Vauvan ristiäiset ovat sunnuntaina ja mies syö kaikki niihin tekemäni tarjoilut sitä mukaa kun saan niitä valmiiksi :-( .
Vaikka minä yritän epätoivoissani piilottaa niitä niin hyvin kuin vain pystyn ja ulisen itkien miehelle, että ne on tarkoitettu vieraille, niin mies syö ne silti :-( . Äsken hän söi esimerkiksi kaikki kuivakakut, pullapitkot ja voileipäkakut.
Kommentit (60)
Mihin oikein piilottelit niitä?
Kun ei meilläkään meinaa säilyä, vaikka on sellainen kassakaappi / jääkaappi systeemi.
Aina on herkut hävinnyt ( ja oudointa on se, että asun yksin).
One man and a baby or two babies kirjoitti:
Tuntuisi että sinulla tällä hetkellä kaksi vauvaa.
Vauva söi vissiin sen kuulun hyydekakunkin?
Vierailija kirjoitti:
One man and a baby or two babies kirjoitti:
Vauva söi vissiin sen kuulun hyydekakunkin?
Hyi hyi
Ai kamala, kun tuli mielikuva ap:stä, joka hiki hatussa leipoo keittiössä ja mies ahmii kaiken sitä mukaa, kun ap nostelee kakkuja uunista ulos. :D
Kiinnitä sen miehen huomio äkkiä muualle!
Väität, että naapurissa on grillipartyt niin se juoksee sinne.
Nappaat sillä välin auton ja kiidätät herkut mumman luokse turvaan.
Sinnehän miehellä on jo porttikielto, erään surullisen kuuluisan hyydekaakun johdosta...
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala, kun tuli mielikuva ap:stä, joka hiki hatussa leipoo keittiössä ja mies ahmii kaiken sitä mukaa, kun ap nostelee kakkuja uunista ulos. :D
Mä en kestä🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Onko mies pöydän alla piilossa vai ihan näkyvillä napsimassa?
Vierailija kirjoitti:
Tää on vähän huono.
Mistä sä sen "vähän" tähän sait?
Olet miehesi mielestä Suomen ja maailman paras leipoja. Ole ylpeä siitä. Itse en ole hyvä missään. Ajattele sitä, en missään hyvä. Sinä osaat sentään jo leipoa. Ja missä kaikessa muussa olet hyvä. Nyt pää pystyyn ja eteenpäin sanoi mummo lumessa mutta en ole varma oliko ihan itse Pihtiputtaan mummo.
Tarjoatko vanhaa tai pakastettua?
No ne kuivakakut ainakin on kuivia sunnuntaina
Nyt ukko makaa terassilla hikisenä ja punakkana;
Tällä kertaa syynä kakut ja pullat.
Grillijuhlia ei vielä ollut, mutta perjantaina makkaroiden sekä piffien tuoksu viekoittelee ukkelin lähimpään naapuriin.
On toki tervetullut, hänelle on oma karsina varattuna.
Terv. Naapurinne Kustaa ja Hildur
Ps. Tuotko sitä vaimosi tekemää sinappia?
On hullun hyvää!
Tulta päin kirjoitti:
Olet miehesi mielestä Suomen ja maailman paras leipoja. Ole ylpeä siitä. Itse en ole hyvä missään. Ajattele sitä, en missään hyvä. Sinä osaat sentään jo leipoa. Ja missä kaikessa muussa olet hyvä. Nyt pää pystyyn ja eteenpäin sanoi mummo lumessa mutta en ole varma oliko ihan itse Pihtiputtaan mummo.
Sama kuule täällä;
En missään (* korkeintaan nukkumisessa, siinäkin vain joskus ja jouluna)!
Perustetaanko kerho?
Vierailija kirjoitti:
Tarjoatko vanhaa tai pakastettua?
No ne kuivakakut ainakin on kuivia sunnuntaina
Sittenpähän ovat nimensä veroisia...
IRMA RAKAS ÄLÄ JÄTÄ MINua , vaikk söinki kaikki kakut jääkaapista. Olin niin kännissä että en tajunnut mitä suuhuni laitoin. Mutta kuten viimeksi sanoin , maksoin ne ja minä syön ne! Kunnes alat taas kaljaa tuomaan niin sitten loppuu kakkujen varastaminen ja syöminen
Olen tosi onnellinen että nyt on puolta enemmän populaa joka ei ole hyvä missään. Jee. Luulin että olen ainoa tässä maailmassa kun luen esim Hesarin juttuja onnistujista jotka pärjäävät kaikessa ja ovat parhaita omalla alallaan ja on kaiken maailman 13:ta ällän yliopilaita.
Vierailija kirjoitti:
Eikö mumma voi auttaa?
Mumma on edelleen näreissään, kun tämä sama onneton ukkeli ahmi sen ihanan ja kauniin, hänelle tarkoitetun hyydekakun.
Ja kyllä mies yritti pyydellä anteeksi, mutta vielä on savottaa sillä saralla.
Älä pese sitä jauhenlihaa jonka laitat makaroonilaatikkoon,sitä ei miehesi syö.Problem solved?
Oot sitten ottanut lapsen puolisoksi?