Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vetoaako yhteenkään naiseen "huumorikuvat" Tinderissä?

Vierailija
05.07.2022 |

Esim. Sellaiset kuvat, joissa mies irvistelee, päässä on peruukki tai puettu jotkut hassunhauskat vaatteet (kuten mekko). Itselleni ainakin on turn off, mutta olenkin tosikko. Onko nuo jonkun mielestä hauskoja? Ymmärrän tuollaisten julkaisun jossain kaveriporukan chatissa tai ig-tilillä, mutta en ymmärrä niiden funktiota deittiprofiilissa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen jossa olen kuolleen mateen kanssa kaksin. Ei tule kyllä mätsejä vaikka tykkään itse jokaisesta hoikasta ja kauniista alle 23 vuotiaasta.

Jorma 56

Vierailija
2/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei todellakaan. Haluan miehen joka näyttää silmissäni miellyttävältä, ei idiootilta hassu karvalakki päässä irvistellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voihan se kuva hetkellisesti pienen naurahduksen irroittaa, mutta en mä sellaisen kanssa matchaamaan ala. Vähän kuin kävelisin torikojun ohi missä on huumori-t-paitoja ja nauran että onpa hassu Homer Simpson tossa paidassa, mutta en mä nyt hyvänen aika sitä paitaa itselleni osta.

Vierailija
4/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se funktio on varmasti osoittaa ettei ole itseään vakavasti ottava mies. Valitettavasti kuitenkin syntyy mielikuva rajattomasta pellestä.

Vierailija
5/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yksi tuollainen kuva olisi ihan hauska, kertoo ainakin että mies ei ota itseään liian vakavasti. Kunhan muut kuvat sitten ovat fiksuja.

Vierailija
6/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo siitä ettei ole mikään ruudinkeksijä.

Mielipiteeni miehenä.

Vierailija
7/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ja parisuhde ei ole vitsi. Hauskaa saa olla ja pitääkin olla.  Aamusta iltaan 24/7 jatkuva pelleteatteri ei kiinnosta.

Vierailija
8/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokkelasti toteutettuna toimis, toki mukana pitää olla joku kuva, josta näkee miltä mies oikeesti näyttää.

Vierailija
9/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee sama mielikuva kuin tatuoidusta naisesta. Ei hyvä.

Vierailija
10/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset moittii miesten huumori kuvia vaikka teillä itsellänne on niitä? 🤔

Vierailija
11/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ihan kaikki naiset. Joka ikinen. Meillä jokaisella myös on niitä huumorikuvia, olet oikeassa.

...............

Vierailija
12/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niin hypergaamisia ne naiset siellä.

Vierailija
13/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Toimii kuin tennissukat sandaaleissa.

Vierailija
14/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat miesten myötähäpeäkuvia. Hyvähän se on etukäteen varoittaa henkilöstä, että huumorintaju on 8 vuotiaan tasolla.

Vierailija
15/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on niin hypergaamisia ne naiset siellä.

Kaikkia kun ei semmoinen vanhanaikainen luterilainen häpeään perustuva ahdas ihmisen malli enää kiinnosta. Eikä tarvitse. Tervetuloa 2020-luvulle missä ihmiset saa vapaasti valita.

Vierailija
16/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tähän mennessä nähnyt yhden huumorikuvan, joka on kolahtanut hyvällä tavalla. Mies istuu komeasti kukkivalla tienpientareella ja ohessa teksti "Ville ja lupiineja". Oivaltavat huumorikuvat voivat jopa toimia.

Vierailija
17/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vetoaa. Olen päässyt monen sellaisen naisen kanssa treffeille. Huumorikuvilla välttää hienosti kaikki Hyacinth Bucketit, joita tälläkin palstalla on vaikka kuinka paljon. 

Vierailija
18/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tähän mennessä nähnyt yhden huumorikuvan, joka on kolahtanut hyvällä tavalla. Mies istuu komeasti kukkivalla tienpientareella ja ohessa teksti "Ville ja lupiineja". Oivaltavat huumorikuvat voivat jopa toimia.

Humoristinen kuvatekstihän tossa on kyseessä eikä kuva.

Nokkelan kuvatekstin keksiminen on kyllä ihan oma taitolajinsa ja nämä minua vetävätkin puoleensa ennemmin kuin peruukkipäiset kieltä näyttävät oman elämänsä spedepasaset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi