Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, en keksi muuta synttäritarjottavaa lapsille kuin nakkipiilot ja popkornit?

Vierailija
07.07.2022 |

Irtsareita voisi toki hankkia kun ovat tarjouksessa 4,90kg.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia perunoita, tilliä ja silliä.

Vierailija
22/30 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä lapsia?

Yksi, mitä muuten kannattaa kokeilla, on kasvikset. Kirsikkatomaatteja, naposteluporkkanoita, valmiiksi suupalan kokoiseksi pilkottua kurkkua. Yllättävän moni lapsi tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä lapsia?

Yksi, mitä muuten kannattaa kokeilla, on kasvikset. Kirsikkatomaatteja, naposteluporkkanoita, valmiiksi suupalan kokoiseksi pilkottua kurkkua. Yllättävän moni lapsi tykkää.

Tämän täytyy olla joku suuren luokan vitsi. Mieti nyt vähän, lastenbileissä tomaatteja ja kurkkua!!

Vierailija
24/30 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikoita, viinirypäleitä, banaaniviipaleita, melonikuutioita ym. Ja cocktail-tikkuja.

Jokainen saa tarjolla olevasta rakennella itselleen juuri sellaisen tikun, kuin itse haluaa!

On myös ohjelmanumero.

Vierailija
25/30 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä lapsia?

Minä taas en missään nimessä tarjoilisi kirsikkatomaatteja. Yleensä lasten juhlissa nauru raikaa myös ruokapöydässä, että joku tukehtuisi kirsikkatomaattiin. Ellei ne vedä lohkoiksi neljään osaan.

Vierailija
26/30 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä lapsia?

ei kannata tomaattia laittaa, tosi monet on allergisia.

Vierailija
27/30 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä lapsia?

Tämän täytyy olla joku suuren luokan vitsi. Mieti nyt vähän, lastenbileissä tomaatteja ja kurkkua!!

Mietin ja muistelen niitä lastenbileitä, joissa olen nähnyt niitä olleen tarjolla. Tekivät paremmin kauppansa kuin täytekakku, jota oli myös.

Vierailija
28/30 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkipiilot eivät sovi lapsille koska ne merkkaavat miehen mulkkua naisen pillussa sillä nakki on mulkku ja piilo on pimppi.

Vierailija
29/30 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jo monen tässä ketjussa mainitsema jätskibaari on toiminut joka kerta. Lapset jonottaa tosi kiltisti ja on todella innoissaan kun saa itse valita jätskit, kastikkeet, karkit, strösselit, kermavaahdon.

Vierailija
30/30 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä jo monen tässä ketjussa mainitsema jätskibaari on toiminut joka kerta. Lapset jonottaa tosi kiltisti ja on todella innoissaan kun saa itse valita jätskit, kastikkeet, karkit, strösselit, kermavaahdon.

Miten se toimii? Ne jäätelöthän sulaa etenkin helteissä hetkessä. Sitä paitsi kauhea siivo ja sotku tuommoisen baarin jäljiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan