Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miehesi lähtisi taas työporukan kanssa " myyntikokoukseen" kahdeksi päiväksi,

Vierailija
19.10.2006 |

Ottaisitko lapset ja järjestäisit teille pienen matkan,

jos mahdollista menisit kylään omaan lapsuudenkotiisi/kavereille/jollekin sinua tukevalle omaiselle,

vai saisit raivarin ja alkaisit itkeä elämän epäreiluutta?

Muitakin mahdollisia reaktiotapoja vastaanotetaan..nimimerkillä keittää ja pahasti!!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi moinen reaktio? Itkeä elämän epäreiluutta, jos mies käy töissä? Yritäs nyt tyttö hyvä ryhdistäytyä!

Vierailija
2/11 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä saatan pyytyy jonkun kyläilemään tai kyläillä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos matkojen sietäminen toiselle puoliskolle jostain syystä olisi ylivoimaista, niin sitten keskusteltaisiin asiasta ja kehiteltäisiin joku ratkaisu, mies vaikka vaihtaisi duunia.

Vierailija
4/11 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta että sitten kun lapset uinuu saa vain olla möllöttää ja surffailla netissä tai katsoa telkkarista jonkun huonon leffan ;)

Vierailija
5/11 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saatan lähteä siskon luo kylään pariksi yöksi jos miehellä pidempi reissu, mutta en nyt kyllä tajunnut että mitä itkemistä siinä on jos miehellä on töitä???

Vierailija
6/11 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hyväksyä ryyppääminen työntekona...mennään leirikeskukseen muka töitä tekemään..lisää ehdotuksia, vieläkin kiehuu : )

Vierailija
7/11 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse NAUTTISIN miehen poissaoloajasta täysin rinnoin, en todellakaan ole mikään miehen puntissa roikkuja.

Ehkä järjestäisin meille jonkin sukuloimisreissun tms.

Nyt pää pystyyn ap!

Vierailija
8/11 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee itselleni parempi mieli kun saan itsekin vaihtelua arkeeni. Kiitos neuvoista...vaikka...ap

Vierailija
9/11 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on äijätiimissä myyntitykkinä, ja ryhmän paine on kova lähteä mukaan. Hän keksii usein kaikenlaisia tekosyitä ettei tarvi lähteä, jka täysiä ryyppyreissujahan ne ovatkin. Meneekö miehesi niihin mielellään. Voisitko keskustella hänen kanssaan siitä, että se on sulle ongelma?

Vierailija
10/11 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkoja on niin usein, ettei siinä asiassa ole mitään ihmeellistä. Täysin arkipäiväinen asia. Eikä se kuulu minulle onko " aiheellinen" työmatka vai ei. Pääsenhän itsekin välillä työmatkoille ja työpaikan pippaloihin.

Vierailija
11/11 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että miehen duuniin kuuluu silloin tällöin duunimatkoja. Onneks mun elämään kuuluu muutakin, kun miehen jalassa roikkuminen.