Onko ok, että bloggaaja kuvaa lasta imemässä tissiä ja laittaa videon nettiin???
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Tuo rikkoo lapsen oikeuksia.
Mitä oikeutta? Tämä palsta on seonnut.
Joku on kuvannut lapsen syömässä. Tällaista ei ikinä tapahdu. Eihän vauvat syö, luultiin palstalla.
Ihan ok mulle. Olen itsekin ruokkinut lapseni, enkä näe asiassa mitään kummallista.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se miehille runkkumatskua. Vaikkei naiset sitä halua uskoa, nainen on aina objekti.
Joillekin jopa kadehdittava, vihattava objekti jolla on jotain mitä itsellä ei ole.
Työpaikan hilkat ja marjatat? Sulla on joku ongelma, jos et kykene ajattelemaan naisia ollenkaan ihmisinä.
Itse en haluaisi laittaa lapsestani MITÄÄN kuvia nettiin koska joka paikka on täynnä sairaita ihmisiä. Vaikka kaikki järkevät ihmiset tajuaa että ei imetyksessä ole mitään ihmeellistä, ikinä ei tiedä mitä joku sairas yksilö kuvittelee.
Vierailija kirjoitti:
Kuten tästäkin ketjusta huomaa, on ihan tarpeellista normalisoida imettämistä.
Nimenomaan ei tulisi normalisoida sitä, ettei lapsilla ole mitään yksityisyyttä, vaan kaikki yksityisasiat ja usein jopa alastonkuvat heistä laitetaan nettiin rahastusmielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsella on oikeus yksityisyyteen. Ei tarvi lapsia kuvata nettiin.
Jokainen saa ihan itse päättää, julkaiseeko lapsesta kuvia. Aika moni vauva on esiintynyt elokuvissa ja telkkarissa, pyörry sinä vaan siitä.
On aivan eri asia esiintyä jossain fiktiivisessä mainoksessa tai elokuvassa, kuin että lasten yksityiselämää esitellään yksityiskohtaisesti ja pitkältä ajalta blogeissa tai instassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten tästäkin ketjusta huomaa, on ihan tarpeellista normalisoida imettämistä.
Nimenomaan ei tulisi normalisoida sitä, ettei lapsilla ole mitään yksityisyyttä, vaan kaikki yksityisasiat ja usein jopa alastonkuvat heistä laitetaan nettiin rahastusmielessä.
Aloita sitten tuhannes ketju siitä, kuinka lasten kuvia ei pidä julkaista missään. Aika ankea maailma, kun lapset nyt on olennainen osa tätä palloa.
yx nainen kuvaa 8v lapsiaan imemässä tissiä. menre jo insestierotiikan puolelle melkein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsella on oikeus yksityisyyteen. Ei tarvi lapsia kuvata nettiin.
Jokainen saa ihan itse päättää, julkaiseeko lapsesta kuvia. Aika moni vauva on esiintynyt elokuvissa ja telkkarissa, pyörry sinä vaan siitä.
On aivan eri asia esiintyä jossain fiktiivisessä mainoksessa tai elokuvassa, kuin että lasten yksityiselämää esitellään yksityiskohtaisesti ja pitkältä ajalta blogeissa tai instassa.
Oliko tämän ketjun aihe imetyskuva vai lasten esittely somessa ylipäätään?
No se hyvä että hänellä tuskin on silikoonitissit kun uskaltaa suoraan niistä lastaan juottaa
Lähin miettimään että miks tuo ei olis ok
Onhan se miehille runkkumatskua. Vaikkei naiset sitä halua uskoa, nainen on aina objekti.
Joillekin jopa kadehdittava, vihattava objekti jolla on jotain mitä itsellä ei ole.