Muutettiin kaupungista
pienelle paikkakunnalle. Kaupungissa aina huolehdin ulkonäöstäni mutta täällä en ole enää jaksanut siihen panostaa. Tietty 2 pientä lasta vie kaiken ajan, mutta tuntuu että ihan turha esim. uusia vaatteita hankkia kun ei niitä kukaan näe. Ehkä kun palaan työelämään alan taas meikkaamaan. Mitenkäs muut maalaiset? Viitsittekö huolehtia kauneudesta?
Kommentit (6)
Vierailija:
Ei täällä ketään tuijota. Lihonutkin olen lähes 40kg, kun ei täällä tule lenkkeiltyä ja bussilla kuljetaan älyttömän lyhyetkin matkat. Meikkaamisenkin olen lopettanut.
Meillä sanotaan ketään ja sillä siisti ja eläimistä käytän nimitystä hän ja ihmisistä se. Opettele elämään tämän tiedon kanssa ja sivisty!
töihin sitä aina meikkasi, ja tietty nuorempana ennen lapsia!
nyt kotiäitinä en niin jaksa meikin kanssa pelata,
kaupungille lähtiessä laitan ripsarin ja kulmat kuntoon...
Neloselle sen verran, että " ketä" sanan " väärinkäyttö" on varsin yleistä pääkaupunkiseudulla eli kuuluu ihan stadin slangiin eikä siten ole mikään varsinainen kielivirhe. Kyllä tänne muullakin murteella saa kirjoittaa, joten miksipä stadilaista kirjoitustyyliäkään tulisi mollata. On eri asia erottaa paikat, missä pitää käyttää virallista kieltä, mutta vapaa-aikanaan varmastikin saa kirjoittaa puhekieltä.
Eli sen jälkeen kun muutin Helsingistä pienenpään kaupunkiin. Kyllä stadissakin huolehdin ulkonäöstäni, varsinkin jos kaupungille olin menossa, mutta ehkä nykyään vähän paremmin katson, miltä näytän kun lähden " kylille" . Autoilua (omalla autolla) harrastan täällä enemmän, stadissa aina julkisilla, elopaino ei siis ole muuttunut ainakaan lisääntyneestä liikunnasta...
Ei täällä ketään tuijota. Lihonutkin olen lähes 40kg, kun ei täällä tule lenkkeiltyä ja bussilla kuljetaan älyttömän lyhyetkin matkat. Meikkaamisenkin olen lopettanut.