Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Boomerit eivät näemmä osaa edes peruuttaa palaverikalenterikutsujaan kun lährrvät karavaanariautonsa kanssa euroopankiertueelle?

Vierailija
06.07.2022 |

Täällä sitä ollaan ja odotetaan. Konsultti voi laskuttaa kaiken häneltä varatun ajan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi varaat palavereja ihmisille jotka on lomalla? Ainakaan minua ei kiinnosta pätkääkään työkalenteri loma-aikana ja jos joku sinne varailee jotain niin se ei ole minun ongelmani. 

Vierailija
2/26 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boomereilla on assistantit noita hommia varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi varaat palavereja ihmisille jotka on lomalla? Ainakaan minua ei kiinnosta pätkääkään työkalenteri loma-aikana ja jos joku sinne varailee jotain niin se ei ole minun ongelmani. 

Boomerit taitaa oikeasti olla jo eläkkeellä, mutta en minä ainakaan lomalla kalenterikutsuihin vastaa tai niitä peru. Näkeehän se palaverin varaaja vastausviestistä, että en ole paikalla.

Ja jos ap tarkoitti niitä pysyviä varauksia joka keskiviikkoaamu klo 8:15-8:50, niin ne teki 80-luvulla syntynyt palvelupäällikkö, joka ei hoksannut, että vaikka hän poistaa omansa kalenterista, niin se ei poistu muilta.

Vierailija
4/26 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanamuoto. Kutsujaan, eli ovat itse lähettäneet kutsut, mutta eivät ole niitä peruneet kun ovatkin lähteneet lomalle.

Vierailija
5/26 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset sinne toimistoon täältä Gardalta, järvinäköalaa asuntoautoni edessä katselen La Quersian leirintäalueella.

Vierailija
6/26 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli Jonne ei osaa niitä Boomerin antamia vähäisiääkään vastuitaan.

Vierailija
7/26 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanamuoto. Kutsujaan, eli ovat itse lähettäneet kutsut, mutta eivät ole niitä peruneet kun ovatkin lähteneet lomalle.

Tuo sanamuoto ei tuollaisenaan kerro, että boomeri on ollut kutsujana. Pitäisi olla "lähettämiään palaverikutsuja" tms.

Vierailija
8/26 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin boomeri-ikäpolvi täyttää tänä vuonna 73 vuotta.

Vierailija
9/26 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yhdestä ihmisestä on kyse, mutta sinä laajennat tapauksen kokonaista sukupolvea kohtaan.

Vierailija
10/26 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei peruttu palavereja meiltäkään, tiimissä on kahdesta maasta väkeä ja lomat miten sattuu.

Ketkä on paikalla, pitävät palaverit.

Vierailija
11/26 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko boomerit enää työelämässäkään. Taitavat olla jo eläkkeellä.

Ap voisi vähän vielä hioa provojansa, ja korjata käsitteet kuntoon.

Vierailija
12/26 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainenhan heistä on työssä palaveeraamassa muiden boomereiden kanssa😂

Vierailija
13/26 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, boomer.

Vierailija
14/26 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä näyttää onnistuneen 26v logistiikavastaavaltakin.

Lomilla ollut viikon ja kaikki sen kutsumat viikkopalaverit pyörivät joten joku muu firmasta saa käväistä aina palaverissa kertomassa toimittajille ja huolintafirmoille että palaveria ei ole mutta kertokaa jos on jotain akuuttia.

Boomerius näyttää olevan iästä riippumaton ominaisuus.

Vierailija
15/26 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, boomer.

Keskustelun lopettava argumentti. Tästä kaikki huomaavat, että sanojan kanssa on turha keskustella, kun hän ei kuitenkaan tajua.

Vierailija
16/26 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän assistentti on sitä tasoa, että paras tehdä itse. Ihmettelen kuka hänet on palkannut ja millä osaamisella

Vierailija
17/26 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko teillä on 75-80 vuotiaiden vielä painaa duunia? Mun boomerivanhemmat on olleet jo 20 vuotta eläkkeellä, boomerit osasi järkätä itelleen kivat eläkeiät.

T X-sukupolven 54v edustaja, eläkeikään 13 vuotta

Vierailija
18/26 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boomerilla on kyllä paperikalenteri, joka toimii säässä kuin säässä. Elektronisia kalentereita pitävät ovat aina hukassa, ml. aviomieheni. Olen todella käärmeissäni noille homssuille.

Vierailija
19/26 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna vihaan ihmisiä, jotka käyttävät boomer-sanaa.

Vierailija
20/26 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu palaveriin osallistuja varmistaa viimeistään edellisenä iltana kaikilta palaveriin osallistujilta, että ovathan kaikki paikalla. Yksi viesti riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi