Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin Tinderissä ja Valossa pari päivää sitten "tykkäyksen" yht. noin 200 naiselle saamatta yhtäkään matchia.

Vierailija
06.07.2022 |

Hah hah. Ei voi muuta kuin nauraa noille netin deittisovelluksille.
Jostakin ihmeen syystä kulutan aikaani niiden käyttämiseen.
Fakta nyt kuitenkin on se ettei tarvitsisi löytää kuin yksi ihminen. YKSI sopiva, joka rakastaisi minua.
Mutta kun en pääse edes treffeille!
Naisten nirsoilu on aivan sairasta!
Olen nyt parin vuoden aikana pyyhkäissyt oikealle Tinderissä valehtelematta 5000-10 000 naisen kuvaa. Lopputulos; Ei yksiäkään treffejä.
Pistää miettimään, että miten se on edes mahdollista?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole kaikissa kuvissa yksin. Ainakin joku ryhmäkuva mukaan osoittamaan, että muut ihmiset pitävät seurastasi.

Vierailija
42/51 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso peiliin. Sieltä se syy löytyy, joko sisäinen tai ulkoinen, tai sekä että. Ei se vika ole sovelluksissa tai naisissa, johan sen todistaa tuo sun tykkäystesi määräkin.

Kyllähän sitä konkarit osaa käyttää.

Aspee on varsin hyvä.

Joku tinder on mun mielestä kyllä pellehomma.

Jotkut löytää tutun.

Minusta olisi tosi vaikea tutustua pelkän kuvan ja tekstin ja, vaikka videon kautta. Haluan nähdä ihmisen ensin olevan ja sitten vasta ruveta miettimään, että kiinnostaako.

Aapeelle tsemppiä. Mene johonkin luontoharratulsern mukaan. Tai jonnekin missä ln miehiä ja naisia. Srmmosia on. Vaikka lavatansseihin! Kesä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tekee tuttavuutta satojen naisten kanssa eikä ketään nappaa niin silloin kyllä voi katsoa peiliin. 

Olen ihan keskiverto komistus. Omat kokemukset oli niin, että menee about 100 swaippia ja tulee yksi match. Niistä matcheista ehkä yksi viidestä kirjoittaa takaisin, hänkin hieman tylsistyneenä. Tuota ei kovin pitkään jaksa, kun homman päättömyys tulee täysin selväksi. "Äly"kikkareet syö ihmisten luonnollisen intohimon ja elämän palon, ei ole hyvä suuntaus tämä.

Vierailija
44/51 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mennyt jo lisääntymään niin se on ei kiitos. Sun pitää olla täydellisyyttä hipova kultakimpale että saat lapset anteeksi. Aloituksesta päätellen et ole

Vierailija
45/51 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valossa en anna tykkäyksiä kuin vain kristityille jotka uskossa.

Vierailija
46/51 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai rakastaisi sua? Ketä sä rakastat? Itteesi vaan?

Vierailija
47/51 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai rakastaisi sua? Ketä sä rakastat? Itteesi vaan?

Eihän se rakasta, eikä vastavuoroinen rakkaus siksi onnistu muidenkaan kanssa.

Vierailija
48/51 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota kuviasi vessassa tai muissa rumissa paikoissa.

Vierailija
49/51 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti ohjelmien algoritmit on heittänyt sut roskakoppaan spämmärinä ja bottina jos kaikille laitat tykkäystä

Tämä. Tajutkaa jo miehet että tuo "taktiikkanne" pilaa vain viimeisetkin mahdollisuudet. 

Te spämmärit ette edes näy niille tykkäämillenne naisille.

Vierailija
50/51 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tekee tuttavuutta satojen naisten kanssa eikä ketään nappaa niin silloin kyllä voi katsoa peiliin. 

Olen ihan keskiverto komistus. Omat kokemukset oli niin, että menee about 100 swaippia ja tulee yksi match. Niistä matcheista ehkä yksi viidestä kirjoittaa takaisin, hänkin hieman tylsistyneenä. Tuota ei kovin pitkään jaksa, kun homman päättömyys tulee täysin selväksi. "Äly"kikkareet syö ihmisten luonnollisen intohimon ja elämän palon, ei ole hyvä suuntaus tämä.

Ole millainen komistus tahansa, jos ei ole mitään yhteistä puhuttavaa niin totta kai sitä tylsistyy. 

Useille miehille ei vaikuta olevan niin väliä onko naisen kanssa mitään yhteistä, mutta naisille yleensä on. 

Olen puhunut vaikka kuinka komeiden miesten kanssa hetken ja todennut että tylsää, ei mitään yhteistä, ei jutut mene yhtään yksiin, hyvästi.

Vierailija
51/51 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa mies katalogeissa vain täydellinen kelpaa. Noissa ei tavallisella miehellä ole mitään arvoa

Ei olekaan koska siellä on kolmea miestä kohti yksi nainen, joka sekään ei etsi kumppania vaan kokeilee appia pelinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi