En jaksa jotenkin enää yhtään töykeitä ja töksäytteleviä ihmisiä
Mitä nämä tyypit kuvittelevat olevansa, että heidän ei tarvitse olla kohteliaita ja asiallisia muita kohtaan?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Voitko itse tehdä asialle jotain?
Välttelen jo töissä muutamaa keski-ikäistä ''suorapuheista'' ja ''rehellistä'' töksäyttelijää. Valitettavasti nettikaupanteossa joutuu edelleen kohtaamaan näitä mykkiä ja töykeitä moukkia.
ap
Ota lopputili!
On muitakin töitä kuin kaupan kassa.
Itse otin jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttelen jo töissä muutamaa keski-ikäistä ''suorapuheista'' ja ''rehellistä'' töksäyttelijää. Valitettavasti nettikaupanteossa joutuu edelleen kohtaamaan näitä mykkiä ja töykeitä moukkia.
ap
Mitäs myyt paskoja byPias-rättejä torissa.
Totta.
Tuollainen töksäyttelijå on vähän hukassa itsensä kanssa. Täytyy määräillä jatkuvasti ja saada möläyttelyllä huomiota.
En kestä yhtään näitä ihmisiä.
He temperamenttisia. Räväköitä. Sanovat suoraan!
Oletko itse aina kohtelias ja ystävällinen muille?
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse aina kohtelias ja ystävällinen muille?
Olen siihen saakka kunnes vastapuoli alkaa tympeäksi ja senkin jälkeen olen vielä asiallinen. Miten itse?
ap
Olen kanssa törmännyt nyt vähän ajan sisällä kahteen vanhempaan naiseen jotka huomauttivat (ihan ystävällisesti) että olenpas lihonnut.
En ole. Saman verran olen painanut jo viimeiset 5 vuotta.
Pahamieli kyllä tuli.
Ja nyt kyllä tuntuu paino olevankin ongelma.
Ikinä tulisi mieleenkään itselle kommentoida kenenkään painoa!!!
Minä en jaksa taas kierrellä ja kaarrella kaikkien asioiden ympärillä. Aina ensin pitää kuunnella kissojen kuulumiset ja muut liibalaabat. Sitten kun vihdoin päästään asiaan, mitään ei voi sanoa suoraan "teit tässä virheen", vaan pitää keksiä miten tuonkin voisi sanoa ilman, että toisella on taas paha mieli ja viikon mykkäkoulua.
Mutta sitten kun joku asia pitää vaikka pomoille sanoa, niin kaikki piilottelee minun takana ja minun pitää toimia äänitorvena.
Tämä palsta ei sitten ainakaan ole ap:lle oikea paikka.