Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meikkiä käyttävä, oletko huomannut meikinpoistossa tämän ärsyttävän asian?

Vierailija
07.07.2022 |

Itse olen kärsinyt ongelmasta, että kun olen illalla pessyt meikit silmistä, niin aamulla herätessä ja peiliin katsoessa on silmien ympärillä vieläkin meikkituhrua. Se voi myös aiheuttaa silmien verestystä.
Kerran kun hieroin silmiä meikinpoiston jälkeen (silmiä kutitti), järkytyin katsoessani peiliin: silmien ympärillä oli järkyttävät mustat sotkut vaikka olin juuri poistanut silmämeikit!

Tästä lähtien olen alkanut tehdä joka kerta meikinpoiston jälkeen saman, eli hieron silmiä lopuksi,jolloin kaikki viimeisetkin rippeet tulevat esiin ja saan poistettua nekin. Tämän jälkeen kun aamulla herää, ei ole ollenkaan mustaa silmien ympärillä, ja silmät näyttävät hyviltä ja levänneiltä!

Onko sulla ollut tätä ongelmaa? Oletko keksinyt jonkin ratkaisun?

Voin suositella kaikille omaa vinkkiäni 😃

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä sanotaan että ei tarvitse huuhdella mutta kun oon puhdistanut meikin niin aina myös huuhtelen silmät.

Vierailija
2/7 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplapuhdistus! Eka puhdistusöljyä, sillä lähtee vedenkestäväkin silmämeikki kerralla pois. Sen jälkeen pesu normaalilla pesuaineella. Ihan citymarketista olen löytänyt korealaisen its skin-merkin öljyputsaria (cleansing oil). Ei ole ikinä meikinrippeitä silmissä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin sellaiseen kuumassa (yli 38 asteisessa) vedessä lähtevään ripsiväriin. Se lähtee todella siististi ainakin minun ripsistäni. Sitten jos laitan välillä vaikka rajaukset ripsivärin lisäksi, niin hinkutan epätoivoisena öljyllä niitä pois ja sotkua tulee. :D

Vierailija
4/7 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplapesu ja lopuksi pyyhkii kasvovedellä. Silmämeikkiin on myös omat poistoaineensa.

Vierailija
5/7 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Käytän 38 ripsaria. Lähtee pois lämpimällä vedellä.

Vierailija
6/7 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sul on huonot aineet tai peset liika nopeasti. Malttia hommaan

7/7 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ostako sitä korealaista eläinrääkkäyskosmetiikkaa.

Kts. Yulin.