Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaa te itse uskotte ihan noilla lehtien juttujen tiedoilla tuossa Jaskarin ja naisystävänsä jutussa?

Vierailija
19.10.2006 |

Näytti olevan seiskankin kannessa. Väitti Jaskarin vaatineen hankkimaan aborttiin rahat strippaamalla...

Näillä tiedoilla itse uskon kuitenkin tuota miestä, jos toisin on niin onpahan kyllä aika sika äijä....

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kokoomuksen ideologiaan kuuluu, että nainen kustantaa itse aborttinsa. jokaisen on pidettävä itse huolta itsestään. perheväkivalta on perheen sisäistä eikä kuulu poliisille. siksi jaskari ei nostanut asiasta isompaa meteliä.

Vierailija
22/27 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskan sivuilla on nähtävissä Seiska-tv:ssä tämän Evan haastattelu. Siinä tyttö toteaa jotenkin, että hän EI ole myynyt seksipalveluja koskaan (siinä asunnossa), mutta stripannut on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta uskon, että on joutunut Suomessa vaikeaan tilanteeseen, jonka syntymiseen Jaskari on ollut myötävaikuttamassa, ja yrittänyt selviytyä siitä sitten omilla keinoillaan. Mies on ajatellut alapäällään ja tuonut naisen mukana Suomeen, ei kuitenkaan halunnut sitoutua kun ei ole katsonut eestiläistä naista arvoisekseen ja jättänyt naisen oman onnensa nojaan, ehkä tosiaan myös vaatinut naiseen käyttämiään rahoja takaisin. Väkivallasta toi seiskan kansi puhuu aika selvää kieltä. Tuskin seiskallakaan olisi pokkaa manipuloida sellaista kuvaa.

Vierailija
24/27 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kerran rikoksia tehnyt on potentiaalinen rikoksen uusija, aina.

Vierailija
25/27 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varastanut työpaikaltaan tupakkaa ja lehden, jäi kiinni ja valitti hoviin. Jestas mikä tyyppi!

Vierailija
26/27 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin sanoa, etten ikinä usko näitä iltapäivälehtien väitteitä. Hän on oikeasti ihminen, joka on tosi hyväsydäminen

Vierailija
27/27 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai on Virossa ihan normaali naisen nimi, sitä vastaa suomessa Kaija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi