Ihme ja kumma. Ei löydy tekijää 1400 e nettopalkalla.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Oma poika 1600e/kk (tehdastyö 40h/vko) ei siis kuukausipalkka. Juhannusaatto oli palkaton. Sähköpuolen hommia (alan opiskelija), iso firma.
Lisäys vielä, ruokatauoko ei ole työaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tehnyt alkuvuoden 1300 euron nettopalkalla 6 tuntuista päivää. Ei tarvitse omaa autoa. Ihan ok minusta.
Mikä ala. Olisi lottovoitto saada tällainen työ.
Lehtien puhelinmyynnissä peruspalkka suunnilleen tuo verojen jälkeen
-sivusta
Niiden peruspalkka on toimiston vaaleat seinät ja kahvinkeitin. Kahvipurut ei sisälly.
Kyllä meillä on sekä moccamaster + presidenttikahvia ja kauramaitoa toimistolla ja parit kahvi-kaakao-mehuautomaatitkin, jos toimistolla haluaa soitella. Ja palkka tosiaan tuo
- palsta mamma lehti myyjä
Vierailija kirjoitti:
Siis kyseessä varastotyö. Itse ajattelin hakea mutta ei varmaan naisia huolita.
Ei kulje julkiset.
Varastotyö, jossa vaaditaan omaa autoa..."Hmm" - Mihin tuota omaa autoa tarvitaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tehnyt alkuvuoden 1300 euron nettopalkalla 6 tuntuista päivää. Ei tarvitse omaa autoa. Ihan ok minusta.
Ruokapalvelut kunnallisella puolella, koulutusvaatimuksena kokki. Työhön kuuluu myös siivoaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-sivusta
Niiden peruspalkka on toimiston vaaleat seinät ja kahvinkeitin. Kahvipurut ei sisälly.
Kyllä meillä on sekä moccamaster + presidenttikahvia ja kauramaitoa toimistolla ja parit kahvi-kaakao-mehuautomaatitkin, jos toimistolla haluaa soitella. Ja palkka tosiaan tuo
Mikähän lafka maksaa tuon palkan vaikka ei myisi lehden lehteä koskaan? Niissä on kyllä yleensä edellytyksenä, että pitää myydä esim. 100 e per päivä, jotta saa edes peruspalkan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokapalvelut kunnallisella puolella, koulutusvaatimuksena kokki. Työhön kuuluu myös siivoaminen.
Nää tullaan kuulemma piakkoin yksityistämään kun soteuudistus etenee.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kokemusta siivoustyöstä, mutta noita paikkoja ei voi nykyään hakea. Kaikkiin vaaditaan oma auto. Minulla ei ole edes ajokorttia.
Kaikkiin ei vaadita omaa autoa, riippuu siivouskohteesta.
Tähän tekoselittelyyn törmää yllättävän usein täällä. Ei voi siivoustyötä ottaa vastaan, koska autoa vaaditaan. Näin ei aina ole.
Vierailija kirjoitti:
Mun poika 14v on varastossa nyt kesän kuukaus palkka 1600€
7h päivässä.
Hän kyllä vastaa yksin kaikista lähetyksistä.
Eli pakkaa paketit, pistää osoitteet ja ottaa vastaan tavaraa, jotka purkaa hyllyyn.M48
Taitaa olla laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-sivusta
Mikähän lafka maksaa tuon palkan vaikka ei myisi lehden lehteä koskaan? Niissä on kyllä yleensä edellytyksenä, että pitää myydä esim. 100 e per päivä, jotta saa edes peruspalkan.
Palkan saa kyllä joka työkuukausi, mutta hyvin nopsaan irtisanotaan, jos tavoitteet ei täyty.
Toki palsta mamma on niin ahkera ja reipas, että pystyy myynti tavoitteet ylittämään
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä voit tietää nettopalkan etukäteen? Onko kaikilla sama veroprosentti?
Niinpä!
