Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joskus harmittaa, ettei naisille ole samanlaista asua kuin miesten puku

Vierailija
05.07.2022 |

Siis sellaista asua, missä voi käytännössä mennä melkein mihin tilaisuuteen vaan ja tietää olevansa aina oikein ja hyvin pukeutunut.

Tietysti on hienoa, että naisilla on enemmän valinnanvaraa, mutta näin pukeutumisen suhteen vähemmän osaavana naisihmisenä aika usein turhauttaa, kun ei oikein ikinä tiedä, että näyttääkö jokin asu oikeasti hyvältä päällä, saati sitten, kun vielä pitäisi osata hahmottaa, että onko kyseinen vaatekappale sitten johonkin tilaisuuteen liian arkinen vai liian juhlava ja muuta sellaista.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa, että miehenä on pakko kärvistellä kuuma puku päällä, kun naiset voivat pukeutua kevyesti.

Vierailija
2/11 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on pukuja vaikka millä mitalla. Me ei vain pidetä niitä.

Vierailija
4/11 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua harmittaa, että miehenä on pakko kärvistellä kuuma puku päällä, kun naiset voivat pukeutua kevyesti.

Lämmintä vuodenaikaa on Suomessa aika vähän, yleensä naiset palelee.

Vierailija
5/11 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pidetään joten nolona jos nainen on samassa asussa juhlista toiseen. Miehille riittää 1-2 pukua vuosikymmenenkin.

Vierailija
6/11 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakkupuku on naisten yleisvastine miehen puvulle . Kangasta voi vaihdella paksusta ohuempaan . 

Vierailija
7/11 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lämmintä vuodenaikaa on Suomessa aika vähän, yleensä naiset palelee.

ja miehet hikoilee puvuissaan

Vierailija
8/11 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sanoisin tuon jakkupuvun. Ja etenkään pienituloisilla naisilla ei kuvattua ongelmaa ole, koska kun on varaa vain yhteen juhlavaatteeseen, pitää sen olla sellainen mikä käy niin häihin kuin hautajaisiinkin.

Vierailija
9/11 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin sanoisin tuon jakkupuvun. Ja etenkään pienituloisilla naisilla ei kuvattua ongelmaa ole, koska kun on varaa vain yhteen juhlavaatteeseen, pitää sen olla sellainen mikä käy niin häihin kuin hautajaisiinkin.

Itse olen miettinyt tuota jakkupukua, että sopiiko se myös juhliin, vai näyttääkö liikaa työpukeutumiselta.

Vierailija
10/11 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen miettinyt tuota jakkupukua, että sopiiko se myös juhliin, vai näyttääkö liikaa työpukeutumiselta.

Asusteilla  saa samasta jakusta joko arkisen tai juhlavan

Vierailija
11/11 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koruilla, huiveilla, kampauksilla, hiuskoruilla, kengillä yms. asusteilla voit muuttaa asuasi tilanteen mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme