Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko vaatteiden henkarilenksut sinusta tarpeellisia?

Vierailija
05.07.2022 |

Minä otan uusien vaatteiden kanssa aina ensimmäisenä sakset esiin ja leikkaan ne. Ne jäävät aina näkyville ja ovat muutenkin mahdottoman ärsyttäviä.

Mielipiteitä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ne voivat olla hyvinkin tarpeen! Itse asiassa ne on tehty liikkeille, ei tarkoitus että me käytämme niitä. Kun lähetykset tulevat lenkit auttavat pitämään kokoelmat suuruusjärjestyksessä. 

Vierailija
2/17 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti turhia, mutta joskus mulla on ollut joku paita, joka ei pysynyt henkarissa ilman niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitappa ilman sitä koukkuun vaate, kohta on melkoinen venymä.

Vierailija
4/17 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan todella ärsyttäviä! Pahinta on, kun joskus olen leikannut lenksut pois, mutta ne ovat olleet sen verran jäykkää nauhaa, että niistä jää herkkää ihoa kiusaavat tyngät. Kun niitä ei aina saa leikattua tarpeeksi hyvin.

Onhan ne hyviä, kun vaatteen ripustaa pesun jälkeen hekariin, niin pysyy ainakin hyvin, mutta jos niitä ei poista, niin aina sujahtaa näkyviin, kun vaatetta käyttää.

Vierailija
5/17 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laitappa ilman sitä koukkuun vaate, kohta on melkoinen venymä.

Avara kaula-aukko ja vaate on lattialla. 

Vierailija
6/17 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisissa vaatteissa säästän nuo lenkit, jotka eivät muuten pysyisi hengarilla. Mutta tähän ongelmaan kyllä auttaa myös samettipintainen hengari, josta vaate ei pääse luistamaan pois.

Vierailija
7/17 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tarpelisia.Mutta ärsyttäviä jos näkyvät sitten kun vaateet ovat päällä.Joten olen aina poistanko vai en ne?Toistaiseksi en poistanut.Kun kaikki vaatteeni roikkuu hengareissa.

Vierailija
8/17 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan aina, eiköhän ne ole lähinnä että vaatteet kaupassa eivät tippuilisi lattioille.

Vierailija
9/17 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan aina nuo veks.

Vierailija
10/17 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäsin ilman niitä yli 35 vuotta elämästäni, ehkä jopa kauemmin. Leikkaan pois. 

Vierailija
11/17 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan ne jää näkyviin. Avarien kaula-aukkojen kanssa ne on kyllä hyvinkin tarpeellisia, samoin jos on jotain tosi liukasta materiaalia mekko, niin ei tahdo pysyä henkarissa ilman lenksuja. Mulla on paljon mekkoja ja osassa on pakko käyttää lenksuja.

Vierailija
12/17 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on myymälää varten, ei niitä kotina tarvitse. Tosiaan näkyvät helposti jos ei leikkaa pois.

(ja tässähän tarkoitetaan niitä hartioiden kohdilla yleensä olevaa kahta ohutta nauhaa, ei takkien yms. naulakkolenksua)

Vierailija
13/17 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset olivat pieniä, annoin leikatut lenksut heille aina leikkeihin. Nyt ovat teinejä, ja viimeksi kysyin vanhasta tottumuksesta, että haluatteko nämä. Katsoivat vähän pitkään...

Vierailija
14/17 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan pois olkapäissä olevat, koska ne aina pullahtavat näkyviin muuten. Joissain juhlamekoissa on (harvoin) vyötäröllä sellaiset, ne ovat kätevät ja ne jätän paikoilleen ripustusavuksi.

Vierailija
15/17 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina leikkaan heti pois. Uskon, että suurin osa leikkaa. Miljoonia turhia tekokuituisia nauhan pätkiä maailma täynnä, voisivat hyvin olla halvempaa ja ekologisempaa materiaalia, vaikka paperia.

Vierailija
16/17 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko, milloin noita alkoi olla vaatteissa? Vuosituhannen vaihteessako, vaiko myöhemmin? ap

Vierailija
17/17 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lapset olivat pieniä, annoin leikatut lenksut heille aina leikkeihin. Nyt ovat teinejä, ja viimeksi kysyin vanhasta tottumuksesta, että haluatteko nämä. Katsoivat vähän pitkään...

Hah joo, meilläkin oli barbien lettinauhoina yms. Mutta kyllä niitä vieläkin joskus käytän esim. askarteluissa, jos tekee vaikka iyse kortteja. Joihonkin pieniin pusseihinkin tai ilmapalloihin käy sulkijoina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän