Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirviöanoppi

Plääh
07.07.2022 |

Olen menossa naimisiin syyskuussa, vauvakin jo tulossa ja nyt tuntuu, että anoppi on onnemme tiellä.
Aluksi niin mukava mulle, antoi lahjoja yms ja juteltiin kuin tyttökaverit konsanaan. Hänellä ei ole ketään kavereita kelle jutella. Nyt alkanut komentelemaan mitä mun pitäis tehdä hänen hyväkseen. Asumme olosuhteiden pakosta heidän talonsa sivurakennuksessa ja koska minä en maksa vuokraa vaan kihlattu maksaa, niin olen nyt saanut kuulla haukkuja. Olen opiskelija vielä hetken ja kärsin kovasta raskauspahoinvoinnista. Kihlattu ei haluaisi kuulla äidistään mitään huonoa ja ymmärrän tottakai. Mutta miten kestän tämän saman asuinpaikan vielä? Mieheni rakastaa tätä, koska hänen harrastuksensa on täällä kellarissa ja veljensä asuu vielä kotona ja hän kokee olevansa vastuussa jotenkin veljen seuraelämästä. Sairasta, joo, kun sen ääneen sanoo.
Sitten vielä appivanhemmat ovat köyhiä ja mieheni maksaa heidän ruokiaan ja kait jotain kulutusluottoaan. Minulla on kait tuleva mieskin liian kiltti?
Nyt tuntuu etten jaksa tätä mut onhan meidän päästävä joskus omaan kotiin. Anoppi on aina niin perhepitääyhtä tyyppi ja halveksii muunlaisia. Onko tää kenenkään mielestä nykyaikana enää fine olla näin sidoksissa miehen perheeseen?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, asutte niin kauan että saatte rahaa omaan asuntoon. Sun on vaan kestettävä, tai alat riehua anoppia vastaan. Ala riehua, jos meinaat masentua.

Minkä ikäisiä olette?

Lapsia. Teiniäiti varmaan.

Kyllä ihmisten piis itsenäistyä ennen naimisiinmenoa.

Joks miehen ja naisen opittava ensin pärjäämään yksin asumaan ja tulemaan toimeen.

Mun mukulat on olleet yli 30 kun ovat ruvenneet lisääntymään, itsenäisinä, koulutettuina, säännölliset tulot.ja taloja on anopin tontilla, niinpäs. Köyhä on anoppi.

Vierailija
22/25 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa ap itsesi, loppu nää pascat provot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tai mikään ei pakota elämään ja asumaan siellä, joten ota lainaa ja osta omakotitalo. Ai niin, sulla ei ole rahaa ja olet raskaana, joten sulla ei nyt taida olla muuta tietä kuin jutella neuvolassa siitä, miten tarvitse paikan ensikodissa, koska olet kykenemätön tulemaan toimeen omillasi.

Katsos anopilla ei ole rahaa eikä sinulla ole rahaa, joten samanlaisia lokkeja olette molemmat.

Vierailija
24/25 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olosuhteiden pakosta ette myöskään voineet käyttää ehkäisyä?

Painoiko anoppi miestäsi pakaroista niin ettei ulosveto onnistunut ennen siemensyöksyä? Olivatko kasvot vihan vääristämät painassa, nauroiko hän pilkallisesti?

Onko kuvia? Onko? Näkyykö maitia?

Vierailija
25/25 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, asutte niin kauan että saatte rahaa omaan asuntoon. Sun on vaan kestettävä, tai alat riehua anoppia vastaan. Ala riehua, jos meinaat masentua.

Minkä ikäisiä olette?

Lapsia. Teiniäiti varmaan.

Kyllä ihmisten piis itsenäistyä ennen naimisiinmenoa.

Joks miehen ja naisen opittava ensin pärjäämään yksin asumaan ja tulemaan toimeen.

Mun mukulat on olleet yli 30 kun ovat ruvenneet lisääntymään, itsenäisinä, koulutettuina, säännölliset tulot.ja taloja on anopin tontilla, niinpäs. Köyhä on anoppi.

Oikeasti ap on vasta 15 vuotias ja mies on 43!