Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VOI HELV... mulla on tasaiset valkeat hampaat mutta yläpurentaa...

Vierailija
19.10.2006 |

Hammaslääkäri on väkisin tukkimassa mua erikoishammaslääkärille sen korjaukseen näin aikuisena. Leuka leikattais ja siirrettäis..

En ole yhtään halukas siihen operaatioon, koska asia ei vaivaa mua millään lailla ja olen ihan normaalin (kauniin) näköinen. Miksi koskaan aikaisemmin hll ei ole moista ehdottanut?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin hammarivistö nyt ei ole täydellisen valkoinen...;) Mutta tosiaan yht´äkkiä häntä ollaan laittamassa tuollaiseen vastaavaan leikkaukseen!?

Kukaan ei oikein ole selittänyt MIKSI siihen pitäisi mennä, ja tuntuu että leikkauksesta saatavat hyödyt ovat todella pienet, lähes olemattomat, suhteessa mahdollisiin haittoihin (tunnottomuus, hermosärky, huulen halvaantuminen tmv. )

Miehenikin on ihan normaalin näköinen, ja kumma juttu on se, että nyt aikuisena koitetaan laittaa tuollaiseen leikkaukseen. Hän kokee joutuneensa suoranaisen PAINOSTUKSEN kohteeksi tämän asian vuoksi...???!:(

Mieheni ei välttämättä lähde koko juttuun mukaan, sillä hänellä ei ole mitään haittaa asiasta. Ja minua ihmetyttää ennen kaikkea, eikä tuollaista purenta juttua saisi korjattua helpommin, miksi tosiaan pitää repiä leuka auki...???!

Vierailija
2/13 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan jos yläpurenta ei aiheuta terveysongelmia (huono hampaiden toiminta, päänsäryt tms). Jos se ei maksa mitään, käy ihmeessä siellä erikoislääkärillä ja kuuntele, mitä hän sanoo. Mutta väkinsinhän ei ketään voi leikata, erityisesti jos kyse on jostain lievästä jutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //keskustelu. suomi24.fi /show. fcgi?category=97&conference=4000000000000045&posting=22000000017163901&view_mode=flat

http: //groups. msn. com/Leukaleikkaus/_whatsnew. msnw

...Jälkimmäisessä linkissä on paljon asian kokeneiden kommentteja:) Mutta lukisin varauksella eräiden kirjoituksia, sillä uskoisin monen (naisen) hehkuttavan leikkauksen autuutta siksi, että asia on ollut heille ulkonäöllinen...

Tarkoitan että kokevat " kaunistuneensa" leikkauksen jälkeen, joten siitä saatu mielihyvä peittänee alleen mahdollisia haittavaikutuksia...;) Sinullahan ap ei oe sitä ongelmaa, että toivoisit leikkauksen parantavan ulkonäköäsi:) ja jos et kärsi purennan aiheuttamisista kivuista tmv. niin minusta et hyötyisi leikkauksesta mitään, kuten ei miehenikään...

3 tai mikä numeroni nyt olikaan... :)

Vierailija
4/13 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä myöhemminkin juttua, minua kiinnostaa tämä aihe... Olisi mukava vaihtaa mielipiteitä asiasta enemmänkin kanssasi, tietäisin paremmin miten suhtautua mieheni leikkaukseen/siihen menemättömyyteen ymv:)

Joe esim. ehdit tutustua noihin linkkeihin tänään tai jotain... :)

-3-

Vierailija
5/13 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oikeasti olen kaunis, mallinhommia teen ja missikisoihin kyselty... Jotenkin huvitti siellä hammaslääkärillä kun hän alkoi äkkiä mollata hampaitani, jotka siis ulospäin ovat normaalin näköiset, ei mitkään sojottavat jäniksenhampaat:)

ihmettelin siis että miksi ihmeessä nyt, kun yöpurennan vuoksi toinen hll tehnyt kalliin muotinkin hampaisiin, eikä maininnut purennasta mitään... eikä kukaan aiempi lääkäri..

Mieheni sanoo, että potilaat loppuu kesken hammaslääkäreiltä, saavat tietty rahaa näistä isoista operaatioista...

Kun puren hampaat yhteen, ylä- ja alaleuan väliin jää puolen sentin aukko. Olen tyytyväinen itseeni ENKÄ TODELLAKAAN AIO MENNÄ SIIHEN LEIKKAUKSEEN:)

Vaikka kuinka sitä tämä yksi henkilö jankkaakin. Mitään vaivoja, pääkipua ym ei ole.

ap

Vierailija
6/13 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyse on hammaslääkärien " ahneudesta" ...

On myös epäillyt, että lääkärit ensin leikkaavat julkisella puolella koittavat saada häntä sen jälkeen yksityiselle vastaanotolleen " saamaan nopeampaa hoitoa" tmv.;)

Sillä väkisinkin tulee kaiken maailman " salaliittoteoriat mieleen" , koska leikkauksesta saatava hyöty on minimaalinen mahdollisiin haittoihin...

Kiva juttu, jos mitättömän hyödyn vuoksi alahuuli roikkuu eikä siinä ole tuntoa, ja ei saa nukuttua/voi elää enää normaalia elämää hermosäryn vuoksi... :(

Mieheni toki tekee ITSE päätöksensä, enkä ole hänelle juuta enkä jaata sanonut, mutta itse en ikinä leikkaukseen menisi. (TOKI jos purennasta on haittaa, niin asia on eri...!)

-3-

Vierailija
7/13 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko leukaa siirretään! En tosiaan ymmärrä tätä hyötyä, koska minua on aina kehuttu kauniiksi ja olen itseeni tyytyväinen. Miksi se yöpurenta-muottikin tentiin tälle purennalle jos tämä pitäisi EHDOTTOMASTI korjata?

Sano 3 terkkuja miehellesi ettei mennä siihen leikkaukseen:) En mä ainakaan!

ap

Vierailija
8/13 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja noissa linkin kuvissahan huomaa, että esim. sillä yhdellä tytöllä on leuka " ihan vinossa" , eli hänelle varmaankin sekä terveydellinen että ulkonäöllinen hyöty on ollut suuri...

Mutta en ymmärrä, " miksi pitäisi rikkoa sellaista joka on ehjä" !

Ja vielä noin massiivinen operaatio, että leikataan leukaluu kahtia... Eikö purentaa voisi korjata jollain pienemällä toimenpiteellä, muotilla tmv?

Kummallista on se, että moni on VAKAVIEN, jopa kuolemaan johtavien sairauksiensa kanssa " loputtomassa" potilas jonossa, ja tosille väkipakolla tyrkytetään tälläisiä turhia leikkauksia... :(

Laitettaisiin nämäkin rahat johonkin tarpeellisempaan...

-3-

Vierailija
9/13 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu niin naurettavalta jankata siellä vastaan, kun tosiaan painostetaan niin kovasti. Mutta nyt aion sanoa, että olen ottanut asiasta selvää ja punninnut, että haitat ovat etuja suuremmat! Hyvin sanottu tuo, että miksi rikkoa ehjää:)

Rahat tosiaan kiireelliseen terveydenhoitoon ja hoitoa tarvitseville!

ap

Vierailija
10/13 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jää etu- ja takahampaiden väliin n. 1cm väli.

Hampaistani on joskus otettu mallikuvia ja niitä on laitettu malliksi joihinkin " ennen ja jälkeen" kuviin.

Minulla oli HUOMATTAVAN etunojassa olevat hampaat ennen, sitten sain hammasraudat vuosiksi ja väliä ei ollut lähes lainkaan. Nyt taas hampaat ovat siirtyneet etunojaan, mutta ei läheskään niin paljon kuin ennen.

Tarjotaankohan minullekin sitten moista, vai tarkoitatteko te toisinpäin olevaa purentaa?

Vierailija
11/13 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on voimakas yläpurenta, n. 1cm ja olisin valmis menemään jopa leikkaukseen korjatakseni ulkonäköäni. Tää on nimenomaan ulkonäöllinen vaiva, sillä noin suuri rako muovaa jo kasvojen ulkomuotoa.

Mulle ei kuitenkaan yksikään hammaslääkäri ole ehdottanut korjaushoitoja! Missä on noin valveutuneita hammaslääkäreitä, että lähettävät erikoishammaslääkärille? Olen ollut siinä käsityksessä, että hoitoa saa aikuisena vain omalla kustannuksella=helvetin kalliilla.

Katkerin olen tietysti siitä, ettei vaivaani ole korjattu jo lapsena. Per...le jos saisin sen kouluhammaslääkärin joskus kynsiini...

Vierailija
12/13 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi ehdotettiin leikkausta, mut sitten peruivat ja laittoivat rautasysteemejä. Koko homma kesti 3 vuotta...

Vierailija
13/13 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

likkua siten et tuli rakoja hampaiden vgäliin yms rumaa. Ja kaikki sen takia et murrosiän oiontaa ei tehty kunnolla loppuun asti vai sekin kesti kauan .Tää on yks perkele ollu tää hammasjuttu, mutta pahempaakin vois olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi