Lidl oli nostanut taas hintoja
Kommentit (502)
Tänään huomasin lidlissä että vispikerma oli noussut 0,89 eurosta 1,15euroon. UHT maito oli keväällä toukokuussa 0.95€, sitten 0,99€, jonka jälkeen hinta pomppasi 1,19€, sitten 1,29€ ja tänään kun kävin niin hinta oli jo 1,39€.
Joo huomasin saman että nyt on noussut hinnat aivan uudella sykkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Joo huomasin saman että nyt on noussut hinnat aivan uudella sykkeellä.
Sinänsä naurettavaa, koska ihmisten tulot eivät ole kasvaneet, niin ihmiset ostavat edelleensamalla summalla ruokaa, kuin ennenkin, eli vähemmän tarkoittaa sitä että kaupat myyvät sitten enemmin punalapputuotteita, eli lopputulos on +-0..
Vierailija kirjoitti:
Tänään huomasin lidlissä että vispikerma oli noussut 0,89 eurosta 1,15euroon. UHT maito oli keväällä toukokuussa 0.95€, sitten 0,99€, jonka jälkeen hinta pomppasi 1,19€, sitten 1,29€ ja tänään kun kävin niin hinta oli jo 1,39€.
Prismassa halvin tiiliskivimaito on täällä 1,65€/litra.
Rikas kauppias rikastuttaa rahapussiaan vedoten Ukrainan sotaan jne. Todellisuudessa syy on ahneus. Oma hyvinvointi ja yltäkylläinen kylpeminen rahassa tärkeintä. Mikään muu ei selitä näin kovaa ruuan hinnan nousua. Nyt on jokin syy mihin vedota ilman, että ihmiset nousee barrikadeille.
Vierailija kirjoitti:
Rikas kauppias rikastuttaa rahapussiaan vedoten Ukrainan sotaan jne. Todellisuudessa syy on ahneus. Oma hyvinvointi ja yltäkylläinen kylpeminen rahassa tärkeintä. Mikään muu ei selitä näin kovaa ruuan hinnan nousua. Nyt on jokin syy mihin vedota ilman, että ihmiset nousee barrikadeille.
Hinnat nousee mutta palkat ei, joten pää jää vetävän käteen ja ylihintainen tavara kaupan hyllylle pilaantumaan.
Vierailija kirjoitti:
7% on inflaatio. Uskoo ken tahtoo.
Lidlissä on silti vielä edullisinta.
Suomesta puuttuu kilpailu, siksi tilanne on niin toivoton.
En tiedä muusta kuin että nykyään kahdella kympillä lidlistä ei saa kuin rupia persiisiinsä.
Olen ostanut K-kaupasta ruisleipää, hinta kesällä 1,99. Nyt eilen kun kävin saman leivän hinta 2,99.
Hinta oli noussut 50%. Käsittämättömiä ovat ylisuuret äkilliset hinnannousut.
Mun mielestä peruselintarvikkeitten hinnat on nousseet keväästä vähintään 20%.
Lihatuotteissa nousua noin 30% ja leipomotuotteissa nousua 30-50%.
Hinnat nousee koko ajan lisää. Joka kerta kun menee kauppaan on hinta korkeampi kuin aikasemmalla ostoskäynnillä. Keväällä sain kauraryyniä paketin 69 sentillä, nyt saman hinta 1,39.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut K-kaupasta ruisleipää, hinta kesällä 1,99. Nyt eilen kun kävin saman leivän hinta 2,99.
Hinta oli noussut 50%. Käsittämättömiä ovat ylisuuret äkilliset hinnannousut.Mun mielestä peruselintarvikkeitten hinnat on nousseet keväästä vähintään 20%.
Lihatuotteissa nousua noin 30% ja leipomotuotteissa nousua 30-50%.
Juuri näin!
Juusto 60 %
Monet einekset jopa 100 % (Riitan herkku senttipizza 1,79 e > 3,39 e. Ostamatta kyllä jää.
Aivan samaan ajatteluun olen päätynyt.
Joo, kyllä ne turhat tuotteet nyt kauppaan jää.
Asuntolainan korko nousi, vastike nousi, sähköyhtiö ilmoitti korotuksista 15.10. alkaen. No, kyllä silti olen pakotteiden kannalla.
Tuntuu että hinnat nousee 20 senttiä viikossa vähän kaikessa.
Eniten jäi mieleen mozzarella, viikko sitten maksoi 1,29e, nyt näytti olevan 1,49e. Sama pallero vielä keväällä maksoi 0,89e.
Onkohan tämmöinen Lidlin edullisia hintoja mainostava ketju ihan asiallinen?
Ettekö ymmärrä, että Lidlin trollit kirjoittavat täällä hinnoistaan, joita sitten verrataan lähikaupan hintoihin?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tämmöinen Lidlin edullisia hintoja mainostava ketju ihan asiallinen?
Ettekö ymmärrä, että Lidlin trollit kirjoittavat täällä hinnoistaan, joita sitten verrataan lähikaupan hintoihin?
Tä? Mikä on trollausta siis? Hintojen vertailu?
Joo, eipä ollut kyse senteistä vaan laadusta.