Mäkin haluan saman kristallipallon käyttööni :D
Vierailija kirjoitti:
Poika etsii työtä, melkein mikä vaan kelpaisi. Siivoojan hommiin kaupungin sisälläkin eli alle 10 kilometrin etäisyyksillä vaaditaan ajokortti ja oman auton käyttömahdollisuus. Ei mitään järkeä, polkupyörällä kyllä pääsisi. Ei ole työttömällä nuorella autoa eikä myöskään ajokorttia. Kumpaakaan ei aio hommata
Itse asiassa tuossa on nimenomaan järkeä . 19 v tytär pääsi kesätöihin siivoamaan kaupungin sisällä, useita eri kohteita, pisin siirtymä on 25 kilsaa suuntaansa. . Kilometrikorvaus tietenkin maksetaan eli se normi 0,46€ kilsalta. Siirtymistä saa myös tuntipalkan tietenkin normisti , tekee 6 tunnin päivää ja on todella tyytyväinen. Oma auto ja autokortti oli vaatimus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää tullaan kuulemma piakkoin yksityistämään kun soteuudistus etenee.
Hyvin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kyseessä varastotyö. Itse ajattelin hakea mutta ei varmaan naisia huolita.
Ei kulje julkiset.
Varastotyö, jossa vaaditaan omaa autoa..."Hmm" - Mihin tuota omaa autoa tarvitaan?
Työmatkoihin, julkiset ei kulje. Talvella on vaikea pyöräillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä voit tietää nettopalkan etukäteen? Onko kaikilla sama veroprosentti?
Niinpä!
Mäkin haluan saman kristallipallon käyttööni :D
Ihan palkkataulukosta katsoin ja arvioin. Kk-palkka n 1550 e. Niin oletan että netto 1400 e.
Mutta sentilleen ei tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Poika etsii työtä, melkein mikä vaan kelpaisi. Siivoojan hommiin kaupungin sisälläkin eli alle 10 kilometrin etäisyyksillä vaaditaan ajokortti ja oman auton käyttömahdollisuus. Ei mitään järkeä, polkupyörällä kyllä pääsisi. Ei ole työttömällä nuorella autoa eikä myöskään ajokorttia. Kumpaakaan ei aio hommata
Voi jestas teitä mammoja.. polkupyörällä kyllä pääsisi? :) Eikä autoa, eikä ajokorttia. Eikö aio hommata? Hyvvää tulevaisuutta sitten vaan...mikään firma ei palkkaa pyöräilevää siivoojaa tänä päivänä..ja on siitä ajokortista hyötyä monessa muussakin elämäntilanteessa
Olen tehnyt töitä varastollakin päätyön ohessa. Epäilen silti ettei minua naisena otettaisi varastotyöhön ainakaan jos yksikään mies hakee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jestas teitä mammoja.. polkupyörällä kyllä pääsisi? :) Eikä autoa, eikä ajokorttia. Eikö aio hommata? Hyvvää tulevaisuutta sitten vaan...mikään firma ei palkkaa pyöräilevää siivoojaa tänä päivänä..ja on siitä ajokortista hyötyä monessa muussakin elämäntilanteessa
Siivojaan minipalkkaisen työn takia nyt ei ainakaan kannata autoa pitää, siihenhän se palkka meneekin.
On se nyt aika sanonko mistä että joka paikkaan pitäisi olla vähintään ajokortti. Itse en voi hankkia sitä vaikka haluaisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kokemusta siivoustyöstä, mutta noita paikkoja ei voi nykyään hakea. Kaikkiin vaaditaan oma auto. Minulla ei ole edes ajokorttia.
Kaikkiin ei vaadita omaa autoa, riippuu siivouskohteesta.
Tähän tekoselittelyyn törmää yllättävän usein täällä. Ei voi siivoustyötä ottaa vastaan, koska autoa vaaditaan. Näin ei aina ole.
No sehän auttaa ettei niin aina ole jos törmää vain ilmoituksiin joissa sen auton tarvitsee.
Tamperelaisen taksiyrityksen peruspalkka ja työsuhde-etu, saa itse säätää auton sisälämpötilan.