Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Boozt verkkokauppa huijaa!

Vierailija
07.07.2022 |

Tilasin heiltä vaatteita ja maksoin laskun eräpäivään mennessä. Mutta tuli muistuslasku heiltä, että pitää maksaa yli 17 €? Mikä ihme tätä verkkokauppaa vaivaa, kun maksaa laskut eräpäivään mennessä? En enää tilaa tältä huijari firmalta enää. Kun soitin tähän yritykseen, niin sanoivat vain, että tästä laskua ei voi mukamas poistaa, että näin vain tehdään, vaikka laskut maksettu ajallaan? Ei kiitos, nyt loppui vaatteiden tilaus tältä firmalta. Varokaa tätä Boozt vaate kauppaa, kun eivät tiedä, milloin on eräpäivä ja milloin laskut pitää maksaa. Tekevät ihan mitä tahansa asiakkailleen. Ehkä tämän yrityksen pomo on taas yksi nasrku, eikä välitä siitä, mikä on oikea käytös asiakkaita kohtaan. Joten tuhotaan tämä yritys eli Boozt yhdessä. Älä enää tilaa tältä yritykseltä enää, koska he eivät tiedä milloin on viimeinen maksuerä ym.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole moneen vuoteen tilannut sieltä kun aina niissä tapahtui jotain etten osta sitä. Väärä koko, erilainen kuin kuvassa, kassalle mentäessä jotain extraa mitä muka ei ollut tajunnut jne.

Vierailija
22/32 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boozt tarkoittaa peräsuolen laskeumaa venäjäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huijarifirma tämäkin, samoin Boozlet. Yritin ostaa Eccon kenkiä niin hinta lähes tuplaantui, kun ostoskorista siirryttiin maksuvaiheeseen. Olkaapa tarkkana.

Mikä huijaus? Jos et lue tarjouksen tekstejä, niin se ei ole huijaus.

Vierailija
24/32 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut booztilta varmaan 20 kertaa eikä minulla ole ollut kertaakaan ongelmia maksun suhteen.

Olen toki käyttänyt aina luottokorttia verkkokaupoissa siltä varalta että joutuisin riitauttamaan jotain. Eikä ole mitään eräpäivää jota vahtia.

Booztin kanssa on yksi krooninen ongelma: tarjoustuotteet ovat usein "slim fit" mallia eikä tätä mainita missään tai kuvauksessa on jopa regular fit ja saan lähettää avaamattomana takaisin kun asian näkee onneksi kirkkaan muovipussin läpi.

Vierailija
25/32 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huijarifirma tämäkin, samoin Boozlet. Yritin ostaa Eccon kenkiä niin hinta lähes tuplaantui, kun ostoskorista siirryttiin maksuvaiheeseen. Olkaapa tarkkana.

AP:n vuodatus kertoo muutenkin uusavuttomasta jonka ei pitäisi asioida muualla kuin S-marketissa.

Booztin tarjoukset ovat poikkeuksetta mallia "tarjoushinta voimassa kun ostat 2 tuotetta vähintään 59€ hintaan" mikä näkyy ihan joka paikassa mutta ellei osaa lukea niin se on voivoi.

Tarjous voi myös koskea vain tiettyä väriä joten pitää seurata mitä hinnalle tapahtuu kun vaihtaakin halvan vaatteen värin toiseen ennen kuin laittaa sen ostoskoriin.

Vierailija
26/32 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa nyt tuli mieleen yksi ongelma. Tilasin tuotteen, ja sain sähköpostin ettei sitä ollutkaan varastossa. Rahat palautettiin tästä tuotteesta tilille heti. Kävin katsomassa verkkokaupasta, niin ilmeisesti hyllyssä oleva tuote olikin eri kokoa, eli joku näppäilyvirhe siellä. No eipä tullut katastrofia tästä.

Vierailija
27/32 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Booztin kanssa on yksi krooninen ongelma: tarjoustuotteet ovat usein "slim fit" mallia eikä tätä mainita missään tai kuvauksessa on jopa regular fit ja saan lähettää avaamattomana takaisin kun asian näkee onneksi kirkkaan muovipussin läpi.

Olen oppinut että esim. paitoja ostettaessa pitää aina avata valokuvat ja zoomata kauluksessa olevaan lappuun jossa lukee selvällä enklannilla että "Slim Fit" tai sitten ei lue.

Valokuvat ovat tähän mennessä olleet aina oikeasta tuotteesta vaikka tuotteen kuvauksesta voi puuttua oleellinen tieto.

Toinen asia joka kannattaa aina tehdä vaatteita verkkokaupasta ostettaessa on katsoa kokotaulukko valmistajan omilta sivuilta.

Jouduin juuri vaihtamaan XXL:stä ostetut housut kun vyötärö oli melkein 10cm tiukempi kuin mitä XXL:n sivujen kokotaulukossa väitettiin. Valmistajan omilta sivuilta olisi löytynyt oikea tieto kun olisi jaksanut tarkistaa sieltä 

Vierailija
28/32 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ikinä ollut mitään ongelmia Booztin kanssa. Yksi parhaimpia verkkokauppoja ja aina nopea toimitus. 

Vierailija
29/32 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boozt on ollut parhaiten toimiva nettikauppa kaikista. MAksan yleensä ostokset heti ja jos palautan rahat saa kyllä takaisin.

Boozt on toimittanut hyvin nopeasti ja palautus on tosi helppoa.

Vierailija
30/32 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:n vuodatus kertoo muutenkin uusavuttomasta jonka ei pitäisi asioida muualla kuin S-marketissa.

Booztin tarjoukset ovat poikkeuksetta mallia "tarjoushinta voimassa kun ostat 2 tuotetta vähintään 59€ hintaan" mikä näkyy ihan joka paikassa mutta ellei osaa lukea niin se on voivoi.

Tarjous voi myös koskea vain tiettyä väriä joten pitää seurata mitä hinnalle tapahtuu kun vaihtaakin halvan vaatteen värin toiseen ennen kuin laittaa sen ostoskoriin.

Ei usko että ap selviää sieltäkään ilman ongelmia.

Vierailija
31/32 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tilasin exälle joululahjaksi kengät. Kenkiä ei koskaan tullut ja rahat sain takaisin vasta kun kerroin ottavani  kuluttajaneuvontaan yhteyttä.

Vierailija
32/32 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boozt on ollut parhaiten toimiva nettikauppa kaikista. MAksan yleensä ostokset heti ja jos palautan rahat saa kyllä takaisin.

Boozt on toimittanut hyvin nopeasti ja palautus on tosi helppoa.

Komppaan. Olen tilannut vuosikausia monta kertaa vuodessa "-70% alennusmyynneistä" laadukkaiden brändien vaatteita ja kenkiä koko perheelle eikä minulla ole ollut kertaakaan valittamista Booztin toiminnasta.

Nopea ilmainen toimitus ja tuotteet ovat aina olleet juuri sitä mitä tilasin. Ei ole Booztin vika jos eri valmistajat arpovat kokoja niin että oikea koko voi olla mitä tahansa väliltä M-XL mutta onneksi Booztilla on valikoimassa skandinaavisia laatubrändejä joiden koot tiedän.

Maksan aina luottokortilla tuolla kuten muissakin verkkokaupoissa paitsi jos PayPal on vaihtoehtona.

En koske pitkällä kepilläkään verkkokauppaan ellei tuo olen mahdollista ja joku Klarna on aivan vihoviimeinen viritys muista kulutusluotoista ja osamaksuista nyt puhumattakaan.