Vaihtakaa jo levyä, en jaksa enää koronahöpinää
Johan se on käynyt läpi lähes kaikki, rokotuksista ei ole hyötyä puhumattakaan maskeista.. lopettakaa jo ei kiinnosta
Saattepa nähdä että rajoitukset, maskisuositus, karanteenit, rokotukset ym palaavat syksyllä
Kommentit (22)
No ei todellakaan ole. Ja jos onkin, niin sehän vain todistaa sitten rokotusten toimivuuden, koska mitään oireita ei ole ollut kellään lähipiirissä.
Parempi olisi palata.
Kun luovuttiin maskeista ja rajoituksista, koronakuolemat lähti heti nousuun.
Toisin kuin hörhöt, katson tilastoja.
Kyprokselle palasi jo maskipakko sisätiloissa. Saa nähdä mikä on seuraava maa?
Parin viikon päästä räjähtää taas. Ruumisverkot valmiiksi Aurajoen suulle.
Itse vedän turpaan jokaista jolla on maski
Se on valintakysymys. Hoidetaanko ihmiset ja annetaanko kuolla. Jos valitaan ensimmäinen, on väistämättä laitettava rajoituksia, mikäli halutaan turvata terveydenhuollon kantokyky.
Vierailija kirjoitti:
Se on valintakysymys. Hoidetaanko ihmiset ja annetaanko kuolla. Jos valitaan ensimmäinen, on väistämättä laitettava rajoituksia, mikäli halutaan turvata terveydenhuollon kantokyky.
Se on valintakysymys, annetaanko vanhuksille viikko lisää aikaa maata tiedottomana sängyssä muiden hoivaamana ja tietenkin kaikkien muiden kustannuksella. Se on ilmeisesti inhimillistä täällä hölmölässä. No vanhukset on hyvä bisnes jollekkin.
Suurin osa koronaan kuolleista on vaikeasti dementoituneita, sanottiin uutisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on valintakysymys, annetaanko vanhuksille viikko lisää aikaa maata tiedottomana sängyssä muiden hoivaamana ja tietenkin kaikkien muiden kustannuksella. Se on ilmeisesti inhimillistä täällä hölmölässä. No vanhukset on hyvä bisnes jollekkin.
Kyllä ne tehohoidettavat ovat ihan muita kuin vanhuksia. Nyt heidän annetaan kuolla. Tämä uusi muunnos menee aiempia Omikroneita herkemmin keuhkoihin, joten tehohoidon tarve tulee kasvamaan.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa koronaan kuolleista on vaikeasti dementoituneita, sanottiin uutisessa.
Eli sama ryhmä joka käyttää maskeja.
Just oli Hesarissa maailman johtavan koronatutkijan haastattelu. Tietää Koronasta kaiken, itse on 3 kertaa rokotettu 51 v. ja silti käyttää maskia lähes joka paikassa, että tuosta voi vetää johtopäätökset.
Nyt on lehdissä päällä kampanja seuraavan pakkopiikityksen mahdollistamiseksi. Ihan sama propaganda päällä kuin aiemminkin. Kiurukin palailee syksymmällä töihin?
Vierailija kirjoitti:
Just oli Hesarissa maailman johtavan koronatutkijan haastattelu. Tietää Koronasta kaiken, itse on 3 kertaa rokotettu 51 v. ja silti käyttää maskia lähes joka paikassa, että tuosta voi vetää johtopäätökset.
Eli helevetin tyhmä tutkija. Naamavaippoja pidetään kirurgisissa operaatioissa.
Hysteeriset tädit hamstrasi vessapaperia. Samat mielenterveysongelmaiset tantat pitää yhä maskia ja pelkää kuollakseen.
Vierailija kirjoitti:
Itse vedän tuosta sen johtopäätöksen että on ylipelokas henkilö kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tiedä koronasta kaikkea. Eivät edes valtiolliset tahot USA, Kiina jne. Toivotaan että lampaat ovat saaneet luontonsa takaisin ja uskaltavat olla hyppimättä korona-hysteerikkojen pillin mukaan. Meille vanhoille jermuille koronakusetus ei koskaan mennytkään läpi.
Vierailija kirjoitti:
Itse vedän turpaan jokaista jolla on maski
Taidat saada yhteyden ottoja poliisilta melkoisen usein, koska kai vedät turpaan niitäkin, jotka katsdovat sinua kieroon?
Ei palaa. Suurin osa on kuitenkin jo tajunnut ettei noilla toimenpiteillä voiteta mitään. Öyhöttäjät voi vapaaehtoisesti pitää maskia ja rajoittaa itse itseään.