Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänä päivänä kaikki naiset harrastavat joko tankotanssia tai twerkkausta

Vierailija
06.07.2022 |

Ilmeisesti muita harrastuksia naisilla ei enää ole ja jos nainen ei näitä harrasta, niin hän on tylsä.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpaa Tarja Halonen harrastaa?

Hänhän harrastaa napatanssia, jos en väärin muista.

Vierailija
22/54 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jopa sun äitisi harrastaa twerkkausta! Ole hyvä mielikuvasta 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ihan varmasti kaikki naiset. Ap:n mielestä naisia ovat ainostaan 16-26-vuotiaat. Mihin unohtuivat ne twerkkaavat eläkeläismummot ja pyörätuolia käyttävät tankotanssinaiset ja oma äiti? Miten voi olla noin yksinkertainen ihminen? Saisi olla tanssisaleja melkoisesti enemmän, jos väite pitäisi paikkaansa.

Vierailija
24/54 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olavi rocks!

Vierailija
25/54 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti! Mikään ei ole mahtavampaa kuin kunnolla hetkuttaa persettä. Ja sitähän minulta löytyy!

t. Ritu 150kg

Vierailija
26/54 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran erittäin kummallinen käsitys sanasta "kaikki". En ole edes kuullut yhdestäkään tuntemastani naisesta, joka harrastaisi kumpaakaan.

Pitsinnyplääjiäkin tiedän enemmän, mukaan luettuna ne, jotka tiedän, vaikka en varsinaisesti tunne.

Vierailija
27/54 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa vaimolle

Vierailija
28/54 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 25- vuotias mies, enkä osaa suhtautua lainkaan vakavasti twerkkaukseen. Äärimmäisen huvittavaa.

Ei siis lainkaan tuomittavaa. Harrastuksena varmaankin kiva. 

Tankotanssihan on siis ihan silkkaa akrobatiaa - taitavia harrastajia. En vain ymmärrä, miksi sitä ei voisi harreastaa urheiluvaatteissa bikinien sijaan?

Vierailija
29/54 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoltasiko kuulit tämän faktan?

Vierailija
30/54 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 25- vuotias mies, enkä osaa suhtautua lainkaan vakavasti twerkkaukseen. Äärimmäisen huvittavaa.

Tankotanssihan on siis ihan silkkaa akrobatiaa - taitavia harrastajia. En vain ymmärrä, miksi sitä ei voisi harreastaa urheiluvaatteissa bikinien sijaan?

Koeta itse collareissa ja hupparissa. Huomaat syyn. 

Vierailija
31/54 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki miehet on seksuaalirikollisia.

Vierailija
32/54 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikakulta. Urheilutoppi ja shortsit eivät ole sama asia kuin bikinit. 

Vierailija
33/54 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twerkkaus tekee tosi hyvää selälle! N57v/ 96 kg

Vierailija
34/54 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä se näyttäisi jos miehet heiluisivat ja vatkaisivat pienissä asuissa? Kokisiko nainen sen ahdistavana vai odottaisi niitä instavideoita, kuvia. Eli miehet tekisivät samoin kuin naiset. 

Ei niissä tarvitse olla pienissä asuissa, mutta sortsit olisi hyvä olla ettei housujen kangas liu'u siinä tangolla.

Vierailija
35/54 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ja sometyrkky eivät ole synonyymeja.

Vierailija
36/54 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ihan varmasti kaikki naiset. Ap:n mielestä naisia ovat ainostaan 16-26-vuotiaat. Mihin unohtuivat ne twerkkaavat eläkeläismummot ja pyörätuolia käyttävät tankotanssinaiset ja oma äiti? Miten voi olla noin yksinkertainen ihminen? Saisi olla tanssisaleja melkoisesti enemmän, jos väite pitäisi paikkaansa.

No enpä kyllä tuossakaan ikäluokassa tiedä kuin yhden tankotanssijan.

Vierailija
37/54 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä se näyttäisi jos miehet heiluisivat ja vatkaisivat pienissä asuissa? Kokisiko nainen sen ahdistavana vai odottaisi niitä instavideoita, kuvia. Eli miehet tekisivät samoin kuin naiset. 

Scandinavian Hunkseilta tms. se näyttäisi. Keikkasuosiosta päätellen naiset eivät koe sitä mitenkään ahdistavana. 

Vierailija
38/54 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harrastan vain tyynysotaa pelkissä alkkareissani. Ja pelkästään naisten kanssa.

Vierailija
39/54 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niissä tarvitse olla pienissä asuissa, mutta sortsit olisi hyvä olla ettei housujen kangas liu'u siinä tangolla.

Kokovartalotrikoot voisi olla tohon sopivat.

Vierailija
40/54 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tankotanssin liikkeisiin tarvitaan paljaasta ihosta syntyvää kitkaa.