Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnibussilla Hki-Roi

Vierailija
06.07.2022 |

Kerro matkakokemuksistasi tämän välin matkalla ja siitä, että jaksaako sitä oikeasti istua n.12h matkan yhdellä pysähdyksellä?! Myös hyviä vinkkejä matkan sujumiseksi otetaan vastaan

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja mukaan tai äänikirja

Nuku matka

Vierailija
2/14 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veritulppa vaara

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse matkustanut usein nuorempana Roihin Tukholmasta.Ihan hyvin se taittui ,hyvät bussit ja välillä jaloittelua. 

Vierailija
4/14 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai siinä matkan varrella enemmänkin pysähdyksiä?

Vierailija
5/14 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukisukkahousut jalkaan, niin ei tule jalkoihin ongelmia

Vierailija
6/14 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaisin myös viereisen istumapaikan niin että varmistaa että viereen ei tule ketään. Toisen paikan saa ostettua 50 % alennuksella.

Vierailija
7/14 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kai siinä matkan varrella enemmänkin pysähdyksiä?

Pysähtyy Oulu, Jyväskylä ja Lahti. Aikataulut on laadittu siten, että yleensä saavutaan etuajassa joten nuo pysähdykset pitempiä kuin aikataulun mukaan. Niissä ehtii pikaisesti jaloittelemaan ulkona.

Vierailija
8/14 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan on niin nuuka, että matkustaa Suomen halki halpisbussilla ilman kunnon taukoja? Onnibussit ovat myös onnettomuus- ja hajoamisherkimpiä liikenteessä olevista busseista. Itse matkustaisin junalla ja siten, että välillä pitäisin taukoa. Tai yöjunassa nukkuen.

Vierailija
9/14 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan on niin nuuka, että matkustaa Suomen halki halpisbussilla ilman kunnon taukoja? Onnibussit ovat myös onnettomuus- ja hajoamisherkimpiä liikenteessä olevista busseista. Itse matkustaisin junalla ja siten, että välillä pitäisin taukoa. Tai yöjunassa nukkuen.

Tosi ihana ajaa läpi Suomen kesällä bussilla. Vaikka ei Perähikiällä pysähdytä,näemme muita mielenkiintoisia  paikkoja .

Vierailija
10/14 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsivällinen asenne kaikkein tärkein varuste. Ite ottaisin erilaista viihdykettä kuten ristikoita, äänikirjoja, kännykkään erilaisia pelisovelluksia. Evästä ja juotavaa luonnollisesti.

Vierailija
11/14 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi olla nuuka jos valitsee tämän tavan matkustaa. 

Vierailija
12/14 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi ihana ajaa läpi Suomen kesällä bussilla. Vaikka ei Perähikiällä pysähdytä,näemme muita mielenkiintoisia  paikkoja .

Paljonpa niitä näkeekin, kun Onnibussit kulkevat vain pääväyliä pitkin ja poikkeavat vain isoimmissa kaupungeissa. Jos ahtaalta käytäväpaikalta näkee edes niitä.

Vierailija
13/14 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi olla nuuka jos valitsee tämän tavan matkustaa. 

Onnibussin käyttäjät ovat pihistelijöitä, joita ei kiinnosta tippaakaan itse matka, vain määränpää.

Vierailija
14/14 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä roi? Rollo se on.