Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä maissa olet matkustanut?

Vierailija
05.07.2022 |

Miten on?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinkeby tensta Södertälje

Vierailija
2/47 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Places been -appin mukaan olen matkustanut 28 maassa. Tässä kuussa tulee 2 tai kolme maata lisää. Kaukaisin paikka, missä olen käynyt, on Hawaji.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi,Norja,Venäjä,Viro,Latvia,Liettua,Saksa,Belgia,Ranska,Luxemburg,Italia,Bulgaria,Espanja,Kreikka,Albania,Marokko,Unkari,Tsekki,Iso-Britannia(Gibraltar),Turkki,Pohjois-Makedonia,Monaco.

Vierailija
4/47 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi,Tanska,Norja,Hollanti,Italia,Espanja,Kypros,Usa ja Kanada.

Vierailija
5/47 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita kerääntynyt 40 maata, joista kaksi ei ole YK:ssa.

Vierailija
6/47 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä, viro, kiina, filippiinit, brasilia, kolumbia, thaimaa. Kaikista sai halvalla seuraa.

Vierailija
7/47 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usa,Espanja, Ruotsi.Tallina. Mutta en Suomessa. Joten Suomen lappi, siitä alespäin tuikki tuntematonta käyänössä Helsinkiin asti!

Vierailija
8/47 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Norja, Tanska, Saksa, Belgia, Alankomaat, Neuvostoliitto, Venäjä, Viro, Latvia, Itävalta, Liechtenstein, Sveitsi Slovenia, Kroatia, Bosnia- Hertsegovina, Tšekki, Romania, Kreikka, Turkki, Kypros, Kyproksen turkkilainen tasavalta, Espanja, Portugali, Malta, Indonesia, Seychellit.

Lentokenttäpysähdyksiä en laskenut ja laitoin vain valtiot, joissa olen käynyt. En ole eritellyt lomasaaria esim. Rodos ja Kreeta erikseen.

Vierailija
9/47 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa luetella. Noin 45 maata.

Vierailija
10/47 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman yli 60 maata on tullut nähtyä ja asunut 7 vuotta 4 eri maassa kuin Suomessa.

Vierailija
11/47 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

47 käyty, en jaksa luetella niitä

Vierailija
12/47 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 maassa, joista Ruotsissa, Virossa, Isossa Britanniassa ja Kreikassa vähintään kymmenen kertaa kussakin; muutamissa maissa (ainakin Saksa, Ranska, Tanska, Albania ja Latvia nousevat heti mieleen) vähintään kolme kertaa; useissa maissa (ainakin Norja, Kosovo, Espanja, Unkari, Slovakia, Hollanti, Italia, Venäjä/Neuvostoliitto, Puola, Monaco) kaksi kertaa. Olen joskus muistellut ja laittanut ylös kaikki reissuni, mutta en nyt viitsi kaivaa esiin muistikirjaa. Useimmiten matkakohde on ollut aina eri, vaikka matka olisi suuntautunut samaan maahan, poikkeuksena Viro ja Ruotsi sekä Englannissa Lontoo, jossa olen käynyt useita kertoja.

Vierailija
13/47 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viro ja Japani.

Toivottavasti syksyllä joko Espanja/Ranska, ensi vuonna tarkoitus suunnata Indonesiaan.

Vierailija
14/47 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä alamaissa.

Vierailija
15/47 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi kysyä tuollaisen kysymyksen? Eihän vastausta voi tietää.

Vierailija
16/47 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerrotte näitä? Tai muita oikeita tietoja itsestänne täällä? :D

Vierailija
17/47 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kerrotte näitä? Tai muita oikeita tietoja itsestänne täällä? :D

Siksi koska on kiva jakaa, paitsi hetua ei enää pysty, kun ne laittoi sen sensuurin. Mun on ******-****

Vierailija
18/47 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Viro, Venäjä, Latvia, Tanska, Saksa, Ranska, Sveitsi, Itävalta, Unkari, Luxemburg, Liechtenstein ja Israel. Suunniteltiin matkaa Etelä-Koreaan ja Taiwanille, mutta harmi, ei voinut covid-19 takia. Joten Aasia jäänee käymättä.

Vierailija
19/47 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustanut ja yöpynyt yli 40 maassa yli 90 reissua plus jokavuotinen piipahdus Tallinaan.

Vierailija
20/47 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsi, Viro, Venäjä, Latvia, Tanska, Saksa, Ranska, Sveitsi, Itävalta, Unkari, Luxemburg, Liechtenstein ja Israel. Suunniteltiin matkaa Etelä-Koreaan ja Taiwanille, mutta harmi, ei voinut covid-19 takia. Joten Aasia jäänee käymättä.

Kyllähän Aasiaan pääsee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän