Lunta tulee kohta- jokohan alkaa eteläsuomessa kolisemaan.. he kun eivät osaa ajaa
Kohta ajotaidottomat pääkaupunkiseutulaiset alkavat ajamaan kolareita !! ha haa
Kommentit (46)
mites se oikein tapahtuu.
Ja onnea matkaan! Sillä sitä tuut tarvitsemaan...sekä hyvän henkivakuutuksen. Tolla asenteella (= minä olen parempi kuin kukaan muu) nimittäin kolisee AIVAN varmasti.
Vierailija:
Kohta ajotaidottomat pääkaupunkiseutulaiset alkavat ajamaan kolareita !! ha haa
ei osata edes omaa äidinkieltä. Täällä nimittäin alkaa kolista ja aletaan ajaa ja Etelä-Suomi kirjoitetaan isoilla alkukirjaimilla väliviivan kera.
Ei-pääkaupunkiseutulainen, mutta eteläsuomalainen.
veikataan: parin viikon sisällä taas kehätiet kolarisumassa !!!
Ei ne etelänvetelät osaa ajaa sään mukaan.
Ja minä en edes asu suomessa vaan paljon suuremmassa kaupungissa
kolaria voi sattua. Pohjois-suomessa on autoja vähän vähemmän kuin etelä-suomessa.
ja kohta on kamala tappelu aiheista kummat " parempia kuskeja, pääkaupunkiseutulaiset vai pohjoisen ihmiset" , " ketkä siellä kehillä oikein kolaroivat, pääkaupunkiseutulaiset vai maalta pääkaupunkiseudulle ajavat" , " voiko Kehä3:n ulkopuolella sattua samanlaisia kolareita kun liikennemäärät ovat alhaisempia" ...
älkää nyt jaksako :-)
t. joku täältä kaukaa pohjoisesta
Että asut siellä jossain SUURESSA kaupungissa, mutta mitä sä täällä kuppasen SUOMEN vauva-lehden palstalla roikut. Ja vauva-lehtihän on täällä etelä-suomessa.
Vierailija:
ja kohta on kamala tappelu aiheista kummat " parempia kuskeja, pääkaupunkiseutulaiset vai pohjoisen ihmiset" , " ketkä siellä kehillä oikein kolaroivat, pääkaupunkiseutulaiset vai maalta pääkaupunkiseudulle ajavat" , " voiko Kehä3:n ulkopuolella sattua samanlaisia kolareita kun liikennemäärät ovat alhaisempia" ...älkää nyt jaksako :-)
t. joku täältä kaukaa pohjoisesta
t. 9
Vierailija:
Ja minä en edes asu suomessa vaan paljon suuremmassa kaupungissa
Vierailija:
Että asut siellä jossain SUURESSA kaupungissa, mutta mitä sä täällä kuppasen SUOMEN vauva-lehden palstalla roikut. Ja vauva-lehtihän on täällä etelä-suomessa.
täälläkö saa olla vain juntti kotiäiti suomesta. ahaa
Kaupunkilaiset ovat tottuneet ajamaan isossa automeressä kun taas maaseutulaiset voivat mennä paniikkiin jo 10 auton letkassakin. :)
yli miljoona autoilijaa yhtaikaa liikenteessä (Hgin seutu) kuin se, että vastaavina ajankohtina on 200-1000 autoilijaa yhtaikaa liikenteessä (Pönttövuoren takana). Ja on eri asia ajella kaupunkialueilla ja niiden kehäteillä kuin jossain kittanalla soratiellä yksinään.
Kehottaisin todella näitä irvileukhoja sieltä jänkhältä hetkhkesi jätthämään sen poron panemisen ja kokheilevan onneaan pääkaupunkiseudun aamu/iltapäiväruuhkassa.
Keskhusthellaan sitthen uudesthaan.
ajavat joka säässä samalla tavalla. Tämä on fakta, lukekaa liikenneministeriön nettisivuilta tutkimuksesta jos ette usko (halua uskoa)
Vierailija:
yli miljoona autoilijaa yhtaikaa liikenteessä (Hgin seutu) kuin se, että vastaavina ajankohtina on 200-1000 autoilijaa yhtaikaa liikenteessä (Pönttövuoren takana). Ja on eri asia ajella kaupunkialueilla ja niiden kehäteillä kuin jossain kittanalla soratiellä yksinään.Kehottaisin todella näitä irvileukhoja sieltä jänkhältä hetkhkesi jätthämään sen poron panemisen ja kokheilevan onneaan pääkaupunkiseudun aamu/iltapäiväruuhkassa.
Keskhusthellaan sitthen uudesthaan.
Harvimmallla mahdollisella seulalla sihdattuna ap sijoitti avaukseensa kuusi virhettä.
Ai niin, niistähän ei voi tehdä tutkimusta, kun autoja on tasan 2 ja niistäkin toinen ajokiellossa.
Vierailija:
Harvimmallla mahdollisella seulalla sihdattuna ap sijoitti avaukseensa kuusi virhettä.
Vierailija:
ajavat joka säässä samalla tavalla. Tämä on fakta, lukekaa liikenneministeriön nettisivuilta tutkimuksesta jos ette usko (halua uskoa)
Kuten että kaikki maalaiset ovat tolloja, kaupunkilaiset ylpeitä, hämäläiset hitaita jne.
Sopii tulla kokeilemaan ajamista tänne pääkaupunkiseudulle ruuhka-aikaan. Vaikka itse ajat sään mukaan ja varovasti, takana voi tulla vaikka maalainen kovaa ja ajaa perään. Suurin ongelma kai täällä on, että kun yrität pitää turvaväliä, siihen änkeää aina joku. Ja kun joku ajaa sinun perääsi, ja turvaväli ei ole riittävän pitkä, lennät itse toisen auton persuuksiin. Minä pyrin aina pitämään reilua turvaväliä, siis kun joku tulee eteeni löysään ajotahtia. Silti minun perääni on kerran ajettu, ei tosin liukkaalla.
Tiedätkö mitä tarkoittaa
a) mairea
b) näsäviisas
on ihan ok kirjoittaa tällaisille palstoille ns. puhekieltä.
Jos joku puuttuu pelkästään kirjoitusasuun niin hänellä taitaa olla jotain muitakin ongelmia tai sitten ei osaa puolustautua muuten kuin puuttumalla epäolennaisuuksiin.
Netissä palstailu ei ole samaa kuin ainekirjoitus, uskokaa jo nyt juntit ja palatkaa tälle vuosituhannelle
mutta vaihdoin kyllä talvirenkaat jo eilen ja lisäksi olen pohjois-suomesta kotoisin, vaikka työn perässä olenkin muuttanut etelään.