Apua, en keksi muuta synttäritarjottavaa lapsille kuin nakkipiilot ja popkornit?
Irtsareita voisi toki hankkia kun ovat tarjouksessa 4,90kg.
Kommentit (30)
Minkä ikäisiä lapsia?
Yksi, mitä muuten kannattaa kokeilla, on kasvikset. Kirsikkatomaatteja, naposteluporkkanoita, valmiiksi suupalan kokoiseksi pilkottua kurkkua. Yllättävän moni lapsi tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä lapsia?
Yksi, mitä muuten kannattaa kokeilla, on kasvikset. Kirsikkatomaatteja, naposteluporkkanoita, valmiiksi suupalan kokoiseksi pilkottua kurkkua. Yllättävän moni lapsi tykkää.
Tämän täytyy olla joku suuren luokan vitsi. Mieti nyt vähän, lastenbileissä tomaatteja ja kurkkua!!
Mansikoita, viinirypäleitä, banaaniviipaleita, melonikuutioita ym. Ja cocktail-tikkuja.
Jokainen saa tarjolla olevasta rakennella itselleen juuri sellaisen tikun, kuin itse haluaa!
On myös ohjelmanumero.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä lapsia?
Minä taas en missään nimessä tarjoilisi kirsikkatomaatteja. Yleensä lasten juhlissa nauru raikaa myös ruokapöydässä, että joku tukehtuisi kirsikkatomaattiin. Ellei ne vedä lohkoiksi neljään osaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä lapsia?
ei kannata tomaattia laittaa, tosi monet on allergisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä lapsia?
Tämän täytyy olla joku suuren luokan vitsi. Mieti nyt vähän, lastenbileissä tomaatteja ja kurkkua!!
Mietin ja muistelen niitä lastenbileitä, joissa olen nähnyt niitä olleen tarjolla. Tekivät paremmin kauppansa kuin täytekakku, jota oli myös.
Nakkipiilot eivät sovi lapsille koska ne merkkaavat miehen mulkkua naisen pillussa sillä nakki on mulkku ja piilo on pimppi.
Meillä jo monen tässä ketjussa mainitsema jätskibaari on toiminut joka kerta. Lapset jonottaa tosi kiltisti ja on todella innoissaan kun saa itse valita jätskit, kastikkeet, karkit, strösselit, kermavaahdon.
Vierailija kirjoitti:
Meillä jo monen tässä ketjussa mainitsema jätskibaari on toiminut joka kerta. Lapset jonottaa tosi kiltisti ja on todella innoissaan kun saa itse valita jätskit, kastikkeet, karkit, strösselit, kermavaahdon.
Miten se toimii? Ne jäätelöthän sulaa etenkin helteissä hetkessä. Sitä paitsi kauhea siivo ja sotku tuommoisen baarin jäljiltä.
Uusia perunoita, tilliä ja silliä.