Mellu
Sellainen tilanne meillä on: meidän ylä naapurit metelöi ja valvoa kesken yön plus lapsi. Ne muutti tänne vuosi sitten, aluksi luulin, että muutto ja yritin ymmärtää, että ne ovat vasta muuttaneet, mutta ei, se mellu on jatkunut tämän päivän saakka ja olen soittanut poliisit muutaman kerran vuodessa ja tottakai isännöitsijälle ilmoitettu, myös tehnyt lastensuojelu, koska olen huolissa sitä lapsesta, en tie kuinka monta lasta nille on, mutta kuitenkin lapsia on ja lapsen meteli ei ole niin kuin muiden lasten mellu ' niin kuin meillä on kiva' sen mellu on tosi huolestuttava, ei kuuluu paljon ääniä, mutta ne raaha tavaroita ' sänkyä tai tuolia' ja potki seinät, heitä paloa seinän kesken yön! Mutta kuin poliisit tule paikalla ne heitäyty niin kuin ei mitään ja poliisit ei voi kuulla siitä meteliä koska ne asu seitsemännessä kerroksessa ihan ylä kerroksessa ja siellä on joku puhallin se ei voi kuulla mitään! Ja nyt naapurit jonkalle olen soittanut poliisit uhka, että on tehnyt rikosilmoituksen, koska ne ei tekee mellua vaan toiset naapurit!!!!
Miten tämä asian kanssa minun täytyy suhtautua? Voiko joku auttaa!!!!! Me emme saamme olla omassa asunnossa rauhassa plus ne tekee rikosilmoituksen 😞😞😞😞