Tänä päivänä kaikki naiset harrastavat joko tankotanssia tai twerkkausta
Ilmeisesti muita harrastuksia naisilla ei enää ole ja jos nainen ei näitä harrasta, niin hän on tylsä.
Kommentit (54)
Kyllä. Jopa sun äitisi harrastaa twerkkausta! Ole hyvä mielikuvasta 😊
Juu, ihan varmasti kaikki naiset. Ap:n mielestä naisia ovat ainostaan 16-26-vuotiaat. Mihin unohtuivat ne twerkkaavat eläkeläismummot ja pyörätuolia käyttävät tankotanssinaiset ja oma äiti? Miten voi olla noin yksinkertainen ihminen? Saisi olla tanssisaleja melkoisesti enemmän, jos väite pitäisi paikkaansa.
Tietysti! Mikään ei ole mahtavampaa kuin kunnolla hetkuttaa persettä. Ja sitähän minulta löytyy!
t. Ritu 150kg
Jälleen kerran erittäin kummallinen käsitys sanasta "kaikki". En ole edes kuullut yhdestäkään tuntemastani naisesta, joka harrastaisi kumpaakaan.
Pitsinnyplääjiäkin tiedän enemmän, mukaan luettuna ne, jotka tiedän, vaikka en varsinaisesti tunne.
Mä olen 25- vuotias mies, enkä osaa suhtautua lainkaan vakavasti twerkkaukseen. Äärimmäisen huvittavaa.
Ei siis lainkaan tuomittavaa. Harrastuksena varmaankin kiva.
Tankotanssihan on siis ihan silkkaa akrobatiaa - taitavia harrastajia. En vain ymmärrä, miksi sitä ei voisi harreastaa urheiluvaatteissa bikinien sijaan?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 25- vuotias mies, enkä osaa suhtautua lainkaan vakavasti twerkkaukseen. Äärimmäisen huvittavaa.
Tankotanssihan on siis ihan silkkaa akrobatiaa - taitavia harrastajia. En vain ymmärrä, miksi sitä ei voisi harreastaa urheiluvaatteissa bikinien sijaan?
Koeta itse collareissa ja hupparissa. Huomaat syyn.
Vierailija kirjoitti:
Poikakulta. Urheilutoppi ja shortsit eivät ole sama asia kuin bikinit.
Vierailija kirjoitti:
Miltä se näyttäisi jos miehet heiluisivat ja vatkaisivat pienissä asuissa? Kokisiko nainen sen ahdistavana vai odottaisi niitä instavideoita, kuvia. Eli miehet tekisivät samoin kuin naiset.
Ei niissä tarvitse olla pienissä asuissa, mutta sortsit olisi hyvä olla ettei housujen kangas liu'u siinä tangolla.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ihan varmasti kaikki naiset. Ap:n mielestä naisia ovat ainostaan 16-26-vuotiaat. Mihin unohtuivat ne twerkkaavat eläkeläismummot ja pyörätuolia käyttävät tankotanssinaiset ja oma äiti? Miten voi olla noin yksinkertainen ihminen? Saisi olla tanssisaleja melkoisesti enemmän, jos väite pitäisi paikkaansa.
No enpä kyllä tuossakaan ikäluokassa tiedä kuin yhden tankotanssijan.
Vierailija kirjoitti:
Miltä se näyttäisi jos miehet heiluisivat ja vatkaisivat pienissä asuissa? Kokisiko nainen sen ahdistavana vai odottaisi niitä instavideoita, kuvia. Eli miehet tekisivät samoin kuin naiset.
Scandinavian Hunkseilta tms. se näyttäisi. Keikkasuosiosta päätellen naiset eivät koe sitä mitenkään ahdistavana.
Mä harrastan vain tyynysotaa pelkissä alkkareissani. Ja pelkästään naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niissä tarvitse olla pienissä asuissa, mutta sortsit olisi hyvä olla ettei housujen kangas liu'u siinä tangolla.
Kokovartalotrikoot voisi olla tohon sopivat.
Vierailija kirjoitti:
Tankotanssin liikkeisiin tarvitaan paljaasta ihosta syntyvää kitkaa.
Hänhän harrastaa napatanssia, jos en väärin muista.