Boozt verkkokauppa huijaa!
Tilasin heiltä vaatteita ja maksoin laskun eräpäivään mennessä. Mutta tuli muistuslasku heiltä, että pitää maksaa yli 17 €? Mikä ihme tätä verkkokauppaa vaivaa, kun maksaa laskut eräpäivään mennessä? En enää tilaa tältä huijari firmalta enää. Kun soitin tähän yritykseen, niin sanoivat vain, että tästä laskua ei voi mukamas poistaa, että näin vain tehdään, vaikka laskut maksettu ajallaan? Ei kiitos, nyt loppui vaatteiden tilaus tältä firmalta. Varokaa tätä Boozt vaate kauppaa, kun eivät tiedä, milloin on eräpäivä ja milloin laskut pitää maksaa. Tekevät ihan mitä tahansa asiakkailleen. Ehkä tämän yrityksen pomo on taas yksi nasrku, eikä välitä siitä, mikä on oikea käytös asiakkaita kohtaan. Joten tuhotaan tämä yritys eli Boozt yhdessä. Älä enää tilaa tältä yritykseltä enää, koska he eivät tiedä milloin on viimeinen maksuerä ym.
Kommentit (32)
Tilannut paljon, eikä ikinä ole ollut ongelmia. Erikoiselta kuulostaa sinun tarina.
Minäkin tilasin heiltä vaatteita ja maksoin vasta kolme päivää ennen eräpäivää, mutta silti tuli muistutus lasku perään. Tähän yritykseen ei oikeasti voi luottaa enää.
Mä maksan aina luottokortilla, joten en tunnista ongelmaa. Kaikkein helpoin näin.
Ikinä ei ole ollut ongelmia.
Laskuttaako nuo itse eikä mikään Klarna tms maksupalvelu?
Itsekin olen kerran tilannut sieltä mutta en nyt yhtään muista miten maksoin. Ei mitään ongelmaa ainakaan ollut.
Iso perkeleen vale, tarkista, mitä itse olet töpännyt. Mitään tuollaisia ongelmia ei ole ollut!
Vierailija kirjoitti:
Laskuttaako nuo itse eikä mikään Klarna tms maksupalvelu?
Itsekin olen kerran tilannut sieltä mutta en nyt yhtään muista miten maksoin. Ei mitään ongelmaa ainakaan ollut.
Eivät enää käytä Klarnaa.
Olisin tilannut, mutta nykyään heillä on minimiostoraja ja se on 35 euroa.
Ostokseni olisi maksanut 31,50. En viitsinyt ryhtyä keksimään lisää ostettavaa, joten ostin tuotteen toisesta firmasta.
Huijarifirma tämäkin, samoin Boozlet. Yritin ostaa Eccon kenkiä niin hinta lähes tuplaantui, kun ostoskorista siirryttiin maksuvaiheeseen. Olkaapa tarkkana.
Vierailija kirjoitti:
Huijarifirma tämäkin, samoin Boozlet. Yritin ostaa Eccon kenkiä niin hinta lähes tuplaantui, kun ostoskorista siirryttiin maksuvaiheeseen. Olkaapa tarkkana.
Tällä hetkellä oleva alennus on voimassa, kun ostaa vähintään kaksi tuotetta ja tilauksen summa on vähintään 69 euroa.
Mä olen maksanut kaikki suoraan mobilepayllä ja kaikki tuotteet on tullut ajallaan jaa ollut juuri sitä mitä tilasin. Tilaan sieltä jatkossakin
Mulle tuli uhkaus perintätoimistoon siirtämisestä kun en ole muistutuksista huolimatta maksanut laskua. Kumma homma, kun en ole kolmeen kuukauteen saanut mitään laskua postilaatikkoon enkä sähköpostiin. Miten voin maksaa jos en ole saanut mitään laskuja.
Koskaan ei ole ollut maksujen tai tuon yrityksen kanssa ongelmia, maksan mobilepaylla. Melkein kuukausittain tarvitsee jotain tilata näin suurpeheessä. Palautuskin sujunut hyvin ja aina kaikki rahat tullut takaisin.
Sama kokemus. Epäilen, että tämä on yhtiön DNA:ssa, kun sama ominaisuus jatkuu ja jatkuu. Harhauttaa todella. On ruotsalainen firma, mutta toiminta muistuttaa kiinalaisia verkkokauppoja.
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus. Epäilen, että tämä on yhtiön DNA:ssa, kun sama ominaisuus jatkuu ja jatkuu. Harhauttaa todella. On ruotsalainen firma, mutta toiminta muistuttaa kiinalaisia verkkokauppoja.
Taitaa olla tanskalainen firma.
Okei. Olen tilannut firmalta jo vuosia eikä ole ollut mitään ongelmia. Yhden reklamaation olen tehnyt ja sain vaihtoehdoiksi osittaisen hyvityksen ja pitää tuotteen tai palauttaa sen ja rahat takaisin. Valitsin rahat takaisin. En käytä laskua tai osamaksua vaan maksan tuotteet heti. Myös toimitus on heillä todella nopea.
Erosin tästä boozt yrityksestä, jossa mukamas minulla velkaa tilistä, joka oli täysin tyhjä ja laskut maksettu. Mutta kehtasivat pyytää jotain tilin käyttö maksuja siis tyhjästä tilistä, joka oli 17 € ja sen jälkeen tuli vielä lasku, että 19 €. No, oli pakko lopettaa ne tyhjät tilit, kun kasvavat ihan korkoa yritykselle itselleen. On kyllä oikeasti huijaus firma. Ei kiitos enää.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ehkä vähän monimutkainen käytäntö, mutta siellä on tosiaan minimitilausrajat. Joku sanoi että koko tilaukselle 35e ja tietyt alennusprosentit pätevät, jos tuotteet ylittävät 69e.
Lisäksi heillä on maksu sovitustilauksista, eli et voi tilailla ja hupisovittaa, sitten palauttaa.
Mielestäni tekevät ihan järkevää ja asianmukaista bisnestä. Huolehtivat siitä, ettei turhaan lähetellä pikkupaketteja ees taas ja tuhota myyntikelpoisia vaatteita etämyyntilakia hyväksikäyttämällä, eli sovittamalla ja palauttamalla.
Tilatkaa kerralla enemmän vaatteita, omaa kokoanne ja maksakaa reilusti etukäteen, niin ei tule ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Erosin tästä boozt yrityksestä, jossa mukamas minulla velkaa tilistä, joka oli täysin tyhjä ja laskut maksettu. Mutta kehtasivat pyytää jotain tilin käyttö maksuja siis tyhjästä tilistä, joka oli 17 € ja sen jälkeen tuli vielä lasku, että 19 €. No, oli pakko lopettaa ne tyhjät tilit, kun kasvavat ihan korkoa yritykselle itselleen. On kyllä oikeasti huijaus firma. Ei kiitos enää.
Jännä kokemus, itse olen saanut heiltä ihan asianmukaista palvelua ja toimitukset aina erittäin ripeät. Ehkäpä olet itse mokannut jotain tai et ihan ymmärrä heidän sopimusehtojaan.
Ap on tunnettu palstahullu. Häntä huijataan aina kaikissa kaupoissa. Mitään vikaa hänessä itsessään ei ole vaikka ei maksa laskuja ja hyväksyy kaikki sopimukset lukematta niitä.
Minulla onnistunut aina kaikki hyvin Boozt:illa.