Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~~ENSIKOT torstaina 19.10.~~~~

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kaikille, jotka vielä muistivat ja toivottivat tervetulleeksi.

Yrittelen pikkuhiljaa opetella kaikkien (ainakin minulle) uusien tulokkaiden nikkejä :) ja seurailla missä mennään.

Titi: Ei ole sanoja kuvaamaan tunteitasi... koeta jaksaa (*huoh*)

Tädin pirulainen on päässyt yllättämään muutaman, jonkun jopa nurkan takaa. Plaah... ajakaa se tiehenne nopeasti ja eikun uuteen yritykseen.

Itse huomaan, etten enää niin usein käy lukemassa täällä juttuja kuin aikaisemmin, mutta kyllä kuitenkin pari kertaa viikossa.

Reilu vuoden aikana sitä ollaan saatu kokea ylä- ja alamäet sekä melkoiset tunnemyrskyt. Lueskelin tuossa muidenkin kokemuksia ja samoja juttuja nousee esille.

(.) Oli muuten tässä kierrossa erittäin erikoista se, että normaalisti ovis tapahtuu minulla jossakin 24 kp kieppeillä ja kierto on ollut 34-42 pvä. Nyt ovistestin mukaan ovis tapahtui jo kp 14 kohdalla. Mitähän tässä on odotettavissa...

Tuisku kp 21

+++++++++ tuulia kaikille ja erityisesti nyt piinailijoille :)

Vierailija
22/24 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh. En edes huomannut miten omanapaista tekstiä tuli. Pahoittelen. Yritän kommentoida enemmän, kunhan pääsen juttuihin kiinni.

Tuisku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi! Toivotaan, että juuri näin minulla olisi käynyt. Helpotti kuulla, että näin tosiaan voi käydä! Kyllähän parina viime päivänä saatiin simpat oikealle reitille, mutta tänään ei sitten kummallakaan ollut fiilareita, vaikka yritettiinkin. Vähän pakkopullaksi se menee, kun monta päivää peräkkäin pitää väkisin yrittää. Ja tulee suorituspaineita ja ei vaan napsahda niin ei. No, nyt taas alkaa odottelu. Pitää nyt kumminkin vielä huomenna testata ja katsoa, joko viiva vähän vaalenisi.

Ja sulle tietysti sitä plussaa toivon heti pikemmiten! On se kumma, kun asiat pitää välillä niin hankalaksi mennä, vaikka idea on niin yksinkertainen. Ei aina jaksa oikein edes ymmärtää..

Vierailija
24/24 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli moikka vaan kaikille! täällä onkin nyt taas muutama plussannut, onnea heille!

joku muukin kuin minä oli ovisplussan saanut, onnea siitä!

tädin yllättäneille suuret pahoittelut..

ja uusille tervetuloa!

mulla ei ole nyt yhtikäs mitään hajua mistään, on ollut niin kovia kiireitä koulun kanssa ja laittaa kotia kuntoon jne... mut moikka vaan kaikille! :)

ON: Eilen ovistesti haalea plussa, tänään plussa oli vahvempi kuin kontrolliviiva! :) peittoja on pöllytetty kerran päivässä, tosin tänään h-hetkenä hiukka enemmän :) huomenna on meidän tuparit, joten tänään pitää pistää kaikki likoon, kun kuitenkin menee viihteen puolelle enemmän tai vähemmän kavereiden kanssa... sunnuntaina viikoksi belgiaan, joten en ole taaskaan tääällä pinoutumassa ja kun tulen takaisin niin olen TAAS pihalla asioista... hmpf. Yritän kuitenkin olla " hengessä mukana" :D

eipä tässä kummempia, lähden nyt houkuttelemaan tota miehusta sängyn puolelle :)

Plussaonnea ja vilkutuksia kaikille!

-Mary kp15/28