ovet aukene.
Vierailija kirjoitti:
Felicia puhuu hassusti, vähän sössöttää.
Olen puheesta luullut että olisi edes suomenruotalainen mutta ei taida olla.
Emilia on tosiaan naimisissa. Itselleni tämä kävi ilmi hänen kaksiosaisesta sukunimestään ja siitä, että instassa oli yksi kuva miehestä, jolla oli sukunimenä tämä Emilian toinen sukunimi. Mielestäni asian salailu on vähän outoa. Ymmärrän todella hyvin sen, että miestä ei haluta tuoda julkisuuteen, mutta se että varta vasten esitetään sinkkua sanavalinnoilla ja kuvakulmilla, tuntuu vähän valheelliselta. Monet bloggaajat ja muut somettajat, jotka eivät halua tuoda kumppaniaan julkisuuteen, kertovat olevansa parisuhteessa/naimisissa mutta eivät näytä kumppania eivätkä kerro hänestä sen enempää.
Viini näyttää maistuvan tytöille. Toivottavasti eivät vanhene sen takia ennenaikaisesti :(
Emilia on naimisissa. Miehensä on myös lähtöisin täälläkin mainittuun uskontokuntaan kuuluvasta perheestä ja siinä syy sille miksi ovat nuorena menneet naimisiin, eli tämä kyseinen uskontokunta Ja ihan oikein täällä pohdittu muutenkin tätä uskontokunta kysymystä. Siskokset ei juuri tuo sitä esiin.
Emilia käytti jossain vaiheessa miehen sukunimeä ja myöhemmin otti kaksoisnimen. Ainakin joskus Emilialla on ollut instassa kuvia häistä. Jollakin reissulla oli mies myös mukana, mutta hänestä ei paljoa näkynyt. Enkä muista, että olisi koskaan tuonut videolla esiin että on naimisissa.
Ei nämä nyt ihan perus duunariperheestä voi olla. Pankin back officena ei osteta Etelä-Helsingistä asuntoja. Itsellä sellainen käsitys, että ovat suomenruotsalaisia, mutta ilmeisesti suomenkieliseen oikikseen hakeneet. Jommalla kummalla (tai molemmilla) on puhelimen tekstit ruotsiksi. Vähän pelkään, että oikis jää molemmilla haaveeksi. Kilpailu on kovaa ja kirjat pitää osata ulkoa.
Tykkään seurata heidän videoita, vaikka olen paljon vanhempi. Ja hienoa nähdä miten paljon osallistuvat asuntojen remppaan. Ei todellakaan pelkää kynsien katkeamista. Itsellä ei olisi varaa syödä jatkossa hienoissa ravintoloissa /woltata, joten luulen että pappa betalar.
Vierailija kirjoitti:
Emilia käytti jossain vaiheessa miehen sukunimeä ja myöhemmin otti kaksoisnimen. Ainakin joskus Emilialla on ollut instassa kuvia häistä. Jollakin reissulla oli mies myös mukana, mutta hänestä ei paljoa näkynyt. Enkä muista, että olisi koskaan tuonut videolla esiin että on naimisissa.
Ei nämä nyt ihan perus duunariperheestä voi olla. Pankin back officena ei osteta Etelä-Helsingistä asuntoja. Itsellä sellainen käsitys, että ovat suomenruotsalaisia, mutta ilmeisesti suomenkieliseen oikikseen hakeneet. Jommalla kummalla (tai molemmilla) on puhelimen tekstit ruotsiksi. Vähän pelkään, että oikis jää molemmilla haaveeksi. Kilpailu on kovaa ja kirjat pitää osata ulkoa.
Tykkään seurata heidän videoita, vaikka olen paljon vanhempi. Ja hienoa nähdä miten paljon osallistuvat asuntojen remppaan. Ei todellakaan pelkää kynsien katkeamista. Itsellä ei olisi varaa syödä jatkossa hienoissa ravintoloissa /woltata, joten luulen että pappa betalar.
Vanhemmillaan on molemmilla perinteiset suomalaiset etunimet. Ei suomenruotsalaisuus silti ole poissuljettu, mutta yhtä hyvin sellaisena esiintyminen voi olla heidän hienosteluaan.
Molemmat pääsivät Vaasaan opiskelemaan viestintää.
Pääsykokeissa ei kysytä mitään pitkästä matikasta.