Onnibussilla Hki-Roi
Kerro matkakokemuksistasi tämän välin matkalla ja siitä, että jaksaako sitä oikeasti istua n.12h matkan yhdellä pysähdyksellä?! Myös hyviä vinkkejä matkan sujumiseksi otetaan vastaan
Kommentit (14)
Itse matkustanut usein nuorempana Roihin Tukholmasta.Ihan hyvin se taittui ,hyvät bussit ja välillä jaloittelua.
On kai siinä matkan varrella enemmänkin pysähdyksiä?
Tukisukkahousut jalkaan, niin ei tule jalkoihin ongelmia
Varaisin myös viereisen istumapaikan niin että varmistaa että viereen ei tule ketään. Toisen paikan saa ostettua 50 % alennuksella.
Vierailija kirjoitti:
On kai siinä matkan varrella enemmänkin pysähdyksiä?
Pysähtyy Oulu, Jyväskylä ja Lahti. Aikataulut on laadittu siten, että yleensä saavutaan etuajassa joten nuo pysähdykset pitempiä kuin aikataulun mukaan. Niissä ehtii pikaisesti jaloittelemaan ulkona.
Miksi kukaan on niin nuuka, että matkustaa Suomen halki halpisbussilla ilman kunnon taukoja? Onnibussit ovat myös onnettomuus- ja hajoamisherkimpiä liikenteessä olevista busseista. Itse matkustaisin junalla ja siten, että välillä pitäisin taukoa. Tai yöjunassa nukkuen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan on niin nuuka, että matkustaa Suomen halki halpisbussilla ilman kunnon taukoja? Onnibussit ovat myös onnettomuus- ja hajoamisherkimpiä liikenteessä olevista busseista. Itse matkustaisin junalla ja siten, että välillä pitäisin taukoa. Tai yöjunassa nukkuen.
Tosi ihana ajaa läpi Suomen kesällä bussilla. Vaikka ei Perähikiällä pysähdytä,näemme muita mielenkiintoisia paikkoja .
Kärsivällinen asenne kaikkein tärkein varuste. Ite ottaisin erilaista viihdykettä kuten ristikoita, äänikirjoja, kännykkään erilaisia pelisovelluksia. Evästä ja juotavaa luonnollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi olla nuuka jos valitsee tämän tavan matkustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi ihana ajaa läpi Suomen kesällä bussilla. Vaikka ei Perähikiällä pysähdytä,näemme muita mielenkiintoisia paikkoja .
Paljonpa niitä näkeekin, kun Onnibussit kulkevat vain pääväyliä pitkin ja poikkeavat vain isoimmissa kaupungeissa. Jos ahtaalta käytäväpaikalta näkee edes niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi olla nuuka jos valitsee tämän tavan matkustaa.
Onnibussin käyttäjät ovat pihistelijöitä, joita ei kiinnosta tippaakaan itse matka, vain määränpää.
Kirja mukaan tai äänikirja
Nuku matka