Helteet on ohi! Onko hyvä vai paha?
Kommentit (88)
Helteetön kirjoitetaan "helteetön" eikä "helteet on"
On hyvä. Toivottavasti tulee myös vettä . Puutarhaa on pitänyt kastella joka ilta.
Ihanaa kun tulee vettä! Ehkä sittenkin saadaan mustikoita.
Ei näytä olevan kun 26 luvattu tänään. Varmaan tuo huomisen ennuste 23:kin ehtii vielä nousta tämän päivän aikana.
Paha koska aurinkoa ei näy nyt sitten taas suunnilleen vuoteen :( pilvistä, tuulee, sataa, tuulee, sataa...
Ihan hyvä vain että ne vittuperkeleen helteet loppuivat.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkö on nyt hellevalittajille hyvä keli kun ulkona ei tarkene shortseissa? Taitaa sittenkin olla hellevalittajilla ihraa niin paljon että tarkenee kylmässäkin kelissä shortsit jalassa.
Jaa no täällä on tällä hetkellä 21 astetta, taitaa harvassa olla suomalaiset jotka ei shortseissa pärjäisi.
Ainakin täällä Itä-Suomessa on vielä tämä päivä hellepäivä, ennuste lupaa ilapäivän tunneille 25 astetta.
Eilen oli iltapäivällä monta tuntia 27 astetta lämmintä.
Sää ei viilene samaan tahtiin koko Suomessa.
Ja sademäärätkin vaihtelevat suuresti kautta Suomen.
Tuollainen 22 astetta on perus hyvä ja kaikille sopiva kesäsää, sitä meille on luvassa, huomenna keskiviikkona.
Ihanaa, nyt on viimein energiaa viettää aktiivilomaa viilentimen edessä vietetyn ajan sijaan.
On tuolla ulkona vieläkin lämmintä, vaikka ei hellelukemia ole. Kyllä nyt tarkenee ja ihanteellinen sää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkö on nyt hellevalittajille hyvä keli kun ulkona ei tarkene shortseissa? Taitaa sittenkin olla hellevalittajilla ihraa niin paljon että tarkenee kylmässäkin kelissä shortsit jalassa.
Jaa no täällä on tällä hetkellä 21 astetta, taitaa harvassa olla suomalaiset jotka ei shortseissa pärjäisi.
Alle 20 asteessa tuntuu liian viileältä liikkua shortseissa poislukien ihrakasat.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon shortseissa ja kyllä näilläkin säillä pitäisi pärjätä shortseissakin.
Äärettömän hyvä asia! Nyt voi taas alkaa elämään. Käydä kaupassa, mennä pyöräilemään tai ihan vaan olla ulkona.
Luonto tarvitsee vettä ja sitäkin odotan.
Kylmähän tässä jo meinaa tulla. Ei sillä, kyllä minulla oli Rodoksen yössäkin kylmä viime vuonn vaika taisi yölläkin olla yli +20.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla shortseissa?
Just katoin mittaria, meillä on nyt jo 24 astetta eli eiköhän tänäänkin 25 ylity. Että katsotaan, koska on ohi oikeasti. Vettäkin on pitänyt sataa jo ties kuinka monena päivänä tai yönä, mutta tippaakaan ei ole tullut luvatuista. Minulle sopisi hyvin sellainen 23-25 astetta ja kerran viikkoon sadetta, niin olisi täydellinen kesäsää :D.
Kallistun yleisen, hyväksytyn ja virallisen mielipiteen puolelle.