Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Erätukun kalvopuvuista?

Vierailija
19.10.2006 |

Olisin kiinnostunut onko kukaan ostanut erätukusta kalvopukua?

Onko kestänyt/pitänyt tuulta/vettä..

On kuitenkin 3-4krt halvempi kuin suurin osa muista kalvopuvuista.

ja nimenomaan kevyesti topattu kalvopuku kiinnostaa...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä! Ihan vetää vertoja Sastan core-texille....

Vierailija
2/16 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae esim. suomi24:sta hakusanalla Erätukku.

Aivan järkyttäviä tarinoita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

99 eurolla hyvää vedenpitävää kalvopukua.....

Vierailija
4/16 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saumat hajoaa (eivät kestä käyttöä, tehty Kiinassa) takuu ei korvaa mitään, yritys harrastaa kyseenalaista mainontaa jne

käy myös Kalevan juttutuvassa ja hae erätukku keskusteluita (joita on paljon, yhtään tyytyvästä vaan ei ole)

Vierailija
5/16 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä puku, mulla se tavallinen ohutvuorinen malli, tosi ei vertailupohjaa muihin.

Vierailija
6/16 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erätukun puku on ehkä vähän ohuempaa kangasta, mutta normaalikäytössä on kestänyt ja toiminut ihan hyvin. Ei valittamista.

En kyllä ole mikään extreme-tyyppi, joten vaatimukset puvulle on hiekkalaatikon ja sienimetsän tasoa. Eikä ainakaan mun mielestä ole mikään muovipussi.

Vierailija
7/16 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kokemusksia?

Vierailija
8/16 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka siellä haukkuu ja mollaa kaiken/ kaikkea mitä maailma päällään kantaa.

Itse asiaan; mulla ollut nyt vuoden verran se erätukun kalvopuku (syys/kevät) todella hyvä!!!! Pitää pientä sadettakin, pitää lämpinäkä kun vaan osaa pukea välikerrokset oikein. Kaikin puolin hyvä, ei mitään pahaa sanottavaa.

Tilasin sen toppasetinkinitselleni ja miehelle, mutta harmikseni täytyi laittaa se oma takaisin, sillä vaikka tilasin sen mittojen mukaan, puku oli todella reilua kokoa ja meinasin hukkua siihen.

HOX, HOX muutenkin!! Tunnen monia, jotka hankkineet niitä erätukun asuja ja kaikki ovat sitä mieltä, että ne ovat aika reiluja mitoituksiltaan (vaikka ne tilataankin omien mittojen mukaan) Nyt jos tilaisin ja tietäisin asian, niin laittaisin ehkä tilauslomakkeeseen vieläkinpienemmät mitat todellisuudessa olen. (olen 163/50 ja puku on xs, xxs olis ollut parempi )

Vierailija
9/16 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se johtuu vaan niistä Mika Myllylän alkkisongelmista... :-)

Minua viivästys ei haitannut yhtään, sillä kun puku piti maksaa jo postissa, niin vasta tällöin oli hyvin rahaakin maksaa se. ja puku tuli kuitenkin vasta syksyksi käyttöön (tilasin kesäkuun lopussa ja puku tuli syyskuussa...)

Vierailija
10/16 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin kalvopuvun viime syksynä ja on ollut todellakin hintansa arvoinen. Kaupan päälliset olivat myös todella runsaat.

Kalvopuku on toiminut niinkuin luvattiinkin. Aikasemmin kokeilin rukan ja sastan pukuja, niissä ei maksa muukuin merkki.

Osta erätukusta vaan.

Vierailija
11/16 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä erätukun pukujahan on testattu paljon TKK laboratorioissa

ja tulokset ovat olleet TODELLA huonoja (lukekaa netistä). Ei todellakaan pidä vettä mutta ilman kyllä pitää sisällä....

Ja Erätukku on firma josta on ENITEn valituksia kuluttaja-asiamiehillä

Vierailija
12/16 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kilpailevan firman edustaja kun noin hanakasti haukkuu Erätukkua. Itse en ole Erätukun vaatteissa huomannut mitään negatiivista. Kalvopuku pitää veden ulkopuolella, ainakin omassa.

Vierailija
13/16 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan samanlaisia kuin joka paikassa - Erätukku on huijari. Tehtaanmyymälä joka tekee vaatteensa Kiinassa ..

Vierailija
14/16 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletteko ettei suurinta osaa puvuista tehdä jossain kiinassa tms.,olkoon merkki mikä hyvänsä. Koskeloita en tunne, mutta erätukun puvun omistan ja miehellä ja lapsillakin on puvut sieltä. Ainoa miinus kuten joku jo edellä mainitsikin oli pukujen pitkä toimitusaika.

Vierailija
15/16 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valittamista.

Enkä oo kyllä havainnu että puku ei hengittäs.

Toki jos jollain on 100 kg elopainoa saa olla aika hengittävä puku että ei tunnu hikiseltä olo.

Aina jonku pitää tulla aukomaan jostain firmasta turpaansa kateuksissaan tms. Osoittaa erittäin lapsellista käytöstä,, hohhoijjaa...

Olen työni myötä tullut siihen tulokseen että ihmiset kenellä elämä on muutenkin perseellään valittavat joka ikisestä asiasta vaikka eivät siitä mitään ymmärtäskään. Ja ovat niin umpikateellisia ja rasittavia.. Pitää valittaa ku ei kertakaikkiaan enää muuta osaa..

Vierailija
16/16 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerron vain, että oma kokemuksemme Erätukun puvuista on ollut todella positiivinen.

Minulla ja miehelläni on kalvopuku ja käytämme pukuja ulkoillessa, pääasiassa ihan normaalikeleissä (sade, tuuli, koskteus, pakkaknen). Aina on ollut hyvä päällä eikä ole kastunut läpi edes kaatosateessa.

Äitini harrastaa lapinvaellusta ja on käynyt kahdesti myös alpeilla tuon puvun kanssa. Hänen kokemuksensa on niinikään hyvä, vaikka ulkoileekin vaativissa olosuhteissa ja pitkiä aikoja kerrallaan. Puku on hänen mielestään hengittäväkin, riittävästi. Äitini myös putosi koskeen kerran tuo puku päällä, eikä vesi mennyt puvusta läpi. Päänteistä ja hihoista meni jonkun verran vettä, mutta muuten pysyi kuivana!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän