Demi Moore, 59, esitteli 13 vuotta nuoremman nuorukaisen ja kertoo että heillä suhde. Mitä ajatuksia herättää kun mies noin nuori ja nainen noin vanha?
Kommentit (54)
Molemmat ovat jo oikeasti aikuisia, joten en ajattele mitään. Itse aikoinaan pokasin 29-vuotiaana kahden lapsen eronneena äitinä 22-v nuoren miehen ja olihan siinä tutuilla juoruttavaa. Nyt, kun yhteiseloa on takana toistakymmentä vuotta ja on yhteinen lapsi, niin ikäero ei ole mikään kummallinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi poikaparkaa, kun on tuollaisen vampin hampaisiin joutunut... :(
https://cdn.thetealmango.com/wp-content/uploads/2022/04/Demi.jpeg
En huolisi tuota miestä edes kilon kappaleina.
Kamala paine Hollywoodin näyttelijöillä kamppaila nuoruudestaan.Nainen tehnyt useammankin Botox ym käsittelyn. Sairasta.
No ei tuo mies ole pahan näköinen, mutta ap:ltä tosiaan kumma valinta kutsua häntä nuorukaiseksi, koska on selvästi keski-ikäinen ikänsä ja ulkonäkönsä puolesta.
Demi sen sijaan on ainakin tuossa kuvassa merkittävästi ikäistään nuoremman näköinen.
Mies ei ole nuori eikä ikäerokaan ole kummoinen. Demi taas on ikäisekseen varsin vetävän ja hyväkuntoisen näköinen, kuvista ikäeroa ei edes huomaa.
Selvästi aikuiset ihmiset tekevät omat ratkaisunsa. Omituisia ovat nämä muita taivastelevat ihmiset, hankkikaa se oma elämä.
Ruman ukon valkannu, ehkä kyrvässäkokoa.
Vierailija kirjoitti:
Itse ihastuin 23-vuotiaana 27 vuotta vanhempaan tuliseen naiseen. 20 vuotta sitä jatkui ja oli elämäni parasta aikaa, lukuunottamatta viimesiä paria vuotta.
Älkää ihmiset miettikö jotain yleistä mielipidettä tai normi-ihmisen muottia. Jokaisella on vain yksi elämä ja se että seuraat tunteitasi ja haluat olla onnellinen eivät ole syntejä.
Loppujen me kaikki päädymme mullan alle tavalla tai toisella, joten tämä matka kannattaa antaa mennä avoimin mielin. Kun ole mullan alla ketään ei enää kiinnosta olitko parisuhteessa 20 vuotta vanhemman vai nuoremman ihmisen kanssa.
Jätit akan siis kun noin 70 v tuli mittariin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Demi jo omaishoitajaa katselemassa
Aika hyvän näköinen kuusikymppinen, eikö? Tuskin hoitajia kaipaa, muuta kuin kunnon hoidot ja kyydit makkariinsa, ja nythän onkin komee mies. Ja jos tutkit tilastoja, niin naiset elää miehiä huomattavasti pidempään. Ukot saa myös usein sydäreitä viiskybäsenä. Eli voi olla kuules ihan toisin päin marssijärjestys.
Ei ne Botoxpiikit lopeta aivojen rappeutumista. Eli ei auta ulkonäön hoitaminen jos on esim perinnöllsiä sairauksia suvussa. Ja normaali rappeutuminen tulee jokaiselle iän myötä.
Verrattuna Ashton Kucheriin /exään, on mies vanhan näköinen.
MUTTA mielestäni käyttäytyminen on tärkeintä.
Jotenkin kuuskymppisenä hyväksyy sen että ikää alkaa tulla ja yksineläminen on tosiasia.On vaan onnenpotku jos tapaa partnerin tuossa iässä.
Onx 46v mies muka nuori? Papparainen se on. Mulla on 18v mies ja oon ite 41v XD XD
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään 13v. on vähän.Isäni oli äitiäni 22vuotta nuorempi.Itsekin tykkään itseäni 10v. nuoremmista miehistä naisena.Miksi ei saisi tykätä tai mies itseään nuoremmasta naisesta?
Niin ja miksi esim.30v mies ei saisi tykätä 16 vuotiaasta tytöstä? Pienempi ikäero kuin vanhemmillasi.
Herättää sellaisen ajatuksen, että minä haluaisin myös nuoremman miehen. Tunnen yhden 12 v nuoremman miehen, joka sopisi mulle hyvin. Tuskin kuitenkaan saan, kun en ole enää niin hyvännäköinen. Pitäisi käydä parikin kertaa kauneusleikkauksessa ensin.
Varmaan saa seksiä. Minun 53-vuotias ukkoni ei jaksa kuin kerran vuodessa, ja silloinkin akti kestää minuutin.
Hyvä esimerkki palstaykille, että leuatonkin voi saada naisen, jopa rikkaan.
mies54v
Itse ihastuin 23-vuotiaana 27 vuotta vanhempaan tuliseen naiseen. 20 vuotta sitä jatkui ja oli elämäni parasta aikaa, lukuunottamatta viimesiä paria vuotta.
Älkää ihmiset miettikö jotain yleistä mielipidettä tai normi-ihmisen muottia. Jokaisella on vain yksi elämä ja se että seuraat tunteitasi ja haluat olla onnellinen eivät ole syntejä.
Loppujen me kaikki päädymme mullan alle tavalla tai toisella, joten tämä matka kannattaa antaa mennä avoimin mielin. Kun ole mullan alla ketään ei enää kiinnosta olitko parisuhteessa 20 vuotta vanhemman vai nuoremman ihmisen kanssa.