Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unimaskit liian paksuja topattuja ja kuumia

Vierailija
05.07.2022 |

Kuumentaisi jos olisi sellainen. Miksi verkkokaupat eivät myy ohuita tummansinisiä unimaskeja, silkkimäisiä ja säädettävä nauha joka ei paina. Väri joka ei tartu ihoon, eli silmien turvallisuus otettu huomioon. Oletko löytänyt jostain sopivia tai muokannut sopivaksi? Kiitos.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt ihan samat huomiot, en ole löytänyt vielä sopivaa.

Vierailija
2/53 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla silkkinen unimaski hengittävä materiaali ei yhtään kuuma.

Ostin skincity.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viime aikoina käyttänyt mustaa "koronamaskia" silmilläni.

Vierailija
4/53 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niksipirkka. vetäkää vanhat sukkahousut silmien päälle niin ongelma ratkeaa.

Vierailija
5/53 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä enää unimaskeja koska ne on niin tiukkoja ja painaa naamaa että mulla on sen maskin kuva pärstässä vielä kolme tuntia heräämisen jälkeenkin. Nykyään nakkaan vaatekaapista ihan tavallisen puuvillatopin silmilleni kun käyn nukkumaan ja pääsin siitä ongelmasta. Pikkuisen ohi aiheen mutta pikkuisen aiheestakin kuitenkin.

Vierailija
6/53 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viime aikoina käyttänyt mustaa "koronamaskia" silmilläni.

Heh, samoin. Se ainakin on ohut. Mitään hyötyä ei takuulla olisi minkään viruksen torjunnassa😁

Vierailija
7/53 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ommellut itse kuluneesta mustasta vanhasta t-paidasta. Otin kaavan sellaisesta hiostavasta kaupan unimaskista. Helppo tehdä ei tarvitse kuin kangasta ja kuminauhaa.

Vierailija
8/53 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekokuituiset hiostaa kyllä aivan tolkuttomasti. Ihmettelen tuota maskihommaa että miten joku voi haluta pitää sellaista materiaalia ihoansa vasten koko yön. Kuin olisi muovipussi silmien päällä. Ihme jos ei tule finnejä.

Vierailija
9/53 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MACKS unimaski + korvatulpat musta - Yliopiston verkkoapteekki

tämä toimii, ei tule suoraan silmille( siis silmiin kiinni ;) ) eikä hiosta eikä allergisoi ainakaan mua, monelle jutulle kyllä olen herkkis :)

Vierailija
10/53 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuskaillut juuri saman ongelman kanssa myös nyt helteillä. Maskini ei kiristä, mutta kuumalla kelillä hiostaa ärsyttävästi.

Vierailija
11/53 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla silmien päällä kevyesti pitkähihaisen puuvillapaidan hiha, riittää mainiosti eikä maksa mitään. Loppuosa paidasta tyynyn vieressä.

Vierailija
12/53 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon helpompaa käsityötä ei voisi olla. Ei tarvi edes mitään ompelukonetta vaan neulan, lankaa ja itseä miellyttävää kangasta vaikka vanhasta vaattesta(näistä löytyy usein kuminauhakin jos haluaa). Ei pidä olla ihan kädetön.

M35

Vierailija
13/53 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuon helpompaa käsityötä ei voisi olla. Ei tarvi edes mitään ompelukonetta vaan neulan, lankaa ja itseä miellyttävää kangasta vaikka vanhasta vaattesta(näistä löytyy usein kuminauhakin jos haluaa). Ei pidä olla ihan kädetön.

M35

tästä tulee mieleen just semmonen ota kuluneet kalsarit/sukat uusiokäyttöön pirkkaniksi :D

Vierailija
14/53 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

tästä tulee mieleen just semmonen ota kuluneet kalsarit/sukat uusiokäyttöön pirkkaniksi :D

Helpommillaan näin. Ei sen takia kannata päiviä tuskailla.

Vierailija
15/53 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on unimaski, jossa sisällä lampaanvillaa, päällinen puuvilla tai pellavaa. Ei ole kuuma kesälläkään, harmi vaan että kuminauha on vuoden käytön jälkeen jo löystynyt vähän liikaa, vaikka aluksi oli liiankin tiukka.

Vierailija
16/53 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on unimaskina ohut silkkinen hiuspanta, ilman tietenkään mitään kovia osia, mutta käännän sen siis niin että se  leveä puoli on silmillä eikä otsalla kuten kuuluisi pitää.

Vierailija
17/53 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän buff-huivia silmillä.

Vierailija
18/53 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä enää unimaskeja koska ne on niin tiukkoja ja painaa naamaa että mulla on sen maskin kuva pärstässä vielä kolme tuntia heräämisen jälkeenkin. Nykyään nakkaan vaatekaapista ihan tavallisen puuvillatopin silmilleni kun käyn nukkumaan ja pääsin siitä ongelmasta. Pikkuisen ohi aiheen mutta pikkuisen aiheestakin kuitenkin.

Joissakin maskeissa voi katkaista kireät korvakuminauhat yhdestä päästä (tulee pitempi nauha) ja solmia päät yhteen löysemmin eli niskan taakse. Mutta joissakin malleissa pitäisi varmaan kiinnittää itse joku toinen nauha. Mutta haasteena on se ettei toppausta saa irti.

Vierailija
19/53 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35

Kangas purkautuu helposti ja joillakin ei ole vanhaa kangasta, sopivaa.

Vierailija
20/53 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on unimaski, jossa sisällä lampaanvillaa, päällinen puuvilla tai pellavaa. Ei ole kuuma kesälläkään, harmi vaan että kuminauha on vuoden käytön jälkeen jo löystynyt vähän liikaa, vaikka aluksi oli liiankin tiukka.

Saako siihen kuminauhaan lisäsolmuja tai katkaisu ja uusi sitominen. Entä uusi nauha jos osaa solmia tai kiinnittää, tekee kolon varovasti reunoihin.