Pakun lainaaminen. Tarviin pakua useamman tuhannen kilsan ajoon.
Pitäisi saada Puolasta tuotteita Suomeen, mutta myyjä ei lähetä ja kellään tutulla ei ole pakua jolla hakea.
Mikä tahansa pommi kelpaisi. Vuokraliikkeet eivät puolestaan anna ajaa kuin Ruotsiin.
Olisiko jollain kuningas ajatusta :)
Kommentit (13)
Osta oma pakettiauto, huonokuntoisen saatat saada edullisemmin.
Osta paku, aja sillä ajosi, myy paku. Jos onni potkii, et maksa juurikaan bensakuluja enempää.
Kysy joltai muuttofirmalta ottavatko paluumatkalla kyytiin.
Miksei vuokra-autolla voi eu maiden sisällä ajaa vapaasti? Minä olen ainakin mennyt välimerelle saakka.
Puolasta varmasti ajaa rekkakuskeja päivittäin. Otat yhteyttä johonkin rekkafirmaan niin varmaan heti tietävät kuka vakikuski Suomeen ajaa viikottain. Tai virolainen rekkakuski vois järjestää sulle ne kamat jos vain maksat. Rekkakuskeilla on aika pienet piirit ja joku tuntee aina jonkun ympäri Eurooppaa.
Kyllä sulle joku jonkun pommi pakun myy. Menee vaikka työntämällä.
Jonku muuttoauton kyytiin. Kaveri Keski-Euroopasta lähettää tavaroita muuttoautoissa, joissa on tilaa ylimääräiselle tavaralle.
Vierailija kirjoitti:
Miksei vuokra-autolla voi eu maiden sisällä ajaa vapaasti? Minä olen ainakin mennyt välimerelle saakka.
Yleensä voi mutta pakuissa tuo on rajattu pois
Miten niin vuokraliikkeet ei anna ajaa puolaan. Vuokrasin pakettiauton ja ajoin sillä tallinnan ja puolan kautta saksaan ja toin tavaraa suomeen. Vuokra oli 140 euroa vuorokausi. Homma sujui hyvin ja oli hyvä pakettuauto.
Ihan varmana löytyy firma joka vuokraa paketti auton. Katso netistä firmoja uuden maan tai varsinais suomen alueelta ja kysele niiltä.
Ota yhteyttä huolintaliikkeeseen. Ne kyllä käyvät hakemaassa myyjältä ja toimittavat ihan kotiovellesi saakka. Voi tulla jopa halvemmaksi kuin itse haettuna (varsinkin, jos arvostaa omaa aikaansa jonkin arvoiseksi)¨.
Osta paku.