Mistä valkoinen Hanko-Influencer-tyylinen kesämekko viikonlopuksi??
Asun Hgissä. Budjetti max. 300 euroa. Pitäisi löytyä nyt ap:n aikana asiallisia vastauksia, kiitos!
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Detalji boutique Tehtaankatu 21
Nettikaupassa näyttää olevan iso osa tuon liikkeen vaatteista one size. Olen pitkä ja melko hoikka. Kokeilin yhtä muodin mukaista A-linjaista one size -kauhtanamekkoa eräässä toisessa liikkeessä, ja siinä ei naurusta meinannut tulla loppua. Näytin ihan virtahevolta.
Bootz ralph lauren kesämekko?
Tosin helpottas kummasti jos tietäisi mikä hiivatti on hanko-influencer- tyyli???!!
Peura Moda Tapiola, samoin kuin Cafe Latte Lifestyle ...
Osta samalla miellyttävä persoonallisuus.
Gauhar, sieltä ne influenceritkin ne ostaa.
Myos ByMalinalla on, myydään esim. stokkalla.
ByPias, sillä on liike Hangossakin ja verkkokauppa.
Gauhar. Sitähän ne influencerit mainostaa.
Tai Stockaltakin voi joltain merkiltä löytyä. Tai ehkä HM? Nyt niin trendivaate. Pitääkö olla just valkoinen?
Pikaisesti yhteys hankoinfluenceriin. Kyllä hän myyntipaikan kertoo ihan mielellään tai ainakin viran puolesta. Sillä eivätkös nämä influencerit elä juuri mainostuloulla.
Vierailija kirjoitti:
Pikaisesti yhteys hankoinfluenceriin. Kyllä hän myyntipaikan kertoo ihan mielellään tai ainakin viran puolesta. Sillä eivätkös nämä influencerit elä juuri mainostuloulla.
Niin mutta kun ap haluaa halvan kopiorätin.
Aika kallis mekko. Ihan nätti, mutta halvemmallakin saa ja kivemman näköisiä.
Tulee vähän mieleen tuosta pellava koltusta se vaate, joka puetaan kuolleelle päälle arkkuun.
Vierailija kirjoitti:
https://www.purafinland.com/tuote/linen-ruffle-wind-dress-pellavamekko-…
Ei kyllä minun tyyliäni, mutta itse halusit.
Hyvin samanlainen mekko intianpuuvillaa oli torikojulla ( varmaan useissa kaupungeissa noita on ) ja mekko valmistettu Italiassa. Hinta oli vajaa 40e ja lähti mukaan kun tarjosin 25e.
Olen eri, mutta mielestäni tuon tyylinen mekko on kiva. Olen kokeillut muutamaa, mutta ongelmana on, että noista näkyy törkeästi läpi jopa nudet alusvaatteet. Löytyykö jostain läpinäkymätöntä, vai onko tarkoitus pitää jotain alla? Vai onko tämä rantavaate? Vinkkejä riittävän peittävää kangasta olevaan valkoiseen mekkoon otetaan vastaan!
Ihan kaikissa vaatekauppaketjuissa on valkoisia kesämekkoja. Aloita jostain henkkamaukasta, kappahlista tai lindexistä.