Senkin huijarit! Kävin Helsingin rautatieasemalla ja se olikin ihan siisti
Siis jopa kaunis, raikas ja valoisa. Ainut seisoskelijat olivat vartijat ja muut olivat selvästi menossa matkoilleen tai töihin. Mitään valtavia ryöstöporukoita tai mitään muutakaan pelottavaa en siellä nähnyt.
Kommentit (26)
Aina kun minä olen mennyt siitä ohi, joku kuselta haiseva pultsari makaa raajat ojossa siinä penkillä. Nistit tykkäävät olla liikkeellä. Ajelevat paljon junalla ja joskus diilaavat busseissa. Tai vaeltavat ympäri puistoja.
Vierailija kirjoitti:
Nää jutut missä joku käy hetkellisesti piipahtamassa alueella X yleensä päiväsaikaan ja toteamassa, että koska juuri sillä hetkellä siellä ei tapahdu mitään, täytyy maineen ja kaikkien uutisten ja juttujen olla huuhaata, on kyllä niin urboja.
Yhtä urpoa on kertoa täällä asematunnelin vaarallisuudesta, jossei oikeasti siellä ite vietä aikaa. En tarkoita nyt sua, vaan ihmisiä, jotka ovat vaikka Kuopiosta ja levittävät tällaista asiaa ja ovat siitä jopa varmoja, käymättä paikalla.
Ne muutama 4 nistiä sielä pyörimässä. Muuten ihan rauhallista.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja minä kävin pitkästä aikaa Tukholmassa, jota täällä käytetään päivittäin varoittavana esimerkkinä. Ihan samalta siellä näytti kuin aina ennenkin, eli mukavalta. Mutta tiedän, että heti tulee joku väittämään vastaan.
Kävitkö Rinkebys?
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka väittävät Helsinkiä ja asemaa yms epäsiistiksi ja vaaralliseksi, ovat Helsinkiä periaatteesta karsastavia maalaisia, eivätkä ole siellä koskaan edes oikeasti käyneet. Todellisuudessahan se on ihan rauhallinen ja siisti kuten ap kirjoitti.
T. Syntyperäinen helsinkiläinen
Ja mistäs päin Helsinkiä olet kotoisin, kun koko Hki on mielestäsi rauhallinen ja siisti?
Joo ja minä kävin pitkästä aikaa Tukholmassa, jota täällä käytetään päivittäin varoittavana esimerkkinä. Ihan samalta siellä näytti kuin aina ennenkin, eli mukavalta. Mutta tiedän, että heti tulee joku väittämään vastaan.