Millainen vaatetyyli/-kokonaisuus miehelle treffeille?
Tuossa oli joku aloitus, jossa nainen yksityiskohtaisesti listasi miehen pukeutumista treffeillä ja ihmetteli tätä pukeutumista. Aloituksesta ei harmillisesti syntynyt lisäkeskustelua siitä, miten miehen pitäisi pukeutua treffeille, eli teen nyt sitten kokonaan uuden aloituksen.
Eli, kysymys: Miten haluaisit miehen pukeutuvan ekoille treffeille kanssasi?
Laita mukaan myös ikäsi. Voit myös kertoa samalla miten itse pukeudut.
M39
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmaat college houset ja harmaa huppari ns jumpsuit lookki. Huppu vielä päähän. Casuaali ja mukava asukokonaisuus.
Tää tais olla vitsi, mutta treffeille ei mennä collareissa ellei nyt sitten olla sovittu menevän lenkille.
Miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siistit housut ja puhdas paita .Puhtaat kengät. Kengät kertoo minkälainen kantaja on. Tai vaikkapa näin ;
Kaikilla on nykyisin lenkkarit, paitsi jollain naisilla martensit.
Tuskin ikinä näkee naisten jalassa martenseja. Enemmän näkee ballerinoja, kangaskenkiä, sandaaleita, tennareita, korkkareita...
Puhdasta ja ehjää, muutoin ei niin väliä. Olen aina pitänyt vähän pörröisemmistä ja ulontuoksuisemmista miehistä. Oma tyylini on värikäs, naisellinen ja melko persoonallinen, olen jo ihan työn puolesta visuaalinen. Ja tietysti haluan myös itse kelvata tällaisenaan. N40+
Smart casual toimii. Ehdottomasti ei hupparia ja farkkuja ellet ole IT-nörtti. Silloinkin on väärä pukeutuminen noihin paikkoihin, mutta jos toi on osa sun identiteettiä niin olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmaat college houset ja harmaa huppari ns jumpsuit lookki. Huppu vielä päähän. Casuaali ja mukava asukokonaisuus.
Tää tais olla vitsi, mutta treffeille ei mennä collareissa ellei nyt sitten olla sovittu menevän lenkille.
Miksi ei?
Koska se kertoo huonosta tilannetajusta.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudu kuten yleensä. Se joko miellyttää tai sitten ei.
En innostuisi miehestä joka tulee paikalle vetelä villatakki päällä ja samettihousut jalassa. Mutta vaikka sama mies vaihtaisi farkut ja nahkatakin, hän olisi edelleen mies joka viihtyy villatakissa ja samettihousuissa.
N39
Mun mielestä vakosammarit ja villatakki olisi kiva lookki miehellä talvella
https://cdn.lookastic.com/looks/gilet-cardigan-dress-shirt-large-33367…
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?
Tuolla tavalla pukeutunut mies tuli kerran kahvilatreffeille. Kahvit juotiin ja juteltiin mutta tiesin ensinäkemältä että ei tule toisia treffejä. Pukeutuminen oli aika selkeä viesti että eipä voisi vähempää kiinnostaa. Vaikutelma vielä vahvistui kahvittelun aikana.
Ihmiset kertovat usein pukeutumisellaan paljon enemmän kuin edes ymmärtävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En innostuisi miehestä joka tulee paikalle vetelä villatakki päällä ja samettihousut jalassa. Mutta vaikka sama mies vaihtaisi farkut ja nahkatakin, hän olisi edelleen mies joka viihtyy villatakissa ja samettihousuissa.
N39
N40
Juuri tätä tarkoitin. Sinua miellyttää, minua ei. Olemme kiinnostuneita erilaisista miehistä. Siksi jokaisen kannattaa pukeutua oman makunsa mukaan koska siinä näkyy ihmisen persoona.
Meitä on niin moneen junaan. Mulle toimii sellanen rento farkut + t-paita/ruutupaita tyyli. Ja tennarit tai lenkkarit tähän tietty mukaan. Sellanen metsuriseksuaalityyli, mut partaa ei tartte olla. Toimii joenrannassa, galleriassa tai kahvilassa. Valkopöytäliinopaikkoihin ei ehkä sovi, mutta niissä ei oikein itsekään viihdy.
N50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
N40
Juuri tätä tarkoitin. Sinua miellyttää, minua ei. Olemme kiinnostuneita erilaisista miehistä. Siksi jokaisen kannattaa pukeutua oman makunsa mukaan koska siinä näkyy ihmisen persoona.
Mä tykkään, että sama mies osaa pukeutua moniin erilaisiin tyyliin. Joskus voi olla rocktyyli nahkatakkeineen, välillä smart casual, välillä mittatilauspuku... Mielestäni Pääasia että asu on siisti ja jonkin verran harkittu asun yhteensopivuutta.
T. Tuo jolle vastasit
Minä en tykkää jos mies (tai nainen) vaihtelee koko ajan tyylejä. Se tarkoittaa että tyyli ja persoonallisuus on hakusessa. Tyylien kokeilu sopii nuorelle, nelikymppiselle on outoa jos välillä pukeutuu kuin rocktähti ja välillä kuin kirjastonhoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Ihan joku perussiisti asu kahville
https://cdn.luxe.digital/media/2019/09/12085330/smart-casual-dress-code…
Miksi alapeukut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuohon voi vastata noilla tiedoilla. Minne olette menossa treffeille? Mitä olette menossa tekemään?
Kahville tai oluelle johonkin keskitason ravintolaan, ei mitään erityistä luksusta. Tai sitten kävelylle jokirantaan, ehkä käynti jossain taidegalleriassa tai jotain.
M39
Kesällä pellavavaatteet miehellä. Paita, jossa on kaulukset. Kengiksi ei sandaaleita, vaan kesäkengät.
Syksyllä kauluspaita, neule, villakangastakki ja suorat housut.
Ja vaikka tuntuu siltä, että ylipukeuduisi, on parempi, että kannat vaatteet hyvällä itsetunnolla, koska se näyttää paremmalle, kuin joku anteeksipyytelevä asenne, että "sori, kun tällei koreilen". Pitää kantaa itsensä terveellä tavalla ylpeästi. Muiden huomioonottaminen plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
N40
Mä tykkään, että sama mies osaa pukeutua moniin erilaisiin tyyliin. Joskus voi olla rocktyyli nahkatakkeineen, välillä smart casual, välillä mittatilauspuku... Mielestäni Pääasia että asu on siisti ja jonkin verran harkittu asun yhteensopivuutta.
T. Tuo jolle vastasit
Minä en tykkää jos mies (tai nainen) vaihtelee koko ajan tyylejä. Se tarkoittaa että tyyli ja persoonallisuus on hakusessa. Tyylien kokeilu sopii nuorelle, nelikymppiselle on outoa jos välillä pukeutuu kuin rocktähti ja välillä kuin kirjastonhoitaja.
Mielestäni on taas outoa, että se persoonallisuus määrittyy vaatteiden mukaan. Kyllä mä olen ihan se sama ihminen oli mulla päällä sitten verkkarit tai iltapuku.
Vierailija kirjoitti:
Tuo "farkut tai chinot jalassa ja kauluspaita työnnetty housujen sisään" -homma toimii yleensä lähinnä niillä, joilla on siihen sopivat mitat, eli 185 cm pituutta, leveät hartiat, ja BMI 23-27 josta suurin osa lihaspainoa.
En vitsaile. Naiset postaavat näitä kuvia, mutta eivät ajattele sitä, että tietyt tyylit näyttävät hyviltä vain miesmallien päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut?
Täällä palstalla on jotain persoonallisuushäiriöisiä, jotka alapeukuttavat kaikkea mistä eivät pidä, mutta eivät voi ikinä perustella mielipidettään.
https://images.app.goo.gl/1D7V2LdjbLuptQ947
Mä rakastan flanellipaitoja miehellä eli joku tän tyylinen saisi multa 10 pistettä.
Tykkään myös harmaista villapaidoista ja printtiteepaidoista. Kengillä ei väliä kunhan ovat siistit, tennarit/lenkkarit parhaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut?
Täällä palstalla on jotain persoonallisuushäiriöisiä, jotka alapeukuttavat kaikkea mistä eivät pidä, mutta eivät voi ikinä perustella mielipidettään.
Alapeukkua ei tarvi mitenkään perustella. Se tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että olen eri mieltä viestin kanssa.
Tilanteen mukaisesti. Oma mieheni tuli ensitapaamiseen työhaalareissaan, koska se oli tilanteen mukainen pukeutuminen (autoimme yhteistä ystävää talkoissa). Seuraavalla tapaamisella hänellä oli farkut ja joku pusero, ei enää mitään muistikuvaa, millainen. Se sopi siihen tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo "farkut tai chinot jalassa ja kauluspaita työnnetty housujen sisään" -homma toimii yleensä lähinnä niillä, joilla on siihen sopivat mitat, eli 185 cm pituutta, leveät hartiat, ja BMI 23-27 josta suurin osa lihaspainoa.
En vitsaile. Naiset postaavat näitä kuvia, mutta eivät ajattele sitä, että tietyt tyylit näyttävät hyviltä vain miesmallien päällä.
Ihanko todella luulet että naiset eivät tiedä mitä miesmallit ovat? Jokainen voi löytää oman tapansa pukeutua tiettyyn tyyliin - en minä lyhyenä ja kurvikkaana naisenakaan voi vetäistä naismallien asuja sellaisenaan päälleni. Minun täytyy ottaa asusta ne elementit joista pidän ja sen jäljeen rakentaa kokonaisuus joka imartelee juuri minua.