Kumpaa te itse uskotte ihan noilla lehtien juttujen tiedoilla tuossa Jaskarin ja naisystävänsä jutussa?
Näytti olevan seiskankin kannessa. Väitti Jaskarin vaatineen hankkimaan aborttiin rahat strippaamalla...
Näillä tiedoilla itse uskon kuitenkin tuota miestä, jos toisin on niin onpahan kyllä aika sika äijä....
Kommentit (27)
Seiskan sivuilla on nähtävissä Seiska-tv:ssä tämän Evan haastattelu. Siinä tyttö toteaa jotenkin, että hän EI ole myynyt seksipalveluja koskaan (siinä asunnossa), mutta stripannut on.
mutta uskon, että on joutunut Suomessa vaikeaan tilanteeseen, jonka syntymiseen Jaskari on ollut myötävaikuttamassa, ja yrittänyt selviytyä siitä sitten omilla keinoillaan. Mies on ajatellut alapäällään ja tuonut naisen mukana Suomeen, ei kuitenkaan halunnut sitoutua kun ei ole katsonut eestiläistä naista arvoisekseen ja jättänyt naisen oman onnensa nojaan, ehkä tosiaan myös vaatinut naiseen käyttämiään rahoja takaisin. Väkivallasta toi seiskan kansi puhuu aika selvää kieltä. Tuskin seiskallakaan olisi pokkaa manipuloida sellaista kuvaa.
Minulle kerran rikoksia tehnyt on potentiaalinen rikoksen uusija, aina.
varastanut työpaikaltaan tupakkaa ja lehden, jäi kiinni ja valitti hoviin. Jestas mikä tyyppi!
ja voin sanoa, etten ikinä usko näitä iltapäivälehtien väitteitä. Hän on oikeasti ihminen, joka on tosi hyväsydäminen
Kai on Virossa ihan normaali naisen nimi, sitä vastaa suomessa Kaija.
kyllä kokoomuksen ideologiaan kuuluu, että nainen kustantaa itse aborttinsa. jokaisen on pidettävä itse huolta itsestään. perheväkivalta on perheen sisäistä eikä kuulu poliisille. siksi jaskari ei nostanut asiasta isompaa meteliä.