Miksi kaverit kertovat ja laittavat someen kuvia kaiken maailman herkuista mitä tilaavat kahviloissa, mutta aina minun kanssa ollessa kahvilla heillä ei tee mieli herkkuja vaan aina vain teetä ja kahvia
En sitten itsekään kehtaa tilata muuta kun toinen/toiset sanovat heti aluksi, että he haluavat vain teetä. Ja ei en ikinä syö tai maistele kavereideni kakkuja.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Jospa ne somekuvat on vaan kulissia. Eivät oikeasti tilaa mitään, vaan kuvaavat naapuripöydän herkkuja.
Ne kuvat on sellaisesta kulmasta otettu, että enpä usko.
Eihän sitä nyt kokoajan voi jottei läskisty. Kun pitää esitellä sitä pikini kroppaa instan herutus kuvissa.
Mä en jaksanu somessa kuvia ihmisten ruokalautasista, joten läksin pois. Pärjään hyvin elämässäni ilman tietoa kuka söi ja mitä.
koska nei ei muutenkaan syö, kuvaa pelkästään
Vierailija kirjoitti:
Eihän face-elämä ole totuus.
Joo mutta ei kaikki näistä edes käytä somea vaan kertovat kasvotusten, että mitä kaikkia herkkuja viimeksi söivät ja mitä haluaisivat maistaa, mutta kahvilassa kanssani ottaakin mustan kahvin.
No, ne on niitä spesiaalihetkiä, kun on herkkuja. Niitä herkkuja sit kuvataan. Ehkä itsekseen herkuttelee?
Ja et on jotain kuvattavaa ja kerrottavaa. Kunnon niin turhauttavaa muuten, niin ilmoittelee teille kaikille seuraajille, että mitä tuli tänään syötyä.
Mä tajusin, ettei tää oo mun juttu, kun olin muutaman kerran raportoinut tollasia juttuja.
Ja ne jutut siellä toistuu ja toistuu.
En vaan ole niin sosiaalinen että jaksaisin tommosta.
Hirveän pinnallista. Sellainen olo mulle tuli ja läksin.
Jospa ne somekuvat on vaan kulissia. Eivät oikeasti tilaa mitään, vaan kuvaavat naapuripöydän herkkuja.