Viekö joku vielä oikeasti mökkituliaisiksi kolmen keksipaketin "kesäkassin"?
Eikä sitten mitään muuta, tai korkeintaan pieni tuokkonen mansikoita..
Kommentit (44)
Onneksi ei noita ongelmia!Ei kesämökkiä,ei perinkunnan mökkiä ja toisten mökeille en halua mennä riesaksi.Kun tällä lukee kamalia jutuja möki vieraista.Onko kiroittajat myös ne ,jotka ITSE kutsuneet mökille ja selän takana pukottavat selkään tällä, kuin muissa forumit nimetöminä?
Mökkivieraileminen on niin last season. Jos joku tulisi vuoden aikana minulle kotiin sovitusti kahville ja toisi tuollaisen kolmen keksipaketin kassin, ilahtuisin.
Me saatiin kerran koko ryhmän aikuiset tuollainen lahjaksi perheeltä, jonka lapsi lähti kouluun, kiitokseksi kuuden vuoden hyvästä hoidosta ja opetuksesta. 😂
Vierailija kirjoitti:
Me saatiin kerran koko ryhmän aikuiset tuollainen lahjaksi perheeltä, jonka lapsi lähti kouluun, kiitokseksi kuuden vuoden hyvästä hoidosta ja opetuksesta. 😂
Kyse varmaan päiväkodista?
Kesäkassi 3 keksipakettia makso Lidlissä yli 4 euroa!!! ELi syytä olla kiitollinen kun oli niin kalliskin kesäkassi.
Kyllä pitäisi pikkuisen enmmän arvostaa, jos on omin kätösin tuohituokkonen väsätty ja se täyteen ahomansikoita kerätty! Vielä käyty kesäkassi kaupasta ostamassa.
Kesäkassi on ihana klassikko! Ostan usein viemisiksi kesällä. Mansikoista ja kahvista tykkään myös.
En ole koskaan vienyt mökkituliasia. Enkä vie.
Ihminenhän ei koskaan halua itse antaa, mutta on kyllä koura ojossa ottamassa muilta. Sen näkee jo noistakin tarjoilukeskusteluista, kun moni tuntuun olevan sitä mieltä, että on ihan ok, että vieraat tulevat kaukaakin ja tarjoiluksi riittää pieni pala kakkua ja keksi.
Voisin viedä, mutta osana isoa ruokakassia. Yleensä mun kaverit ymmärtää tuon sortin huumoria.
Kerran löysin emännän tuliaisen, valmiin lahjakorin, jossa oli tiskiharja, kumihanskat ja astianpesuainetta. 😂 Sitä en kehdannut viedä.
Vierailija kirjoitti:
No mitä teidän olisi sitten pitänyt saada? Eikö ne keksit sinne teidän taukopöytään kelvanneet?
Vierailija kirjoitti:
Mitä te sitten olisitte halunneet? Sehän on ihan normaali ja hyvä lahja. Meilläkin moni tuo keksejä tai muuta herkkua kahvihuoneeseen. En todellakaan kaipaa mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kelvannut?
Miksi ette vain ilmoita hintaa, paljonko vierailu mökillänne maksaa? Ei tule sitten epäselvyyksiä.
Itse vien laskun. Eihän kukaan maksa että saa käydä töissä
Vierailija kirjoitti:
Ihminenhän ei koskaan halua itse antaa, mutta on kyllä koura ojossa ottamassa muilta. Sen näkee jo noistakin tarjoilukeskusteluista, kun moni tuntuun olevan sitä mieltä, että on ihan ok, että vieraat tulevat kaukaakin ja tarjoiluksi riittää pieni pala kakkua ja keksi.
Noissa pala kakkua ja keksi -tarjoiluissa oli kyse synttärikahveista.
Toki voi vaikka lähisukulaisille halutessaan kokata ruokatarjoilut ja siitä ilmoitetaan erikseen. Mutta jos ei, niin oletus on että kauempaa tuleva osaa hankkia ruokaa itselleen ihan kuten ne lähempänä asuvat. Aivan ihmeellinen tuo ajatus että pitäisi ruoatkin tehdä. Lienee peräisin ajalta kun huoltoasemia ei ollut joka mutkassa.
Vierailija kirjoitti:
Voisin viedä, mutta osana isoa ruokakassia. Yleensä mun kaverit ymmärtää tuon sortin huumoria.
Kerran löysin emännän tuliaisen, valmiin lahjakorin, jossa oli tiskiharja, kumihanskat ja astianpesuainetta. 😂 Sitä en kehdannut viedä.
Toi emännän tuliainenhan on aivan loistava, varsinkin kun vieras lupaa niitä käyttää ja hoitaa kaiken tiskaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi emännän tuliainenhan on aivan loistava, varsinkin kun vieras lupaa niitä käyttää ja hoitaa kaiken tiskaamisen.
Enpä ole ikinä laittanut kutsumiani vieraita tiskaamaan.
Myös halpa kahvipaketti tyyliin Saludo on klassikkotuliaisen maineessa.