Tuskaista asiakaspalveluq
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cb636cd9-675a-467a-ba19-6d31a9db8230
Jutun lopussa vr:n edustaja kommentoi sanoen että matkustaja voi hakea viivästyksen vuoksi korvauksia. Hakemukset käsitellään tapauskohtaisesti.
Juu, niin voi hakea korvauksia. Mutta junan pitää olla riittävän paljon myöhässä jotta jotain hyvitystä saa. Ratatöiden ollessa syynä korvaushakemus menee Väylävirastolle. Alle tunnin viivästys ei taida riittää hyvitykseen?
Ja henkilökunnan kerrottu käyttäytyminen! Voi luoja mitä tyyppejä. Mahtaako pantaa kiristää vr:n henkilöstöönsä kohdistamat työolojen kiristykset? Ja oikein on jotakuta matkustajaa äänekkäästi solvattu, kukahan oli kyseessä... Täysin ala-arvoista käytöstä!