Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotikaupungissani Kouvolassa narkkarit yleistyvät vuosi vuodelta. Joka vuosi näkyy aina vain enemmän sekaisin olevia ihmisiä kaupoissa

Vierailija
07.07.2022 |

samoin taloyhtiössä häkkivarastomurrot ja ilkivalta on yleistynyt räjähdysmäisesti.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut huomattua sama, asun Tukholmassa ja joka kerta kun käyn Suomessa tuntuu että narkit ja spurgut vaan lisääntyy. 

Vierailija
22/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa valtava huumeongelma. Subutexiä ja pieniä ongelmakäyttäjät käyttää.

Pahempi opiaattiongelma täällä kuin Yhdysvalloissa. Madut kuskaavat matkalaukussa subuteksiä Suomeen ja antavat lapsille vastineeksi seksistä. Tabletti maksaa satasen niin teini alkaa huumehuoraksi jo hyvin nuorena!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti oikein moni saa yliannostuksen ja poistuu täältä, mitä vähemmän Suomessa asuu tällaista saastaa sen parempi.

Tulen kertomaan tuon sinulle, kun joku läheisesi sortuu huumeisiin. 

Kommenttini koskee myös lähimmäisiäni. Huumeiden käyttäjät ovat alinta saastaa. Minulla ei ole ruusunpunaiset lasit päässä. Jos esimerkiksi lapseni sortuisi käyttäjäksi, veisin hänet heti hoitoon. Jos hän ei suostuisi hoitoon, olisi omillaan. Rahaa en antaisi penniäkään huumeisiin. Jokainen valitsee aikuisena itse tiensä mitä kulkea. Holhoaminen ei ole ratkaisu päihdeongelmiin eikä mikään päähän silitys. Olen ollut parisuhteessa päihdeongelmaisen kanssa, tiedän asioista aika paljon. Ihminen ei muutu jos ei halua itse muuttua.

Vierailija
24/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut huomattua sama, asun Tukholmassa ja joka kerta kun käyn Suomessa tuntuu että narkit ja spurgut vaan lisääntyy. 

Onneksi Tukholma on täysin huumevapaa alue *hymiö*

Vierailija
25/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouvolan väkiluku wikipediassa: 81 778 kpl. Ei tuore luku, mutta sinnepäin. Muutto pois?

Muutto ei ratkaise mitään, koska huumehörhöjä on kaikissa kaupungeissa. 

Varmasti ratkaisee. 25 000 kaupungissa on vähemmän ja näkyy selvästi missä on, jos on mahdollisuuksia välttää. Kaupungin räyskävuokratalot eivät paranna missään kunnassa tilannetta, niitä pitäisi uusia tai parantaa. Ja taloja erilleen viihtyisästi, ei samaan nippuun betonilähiöön, välimatkat huomioiden että on lähimarketit ym.

Meinaatko vakavissasi, että pikkukaupungin huumeiden käyttäjät ovat jotenkin näkyvämmin narkkeja kuin isomman kaupungin :D

Öh, tietenkin on? Jos kaupungissa 20k asukasta, niin sen keskustassa pyörivät muutama tusina nistiä näyttäytyvät paljon suurempana ongelmana kuin oikeasti ovat, kun keskustassa pyörii muutenkin niin vähän porukkaa..

Jos kaupungissa 600k asukasta niin joku tusinan verran nistejä jossain Rautatientorilla on vain normipäivä muiden joukossa, sulautuvat muuhun taustahälinään.

Vierailija
26/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti oikein moni saa yliannostuksen ja poistuu täältä, mitä vähemmän Suomessa asuu tällaista saastaa sen parempi.

Kommenttini koskee myös lähimmäisiäni. Huumeiden käyttäjät ovat alinta saastaa. Minulla ei ole ruusunpunaiset lasit päässä. Jos esimerkiksi lapseni sortuisi käyttäjäksi, veisin hänet heti hoitoon. Jos hän ei suostuisi hoitoon, olisi omillaan. Rahaa en antaisi penniäkään huumeisiin. Jokainen valitsee aikuisena itse tiensä mitä kulkea. Holhoaminen ei ole ratkaisu päihdeongelmiin eikä mikään päähän silitys. Olen ollut parisuhteessa päihdeongelmaisen kanssa, tiedän asioista aika paljon. Ihminen ei muutu jos ei halua itse muuttua.

Aika naiivia kommentointia, jos oikeasti olet ollut huumeiden käyttäjien kanssa tekemissä. Tarkoitan siis tuota uhoamista, että et auttaisi vaan antaisit kuolla kadulle jne. 

Vierailija
27/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouvolan väkiluku wikipediassa: 81 778 kpl. Ei tuore luku, mutta sinnepäin. Muutto pois?

Varmasti ratkaisee. 25 000 kaupungissa on vähemmän ja näkyy selvästi missä on, jos on mahdollisuuksia välttää. Kaupungin räyskävuokratalot eivät paranna missään kunnassa tilannetta, niitä pitäisi uusia tai parantaa. Ja taloja erilleen viihtyisästi, ei samaan nippuun betonilähiöön, välimatkat huomioiden että on lähimarketit ym.

Meinaatko vakavissasi, että pikkukaupungin huumeiden käyttäjät ovat jotenkin näkyvämmin narkkeja kuin isomman kaupungin :D

Öh, tietenkin on? Jos kaupungissa 20k asukasta, niin sen keskustassa pyörivät muutama tusina nistiä näyttäytyvät paljon suurempana ongelmana kuin oikeasti ovat, kun keskustassa pyörii muutenkin niin vähän porukkaa..

Jos kaupungissa 600k asukasta niin joku tusinan verran nistejä jossain Rautatientorilla on vain normipäivä muiden joukossa, sulautuvat muuhun taustahälinään.

Noinhan homma ei mene. Ihan samalla tavalla ne narkit ovat normipäivää Raumalla kuin Lontoossakin. Ei mitään eroa. Paitsi toki, jos on asunut jossain lasikuvun alla ja tänään ensimmäisen kerran elämässään nähnyt narkin. Sitten sellainen voi toki olla isokin järkytys. 

28/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Tukholma on täysin huumevapaa alue

*hymiö*

Kyllä nyt on tyhmä pää. Ei sitten jakeluun mene.

Vierailija
29/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä kuolevien pitäjien liitossa asu vain eläkeläisiä? Onko ne alkaneet kaikki nyt narkkaamaan?

Vierailija
30/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika naiivia kommentointia, jos oikeasti olet ollut huumeiden käyttäjien kanssa tekemissä. Tarkoitan siis tuota uhoamista, että et auttaisi vaan antaisit kuolla kadulle jne. 

Päihdeongelma koskee myös alkoholia. Ja kyllä jättäisin kadulle kuolemaan.

Vierailija
31/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narkki on narkki riippumatta siitä, missä hän asuu. Kyllä sen päälle päin näkee joka tapauksessa oli sitten kylän ainut narkki tai yksi tuhansista. Siitähän tuossa puhuttiin, onko narkki eri näköinen pikkukaupungissa kuin isossa. Ei ole. Pikkukaupungeissa ihmiset vain usein elävät harhassa, että "eihän meidän pikkukylällä nyt sentään mitään huumeita ole" ja sitten järkyttyvät, kun todetaan, että kyllä vaan on. 

Vierailija
32/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on melko karseata katsoa kun subutex jonoon vaeltavat "lääkkeelle". Heikkoja yksilöitä mitkä pitäisi karsia luonnon pois.

Vierailija
33/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä jos Kouvolassa asuu, niin väkisinkin ihmisestä tulee alkkis tai narkki.

Vierailija
34/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päihdeongelma koskee myös alkoholia. Ja kyllä jättäisin kadulle kuolemaan.

Huomaa, ettet ole oikeasti koskaan ollut päihdeongelmaisen läheinen. Varsinkaan äiti tai isä. 

Vierailija
35/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siellä kuolevien pitäjien liitossa asu vain eläkeläisiä? Onko ne alkaneet kaikki nyt narkkaamaan?

Kyllä minäkin alkaisin, jos Kouvolassa pitäisi asua. 

Vierailija
36/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näkyy myös ja tuntuu että huono olo sen kun vaan lisääntyy. Eniten tässä ärsyttää se, että joku jossain rikastuu toisten kärsimyksellä. Toki tekijöitä saadaan kiinni ja vankilaan, mutta ei se paska siihen lopu. 

Huumeidenkäyttäjille ja heidän läheisille toivon hyvää ja toivon, että mahdollisimman moni pääsee kuiville. Ei se ole helppoa, kun oma rakas lapsi käyttää huumeita. 

Vierailija
37/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Tukholma on täysin huumevapaa alue

*hymiö*

Kyllä nyt on tyhmä pää. Ei sitten jakeluun mene.

Näköjään sinulla ei mene. Googlaa sarkasmi. Auttaa ymmärtämään :)

Vierailija
38/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Normimeininkiä muuallakin."

Tampere, Oulu, Helsinki......

Vierailija
39/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Normimeininkiä muuallakin."

Tampere, Oulu, Helsinki......

...mikä tahansa kaupunki melkein mistä tahansa maasta. 

t. eri

Vierailija
40/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää opetella elämään kaikenlaisten ihmisten kanssa. Piste.

Haluaisitko itse asua narkkien ja alkoholisten asuntolan naapurissa? Olen asunut ja voin kertoa, ettei ollut hauskaa. Tavaroita katosi/hajotettiin, ympäristöä sotkettiin, rapussa hengaili epämääräisiä, sekavia hörhöjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi