Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymyksiä naisille, joiden mies on ollut jo naimisissa vähintään kerran.

Paniikki
07.07.2022 |

Miehenne on ollut aiemmin naimisissa ja nyt hän on menossa kanssasi naimisiin. Millaisia tuntemuksia tämä asia herättää sinussa?
Onko tullut sellaisia tuntemuksia, että haluat panostaa teidän häihin enemmän, jotta miehesi entiset häät jäävät loistossaan varjoon? Uskaltaisitko puhua häissä puheissasi mitään mikä viittaisi miehesi edelliseen suhteeseen, jos häävieraina on ex vaimon ja miehesi yhteisiä läheisiä? (Kysyn koska: Mieheni kauneimmat lauseet minulle; Ensimmäistä kertaa elämässäni saan olla täysin oma itseni. Ja: Nyt vasta sinun kanssasi tiedän mitä se todellinen rakkaus on.
Miten olet kokenut kokonaisuudessaan sen, että miehesi on ollut jo kerran naimisissa ja itsellesi asia on uusi? Onko asialla ollut mitään väliä ja jos on ollut, niin mitä?
En ole ajatellut noiden asioiden vaikuttavan minuun näin paljon kuin vasta nyt häiden lähestyessä. Mieheni luonnollisesti ottaa esimerkkejä edellisistä häistään, jotta ei tehdä esim. samoja virheitä tai tehdään jotkut asiat toisella tavalla, koska aiemman kokemuksen mukaan se ja se oli todella huono idea. Kun niitä tulee paljon, se alkaa minulla tuomaan ristiriitaisia tuntemuksia. Läheisilleni avaudun asiasta, mutta heillä kellään ei ole tätä samaa kokemusta, niin eivät osaa heittäytyä minun saappaisiin.

Kertokaa vain kaikki!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä. Mitään loistokkaita häitä ei tule, tuskin mitään muuta edes kuin pari läheisintä vierasta.

Mies varmaan antaisi minun tehdä just mitä tahdon, eikä puuttuisi järjestelyihin.

Vierailija
2/19 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorempi painos  ex-vaimosta. Selvästi mies etsi samannäköisen. Mies pitää edelleen exästään, mutta ex ei ole huolinut häntä takaisin. En ole sokea. Näillä mennään. Sain sentään lapsen hänen kanssaan. Ex on saanut lapset nykyisen miehensä kanssa. Kilpailusta ei ole hyötyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/19 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia ajatuskoukeroita sitä naisilla onkin.

Vierailija
5/19 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin olen tiedostanut, että en ole viimeinen aviovaimo hänelle. Ja oikeassa olin.  Eikä mitään loistokkaita häitä ole ollut kellään. Maistraattivihkiminen, minä taidan olla ainoa kenen kanssa on mitään järjestetty sen lisäksi ja sekin taisi enemmän olla miehen puolelta sitä että pääsi näyttämään että nai nuoremman naisen. 

Vierailija
6/19 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole prinsessahäätyyppiä, ja mies oli helpottunut, kun päästiin maistraatissa siististi naimisiin, ilman edellisten häiden härdelliä. En koe olevani huonompi kuin eksänsä tai jääneeni mistään paitsi. Eksä kuuluu miehen menneeseen elämään, minun ei tarvitse yrittää lyödä laudalta sitä millään tasolla.

Vierailija
7/19 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset nyt vasta oikeasti rakastan ja olen onnellinen jorinat kertovat vain näyttämisen halusta ja katkeruudesta exää kohtaan. Ne eivät kerro yhtään mitään hänen tunteista sinua kohtaan, ikävä kyllä. Samat fraasit kuulee taas sinun seuraajasi, jos eroatte riidoissa.

Vierailija
8/19 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle tämä meidän liitto on itse asiassa kolmas. Enpä mä ole mitään tuollaisia miettinyt mitä ap pohtii. Tämä on meidän parisuhde ja meidän liitto eikä siihen vaikuta tekemiset edellisissä suhteissa. En edes tajunnut, että mun olisi pitänyt miettiä tuollaisia mitä ap miettii. :D 

Vierailija
9/19 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies on kiertolainen. Menee sata lasissa kaikkeen mukaan ja lopulta kyllästyy. Mutta nautitaan siitä ajasta kun kaikki menee hyvin. Turha exiä ja tulevia on murehtia.

Vierailija
10/19 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli maistraattihäät ilman vieraita minun toiveesta. En ole koskaan halunnut mitään teennäisiä prinsessahäitä, oksettaa ajatuskin.

Miehen eksää tavataan harvakseltaan yhteisten lasten ja lastenlasten perhejuhlissa. Suhtaudumme kumpikin häneen kuin kaukaiseen sukulaiseen, jolla on ihan erilaiset arvot kuin itsellä. Ei mitään pahaa haluta, mutta ei ole oikein aihetta ajatella häntä sen enempää, jokseenkin yhdentekevä ihminen, mutta on kuitenkin miehen lasten äiti.

Vierailija
11/19 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia ajatuskoukeroita sitä naisilla onkin.

Ei ole. Vain aloittajalla. 

Vierailija
12/19 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkin mies on kiertolainen. Menee sata lasissa kaikkeen mukaan ja lopulta kyllästyy. Mutta nautitaan siitä ajasta kun kaikki menee hyvin. Turha exiä ja tulevia on murehtia.

Se, että on ollut useamman kerran naimisissa ei tarkoita sitä, että on jokin kiertolainen joka menee sata lasissa kaikkeen ja lopulta kyllästyy. Eroihin kun voi olla paljon syitä.

Mä kirjoitin tuossa sun yläpuolella, että meidän liitto on miehelle kolmas avioliitto. Mies on kuitenkin pian 60v. ja hänellä on ollut vain nämä kolme pitkää suhdetta. On rauhallinen, harkitsevainen ja asioita punnitseva. Ei todellakaan mene sata lasissa. Ensimmäinen liitto lastensa äidin kanssa päättyi exän mielenterveysongelmiin, alkoholismiin ja pettämiseen. Eikä ole vain miehen mulle kertomaa vaan ihan on miehen aikuiset lapset näistä kertoneet ja oli nämä mulla tiedossa jo paljon ennen kuin aloin edes seurustella miehen kanssa. Toinenkaan vaimo ei ollut mikään helppo tapaus ja tästäkin on ihan miehen lastenkin oma kokemus, mutta ongelmat ei sentään olleet samaa tasoa kuin ensimmäisen vaimon kanssa.

Vierailija
13/19 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies oli kerran eronnut, kun mulle oli ekat häät. Hänellä oli lapsiakin, minulla ei. Vähän mutta vaivasi se, kun kaikki oli mulle uutta ja tärkeää, hänelle mikään ei ollut enää uutta ja ainutkertaista.

Näin jälkeen päin, olisi pitänyt etsiä joku muu kuin eronnut, itseäni vanhempi mies jolla on teini -ikäisiä lapsia, kun itse olin lapseton sinkku opiskelija. Oltiin niin eri kohdassa elämässä, ja olin kaikella lailla altavastaaja.

Nykyinen mies on eronnut kaksi kertaa ja minä kerran. Mutta hän onkin jo yli 60, ja on myös pitkien liittojen mies. Eivät haittaa minua enää, kun olen itsekin käynyt jo vihillä, ja se meni niin kuin meni. Ei meinata enää naimisiin, mutta on molemmille onnellisin liitto elämässä.

Vierailija
14/19 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset nyt vasta oikeasti rakastan ja olen onnellinen jorinat kertovat vain näyttämisen halusta ja katkeruudesta exää kohtaan. Ne eivät kerro yhtään mitään hänen tunteista sinua kohtaan, ikävä kyllä. Samat fraasit kuulee taas sinun seuraajasi, jos eroatte riidoissa.

En allekirjoita.

Minä olen toista kertaa naimisissa. Ensimmäisen aviomiehen valitsin järjellä. Nykyistä tunteiden paloa ja kiihkoa ei silloin ollut.

Väitän, että kun noin sanotaan, niin se on yleensä totta. Jotain ollut ekassa suhteessa erilaista.

Vierailija
15/19 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En allekirjoita.

Minä olen toista kertaa naimisissa. Ensimmäisen aviomiehen valitsin järjellä. Nykyistä tunteiden paloa ja kiihkoa ei silloin ollut.

Väitän, että kun noin sanotaan, niin se on yleensä totta. Jotain ollut ekassa suhteessa erilaista.

Onhan se totta. Ja seuraavan rakastumisen kohdalla taas ihan yhtä totta. Ja seuraavan.

Vierailija
16/19 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En allekirjoita.

Onhan se totta. Ja seuraavan rakastumisen kohdalla taas ihan yhtä totta. Ja seuraavan.

Vääristelet sanojani.

Jos tunteet eroavat merkittävästi toisistaan, niin kyllä ne muistaa. Tai vanhanakin muistaa, kuka ihminen on aiheuttanut suurimman vetvoiman.

Vierailija
17/19 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En allekirjoita.

Samaa mieltä. Eksän kanssa seksiä oli harvakseltaan, nyksän kanssa panimme alussa kuin kanit.

Vierailija
18/19 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Ihan uskomatonta tuubaa.

Itsekin harrastan moisia korulauseita.

On toki riskaabelia avata ex-filesiä, mutta ai että mamma käy kuumana kun pikkusen vertaat että hän on niinkuin paljon parempi kuin exä.

Pelimiehet liikkeet.

Vierailija
19/19 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän miehet vertailevat mielessään naisten vartaloitakin. Nykyisellä naisella ei välttämättä ole niin hyvä vartalo kuin mitä aiemmilla seksikumppaneilla on ollut. Ja seksi on voinut olla parempaa jonkun toisen seksikumppanin kanssa kuin nykyisen.