Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kiinteyttää reisiä ja takapuolta?

Vierailija
05.07.2022 |

Paino normaali (59kg, pituus 168cm) mutta reidet ja takapuoli on aina olleet ei-kiinteät ja haluaisin ne kiinteämmäksi. Mitään salilla käyntiä en aio aloittaa ja liikuntamuotona tällä hetkellä lenkit (lapsen/lasten kanssa) ja hyötyliikunta mutta kotona voisin jotain treeniä tehdä. Onko ruokavaliolla paljon vaikutusta kiinteytymiseen vai ainoastaan treenillä?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monta kertaa täällä on ollut käytännössä tämä sama aloitus. Yhyy yhyy, perseen roikkuu ja olen löysä. Mitä voin tehdä? Ai niin, salille en kyllä mene. Mitä helkkaria?

Minusta salilla käyminen säästää aikaa, koska siellä voi tehdä lyhyet sarjat isoilla painoilla. Kun tekee moninivellikkeitä, koko keho on treenattu muutamalla liikkeellä. Ja kun tekee kunnon painoilla, lihas kehittyy, mikä se juttu mitä haetaan.

Ei minulla ainakaan ole mahdollisuutta kotona treenata 80 kg painoilla kuten teen salilla. Se nyt ei vaan ole sama juttu hinkuttaa kehon painolla tai muutamalla kilolla. Sillä pääsee toki alkuun, jos on huono kunto.

Enkä tajua, mitä te niitä ihmisiä pelkäätte. Ei siellä salilla ketään kiinnosta sinä ja sinun treenit.

N51

Itse ainakin näin 27-vuotiaana kahden lapsen äitinä kaipaan erityisesti vinkkejä 51-vuotiaalta naiselta jolla lapset (jos sellaisia on) on varmaan jo aikuisia. Kuinkas usein kävit salilla kun lapset olivat alle kouluikäisiä? Ihmetyttää tollainen asenne että salilla käynti olisi joku pakko tai muuten oot huonokuntoinen läski.

No kyllä minä alle kouluikäisten lasten äitinä käyn salilla ennen töihin menoa. Vuorotyö kyseessä, salilla käyn iltavuoropäivinä. Viikossa tulee noin 3 päivää jolloin pääsen, ja se on ihan hyvä määrä. Aamun ehdin lasten kanssa olla, siitä salille ja töihin.

Vaikka ei olisikaan vuorotyöläinen, niin töiden jälkeen varmasti pääsee myös salille. Illan voi pyhittää perheelle. Treenata ei kuitenkaan tarvitse päivittäin, sopiva määrä on 3 - 5 krt/viikko.

Minulla ystävä, joka lapsen kanssa kotona. Muutaman kerran viikossa lapsen mumma tai isä katsovat lasta tunnin ajan, kun ystäväni käy salilla. Tietenkään silloin ei onnistu jos tukiverkkoa ei ole.

N30

Ja heti oltiin alapeukuttamassa, kun joku äiti ymmärtää pitää itsestään huolta ja poistua hetkeksi taloudesta omaa aikaa viettämään. Mutta ei yllättänyt av-mammoilta

- eri

Vierailija
42/44 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti nyt vaan ei ole se että pitäisi käydä salille kiinteytyäkseen. Muitakin tapoja on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha jankata salista kun sitä ei ap edes kysynyt. Ihan sama jos joku tykkää siellä käydä, ei liity tähän.

Vierailija
44/44 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porrasjuoksu tai -kävely olisi varmasti tehokas treenimuoto noille lihaksille, mutta sitä nyt on aika hankala tehdä kotona. Jos sopiva paikka kodin lähettyviltä löytyy niin lenkillä kydessä voi tietysti sitäkin tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän